7 ani de blogging cu Vânătoare de comori (concurs Nemira)

Iată că este iar 19 iunie, acea zi specială în care în urmă cu 7 ani terminasem clasa a 8-a, pare-mi-se că mă pregăteam de capacitate și, după ce scrisesem câteva recenzii pentru blogul cititorilor Nemira, m-am hotărât să-mi creez propriul blog. Nu mă gândeam pe atunci că 7 ani mai târziu voi fi încă aici și voi scrie un articol pentru a sărbători momentul, ba mai mult, voi organiza și un concurs cu ajutorul Nemira întru celebrarea aceluiași eveniment. Totuși, cunoscându-mă pe mine și faptul că o pasiune e ceva la care mă tot întorc și de care nu mă plictisesc niciodată, nu sunt în totalitate surprinsă (da, am fost și încă sunt acel copil care ar juca același joc la nesfârșit, chiar și după toți ceilalți se plictisesc și caută altul – apoi o luăm de la capăt).

Pentru sărbătorirea celor 7 ani de Sayuki’s blog vă propun să ne jucăm de-a vânătoarea de comori pe blog. Comorile se află în trei cufere:

Primul cufăr:
Robopocalipsa de Daniel H. Wilson
Robogeneza de Daniel H. Wilson
Înainte de cădere de Noah Hawley

Al doilea cufăr:
Jocul lui Ender de Orson Scott Card
Visează androizii oi electrice de Philip K. Dick

Al treilea cufăr:
Tăișul sabiei de Joe Abercrombie

Cuferele sunt ascunse undeva pe blog, fiecare îngropat la câte-un final de articol. (Ca să fie totul clar: trebuie să fiți în pagina articolului pentru a găsi premiul – dacă dați doar scroll prin paginile blogului observați că nu se vede decât începutul fiecărui articol)
Pentru a descoperi cuferele aveți la dispoziție câte un indiciu pentru fiecare dintre ele. Indiciile se referă la articole publicate în ultimul an iar eu sper că titlrile articolelor sunt suficiente pentru ca voi să vă prindeți dacă e sau nu ceva îngropat acolo. Intenția mea nu e să vă fac să pierdeți prea mult timp cu asta, ar trebui să vă fie destul de simplu să dezgropați cuferele.

Pentru a participa trebuie să găsiți cuferele care vă interesează (oricâte) și să lăsați un comentariu cu titlul articolului în care se află fiecare dintre cuferele alese. Comentariile cu răspunsurile vor fi ascunse până la finalul concursului.
Am rugămintea ca, în cazul în care participați pentru mai mult de un premiu, să le listați în ordinea preferințelor.
Câștigătorul fiecărui cufăr va fi ales random.
Concursul durează până la finalul lunii, urmând să anunț cei 3 câștigători pe 1 iulie.

Să trecem la indicii:

Primul cufăr: e frig pe copcă

Al doilea cufăr: sunt de groază!

Al treilea cufăr: aripi de hârtie

Bonus: cărți pe plajă

Bonus: grase și bune

Cum știți că ați găsit comoara?
Veți găsi o frântură din imaginea de mai sus, partea ce cuprinde cărțile din acel cufăr. Pentru bonusuri va fi imaginea întreagă.

Ce este bonusul?
Un cufăr bonus descoperit vă aduce o șansă în plus pentru câștigarea primului premiu pe care vi-l alegeți. Două bonusuri descoperite vă aduc câte o șansă în plus pentru primele două premii pe care vi le doriți.

Premiile au fost oferite de editura Nemira, cu excepția volumului Jocul lui Ender care este din propria-mi bibliotecă și este semnat pe un colțișor de pagină.

Acestea fiind spuse, succes tuturor și mulți ani înainte blogului! :)



Photobucket

9 comentarii (+add yours?)

  1. madalina iliuta
    iun. 20, 2017 @ 10:50:50

    Cufarul 1 – Pinguinul care voia sa afle mai multe de Jill Tomlison
    Cufarul 2 – 9 cartipestrite de citit de Halloween
    Cufarul 3 – Ingerasi din hartie (aripi de ingeri)
    Bonus – Targul de carte Gaudeamus Litoral + mic pont pentru cititorii de la plaja
    Bonus – Carti stufoase care au meritat efortul
    Preferintele mele sunt in ordinea: cufarul 1, cufarul 3 si cufarul 2

    7 ani! Am putea spune ca blogul intra in clasa I (si sa tot ramana acolo, in prima categorie ;))
    La multi ani, timp de citit si carti multe si bune!

