Câștigătorii vânătorii de comori

În timp ce făceam lista cu participanții și cuferele dorite am realizat că toată lumea a descoperit și bonusurile, deci toată lumea avea câte o șansă în plus, devenind astfel irelevant :)). Trecem peste.

Mi-am rugat asistentul să aleagă trei bilețele și sunt foarte fericită că toate cele trei câștigătoare s-au nimerit să aibe ca primă preferință câte un cufăr diferit, astfel că fiecare poate primi ce și-a dorit mai tare.

Mihaela Grigoraș primește cufărul 3 (Tăișul sabiei de Joe Abercrombie)

Mădălina Iliuță primește cufărul 1 (Robopocalipsa de Daniel H. Wilson, Robogeneza de Daniel H. Wilson, Înainte de cădere de Noah Hawley)

Larisa Ciubotaru primește cufărul 2 (Jocul lui Ender de Orson Scott Card, Visează androizii oi electrice de Philip K. Dick)

Felicitări câștigătoarelor! :)
Pe Mihaela și Mădălina le voi contacta eu, căci am mailurile de pe la concursuri trecute. Pe Larisa încă n-o cunosc, așa că o rog să-mi trimită până pe 10 iulie un mail pe adresa sayukiblog@gmail.com cu numele și adresa completă la care să trimit cărțile.

Sper că v-a plăcut tuturor ideea de vânătoare de comori, eu una cu siguranță m-am amuzat plănuind-o. Mai facem :). Dacă aveți și alte sugestii de concursuri la care v-ar plăcea să participați, eu sunt dispusă să le ascult.

Sfârșit de săptămână frumos!



Photobucket

2 comentarii (+add yours?)

  1. Madalina Iliuta
    iul. 01, 2017 @ 18:01:52

    Multumesc frumos!
    Nu stiu cat te-a distrat pe tine sa pui la cale concursul, dar eu cu siguranta ca m-am amuzat cautand cufere dupa indicii 😉

    Răspunde

  2. Mihaela Grigoras
    iul. 06, 2017 @ 19:24:05

    Multumesc frumos ! Da, si eu m-am distrat grozav, mai ales ca acel bonus .. nu reuseam sa il gasesc. dar nu m-am lasat si intr-un final… victorie ! L-am gasit ! Abia asteptam sa citim cartea ! Intreaga familie este bucuroasa !

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.