Târgul de carte Gaudeamus Litoral * + mic pont pentru cititorii de la plajă *


 photo gaudeamus_zpstngefmnj.png




afis_gaudeamus_constanta2016

Nu în urmă cu foarte multă vreme vă spuneam de ce, ca șoricel de bibliotecă, nu sunt o mare fană a târgurilor de carte. Totuși, aceste evenimente încă mi se par un mod frumos de a promova lectura și printre cei care nu sunt *încă* așa pasionați de cărți.
Așadar, astăzi vreau să vă anunț de ediția Litoral 2016 a târgului de carte Gaudeamus, ce va avea loc între 11 și 15 august în Mamaia, în apropiere de Radio Vacanța, în Piațeta Perla (dacă veniți spre plajă dinspre Satul de Vacanța n-aveți cum să ratați cortul).

Dacă vă aflați prin zonă, eu zic să aruncați un ochi printre cărți. La ediția din 2014 am avut marea surpriză de a găsi, la Nemira, un raft cu ”cărți cu defecte” care în realitate nu știu care erau defectele, dar aveau niște prețuri extraordinare. Ca să vă dau un exemplu, mi-am luat atunci Dune, ediția cartonată care în librărie e 90 de lei, cu doar 15 lei. Și o altă carte, de Dickens, redusă de la 50 la 5 lei. Deci cine știe ce surprize pot apărea și la ediția de anul acesta? :)

Și ce-i și mai special pentru mie e că anul acesta am decis să particip la târg nu ca client, ci ca voluntar în organizare. Așadar, ca să vă dau și-un pont, zilele acestea voi face parte din poliția Gaudeamus, care va colinda plaja în căutare de cititori pe care să-i amendeze oferindu-le o carte-n dar!

Zile frumoase și spor la citit!

Photobucket

10 comentarii (+add yours?)

  1. Sibel
    Aug 10, 2016 @ 18:57:50

    Oh,good!Daca stiam ca se cauta volutari ma oferea-m si eu.Din pacate pentru mine am uitat de targ in acest an,iar acum sunt plecata.Sper sa scrii un articol despre cum au fost preturile si ce s-a intamplat la targ.:)

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 10, 2016 @ 19:13:29

      Având în vedere că voluntarii lucrează gratis, nu cred că e cineva să-i refuze :))
      Sigur, dacă te interesează, voi scrie și la final un articol despre cum a fost :)

      Răspunde

  2. dumitrita
    Aug 10, 2016 @ 19:06:21

    Și eu ma gândeam sa particip. Am sa ajung duminica și abia aștept sa vad cum e la acest târg :)

    Răspunde

  3. Alex
    Aug 12, 2016 @ 04:09:50

    Salut. Stau de mai bine de o ora (cred) si citesc postari de ale tale de acum cativa ani. Nu stiu de ce, dar am impresia ca esti frumoasa (fizic vorbind, caci sufleteste nici nu se pune problema). O sa sune ciudat, dar exista posibilitatea de a vedea vreo poza cu tine? As vrea sa vad daca ma inseala instinctul ori ba. Daca consideri jignitor acest mesaj, imi cer iertare. Daca consideri ca te hartuiesc sau ceva de genul, e in regula. Inteleg.
    O noapte faina sa ai.

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 12, 2016 @ 16:50:53

      Bună! Nu știu ce să spun despre postările mele mai vechi, de obicei nu prea mă mai regăsesc în majoritatea lucrurilor pe care le scriam pe atunci. Dar e foarte drăguț ce spui :) Totuși îmi pare rău, dar o poză a lui Sayuki nu pot arăta, căci nu există – Sayuki e doar alter ego-ul meu șoarece de bibliotecă, iar eu nu mă pot identifica 100% cu ea. Știu că ți-am dat un răspuns dubios, dar ciudățenia e o trăsătură comună tuturor alter ego-urilor mele, pe când fizicul nu este, sper să înțelegi ce vreau să spun, deși nu cred c-am folosit cea mai fericită formă de exprimare :).

      Răspunde

  4. Simona
    Sep 03, 2016 @ 22:52:05

    Sunt curioasă cum ți s-a părut experiența. În acest an nu am putut ajunge la târgul de carte. Maybe next year. :D

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