    Răspunde

  2. AdrianIlie
    iun. 20, 2017 @ 14:16:02

    Buna!
    In primul rand, la multi multi ani blogului. Ce repede trece timpul. Mult succes in continuare!
    Particip pentru toate in ordinea: 1, 3, 2.
    Primul cufar – Recenzie: Pinguinul care voia să afle mai multe de Jill Tomlinson
    Al doilea cufar – 9 cărți pestrițe de citit de Halloween
    Al treilea cufar – Idei Creative #2: Îngerași din hârtie (Aripi de înger)
    Bonus – Târgul de carte Gaudeamus Litoral * + mic pont pentru cititorii de la plajă *
    Bonus – Confesiunile unui șoricel de bibilotecă #9 Cărțile stufoase care au meritat efortul

    Răspunde

  3. Ryta
    iun. 20, 2017 @ 14:42:36

    Cufăr 1 – Recenzie Pinguinul care vroia sa afle mai multe de Jill Tomlinson.

    Cufăr 2 – 9 Cărți pestrițe de citit de Halloween.

    Bonus 1 – Târgul de carte Gaudeamus Litoral * + mic pont ptr cititorii de la plaja

    Bonus 2 – Confesiunile unui șoricel de bibliotecă

    Răspunde

  4. Anny
    iun. 21, 2017 @ 10:34:25

    Felicitari pentru cei 7 ani de blogging si la multi ani inainte! Nu sitam ca ai inceput blogul la sfarsitul clasei a 8-a :o

    Particip doar pentru al treilea cufar.
    Raspunsurile mele:
    Al treilea cufăr: aripi de hârtie
    Bonus: cărți pe plajă
    Bonus: grase și bune

    Răspunde

    • Anny
      iun. 21, 2017 @ 10:39:33

      Off nu stiu pe ce taste am apasat si s-a publicat comentariul inainte de a completa raspunsurile (evident! :)) ).

      Asa ca revin cu ele:
      Al treilea cufăr: aripi de hârtie – Idei Creative #2: Îngerași din hârtie (Aripi de înger) (foarte frumoase decoratiunile handmade!)
      Bonus: cărți pe plajă – Târgul de carte Gaudeamus Litoral * + mic pont pentru cititorii de la plajă *
      Bonus: grase și bune – Confesiunile unui șoricel de bibilotecă #9 Cărțile stufoase care au meritat efortul

      PS: foarte frumoasa aceasta idee cu vanatoarea de comori!

      Răspunde

  5. intalii
    iun. 25, 2017 @ 11:26:37

    Buna! As vrea sa castig „Inainte de cadere”.
    Indiciul din primul cufar- Recenzie:Pinguinul care voia sa afle mai multe de Jill Tomlison
    Bonus-Confesiunile unui soricel de biblioteca #9 Cartile stufoase care au meritat efortul

    Răspunde

  6. Larisa Ciubotaru
    iun. 27, 2017 @ 16:46:06

    Răspunde

  7. Andreea LS
    iun. 27, 2017 @ 16:51:55

    Răspunde

  8. Mihaela Grigoras
    iun. 27, 2017 @ 21:40:57

    La multi ani ! Am trecut pe langa Navodari, pe 3 iunie, era un drum superb, campuri cu maci, si i-am povestit lui Victor ca de acolo a calatorit pana la noi Atlasul secret !
    Preferatele mele sunt , in ordine :
    – al treilea cufar – ascuns in articolul Idei Creative #2: Îngerași din hârtie (Aripi de înger)
    – primul cufar – ascuns in articolul Recenzie: Pinguinul care voia să afle mai multe de Jill Tomlinson
    – al doilea cufar – 9 cărți pestrițe de citit de Halloween ( pe acesta l-am gasit cel mai greu … pfiuu, l-am cautat minute in sir ) :D dar nu m-am lasat pana nu l-am gasit.
    Grase si bune – Confesiunile unui șoricel de bibilotecă #9 Cărțile stufoase care au meritat efortul
    Carti pe plaja – Târgul de carte Gaudeamus Litoral * + mic pont pentru cititorii de la plajă *.
    Frumos joc, m-a prins !

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.