Câștigătorii concursului fantastic

 photo congrats_zpsynom1ler.png

Paște fericit, dragi cititori!
A venit timpul să aflăm câștigătorii concursului organizat împreună cu editura Nemira :).

De data asta n-am mai folosit random.org, ci am făcut extragerea de mână (căci aparent n-am ceva mai bun e făcut).
Avem lista cu participanții:

Am coipârțit-o și-am făcut-o bilețele în ceea ce-mi place să cred că-i farfuriuța ceștii de ceai a lui Alice:

Și-am extras primul câștigător, căruia i-am dat premiul pe care-l dorea mai mult (în cazul nostru Farseer):

După care am extras bilețele până am dat de prima persoană care să-și dorească premiul rămas:



Acestea fiind spuse, Simona Stavarache va primi volumele 1 și 2 ale seriei Farseer iar Mădălina Iliuta va primi Hărțile prevestitoare.

Felicitări fetelor! Aștept un mail de la voi la sayukiblog@gmail.com cu adresa la care vreți să trimit cărțile. Aveți timp până vineri cel târziu (dar aș aprecia dacă ați reuși să-mi scrieți până marți seară, mi-ar fi mult mai comod).

Dincolo de câștigători, ideea de a pune drept condiție de participare recomandarea unei cărți a fost un fel de experiment de-al meu. Am vrut să văd nu neapărat ce mai citesc alți șoricei de bibliotecă (deși am aflat de niște tituri interesante – am apreciat în special recomandările de cărți care nu sunt deja arhicunoscute), ci am vrut să văd reacțiile, care s-au dovedit a fi exact cele la care mă așteptam: există cititori mai vechi ai blogului, care au o idee cât de mică despre ce-mi place și încearcă să-mi facă recomandărimai releante și pe care nu le-am citit deja, și există oameni veniți poate doar cu ocazia concursului sau poate de puțină vreme pe blog, pe care-i împart iar în două categorii: cei care au fost dăguți să dea un search pe blog sau în paginile „Citite în…” și să vadă dacă am citit o carte înainte să mi-o recomande, și mai sunt cei care n-au fost dispuși să-și piardă un minuțel cu așa ceva. Fiind totuși un concurs cu câștigător random, chestiile astea au fost irelevante în acel sens.
Și încă o chestie: concursul a avut doar două reguli, dintre care una era să spui pentru ce vrei să participi. Nu știu ce-aș fi făcut dacă trăgeam bilețelul cuiva care spunea ceva asemănător cu „Îmi doresc/vreau/particip pentru X, dar și Y e interesant/frumos/îmi place”. Deci participi sau nu și pentru Y? Nu v-am pus să scrieți eseuri.

Data viitoare cred că voi încerca un concurs non-random. Mi-ar fi plăcut să-mi premiez cititorii fideli, pe care-i văd mereu pe aici, dar mi-e să nu degenereze și asta. Mă voi gândi eu la ceva!
Până atunci, minivacanță plăcută! :)

Photobucket

5 comentarii (+add yours?)

  1. alinapetruta
    apr. 16, 2017 @ 16:01:23

    Felicitari castigatorilor!
    Ti-am descoperit blogul de putina vreme. Cautam pe Google o parere despre o carte si asa am dat peste acest blog. De atunci citesc tot ce scrii.
    Recunosc ca nu am citit chiar toate articolele si ca m-am grabit atunci cand ti-am recomandat cartile care mi-au placut. Nu am cautat daca le-ai citit. Asta e … Data viitoare am sa fiu mai atenta …
    Paste fericit alaturi de cei dragi!
    Hristos a inviat!

    Răspunde

    • Sayuki
      apr. 16, 2017 @ 16:36:41

      Nu-i nicio problemă, știu că ești cititoare mai nouă și apreciez asta :). Ce voiam eu să spun e că mi se pare trist că există și oameni care se înscriu fără să aibe absolut niciun interes legat de articolele blogului și care nu se obosesc să-și arunce vreun ochi altundeva decât în postul cu concursul…că până la urmă n-am cerut abonare, like-uri la nu știu câte pagini sau alte eforturi.
      Hm…scriind asta mi-a venit o idee de concurs care ar avantaja un cititor al blogului. Voi pune ideea la păstrare :).

      Răspunde

  2. AdrianIlie
    apr. 16, 2017 @ 18:51:20

    Ai putea sa pui niste intrebari trivia despre postarile de pe blog si doar cei care raspund corect vor putea participa. Asa cititorii blogului vor avea un avantaj, iar cei care il acceseaza prima data vor trebui sa-l citeasca ca sa se documenteze. It’s a win-win situation :D.

    Răspunde

    • Sayuki
      apr. 16, 2017 @ 21:06:23

      Ei, acuma nu vreau nici să fac examen :) Mă gândeam mai degrabă la ceva gen „căutarea ouălor de Paște”, unde ouăle vor fi premii ascunse prin articole, cu indicii care fac referire la ele. Dar acum depinde și câți amatori de așa ceva vor fi :).

      Răspunde

  3. Trackback: Câștigător nou la concursul fantastic | Sayuki's blog

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.