Un punct şi virgulă

Salutări cititori!

Am poposit aici în această seară din poftă şi nevoie, însă şi cu un pic de forţare. În ultimele 3 luni s-a aşternut un strat de praf peste blog dar şi peste partea livrească a vieţii mele, căci am citit mult mai puţin decât obişnuiam şi n-am mai verificat reducerile online şi noile apariţii de nici nu mai ştiu când. Poate ştiţi, poate nu ştiţi, motivul a fost licenţa, care s-a terminat cu mult bine dar care timp de o lună şi jumătate mi-a acaparat complet cam orice urmă de viaţă.

În ultimele 2 săptămâni am părăsit Bucureştiul, am poposit temporar înapoi acasă şi am făcut o curăţenie generală în care-am aruncat vreun sfert din lucrurile din cameră, care mi-am dat seama că doar mă împovărau. Mi-am reunit toate cărţile pentru prima dată în ultimii 4 ani, ceea ce mă face să-mi doresc să fac un tur al bibliotecii (cu atât mai mult că cât au trecut 4 ani de la ultimul, timp în care s-au schimbat foarte multe).

Tot în ultimele 2 săptămâni am tot încercat să mă fac să revin aici, căci unul dintre motivele pentru care aşteptam cu nerăbdare să termin cu licenţa era ca să pot scrie iar articole pe blog. Dar ştiu din experienţele trecute că-i greu să te reapuci de scris după pauze lungi. M-am hotărât să-mi fac totuşi curaj şi să pun acest punct şi virgulă, acest articol de revenire care să mâzgălească un pic foaia albă, să nu mai fie aşa de intimidantă. Mintea mea n-a abandonat de tot blogul în ultimele luni, astfel că am o listă cu idei de articole care sper să vă placă. Şi, desigur, sper să vă regăsesc aici sau, poate, în vacanţă, dar bine.

Pe curând!

2 comentarii (+add yours?)

  1. Ghanda
    iul. 27, 2018 @ 13:29:42

    Felicitări pentru că ai terminat facultatea ;* Enjoy your freedom!

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.