Concurs fantastic



 photo concurs_zpsmtzwdacz.png





A sosit vremea unui nou concurs!
Cărțile sunt din colecția Nautilus Fantasy și au fost oferite de Editura Nemira.

Un câștigător va primi:
Hărțile prevestitoare, vol. 2 al trilogiei Marile Descoperiri de Michael A. Stackpole

Celălalt câștigător va primi:
Ucenicul asasinului, vol. 1 al trilogiei Farseer de Robin Hobb
Asasinul regal, vol. 2 al trilogiei Farseer de Robin Hobb

Ce trebuie să faceți pentru a vă înscrie la turnir:
1. Lăsați un comentariu în care să-mi recomandați o carte. Poate fi o carte care credeți că-mi va plăcea, sau pur și simplu o care care v-a plăcut vouă mult și ați recomanda-o unui șoarece de bibliotecă. Poate fi din orice gen.
2. Nu uitați să spuneți pentru ce cărți participați. Pot fi și toate 3, dar în cazul ăsta menționați pe care v-o doriți mai mult: Hărțile prevestitoare sau Farseer.

Încheiem în duminica de Paște, când voi anunța pe blog câștigâtorii aleși random.
Succes vouă!

Multe mulțumiri editurii Nemira pentru cărți!

Photobucket

48 comentarii (+add yours?)

  1. Mihaela Grigoras
    Apr 05, 2017 @ 18:37:52

    Bine te regasesc ! Cartile care mi-au placut mie mult, dar mult mult de tot, sunt : Povestirile Evei Luna – Isabel Alledne ( cartile scrise de aceasta fantastica scriitoare dau de lectura ) , Fiica norocului – Isabel Allende, Dragostea in vremea holerei – Gabriel Garcia Marquez, Gazda – Stephenie Meyer, Interpret de maladii – Jhumpa Lahiri, Casatorie din dragoste – V.V. Ganeshananthan, Batranul din luna – Grace Lin – e un fel de carte de povesti asiatice dar e mi-nu-na-ta, Insula – Victoria Hislop. si … multe altele, le spun data viitoare.
    Dintre cele doua premii pe care le oferi preferatul meu este primul si anume cartea Hărțile prevestitoare, vol. 2 al trilogiei Marile Descoperiri de Michael A. Stackpole ( pentru ca am primit primul volum de la tine, mi-a placut mult si as vrea sa citesc continuarea ) dar ma inscriu si pentru cel de-al doilea premiu si anume Ucenicul asasinului si Asasinul regal, vol. 1+2 al trilogiei Farseer de Robin Hobb.
    Ma bucur de aceste concursuri care imi dau posibilitatea sa aflu, sa citesc si sa descopar carti si autori despre care nu as fi banuit ca mi-ar placea atat de mult .
    Multumesc !

    Răspunde

  2. mariaancuta18
    Apr 05, 2017 @ 19:20:22

    Azi am terminat de citit Inima vinovata de Julie Parsons si mi-a placut foarte mult asa ca ti-o recomand din toata inima. Subiectul este unul trist, dar sunt convinsa ca merita.

    Răspunde

  3. mariaancuta18
    Apr 05, 2017 @ 19:24:01

    Imi doresc cel de-al doilea premiu, dar si primul e foarte frumos

    Răspunde

  4. alinapetruta
    Apr 06, 2017 @ 20:18:36

    Buna
    Eu iti recomand cartile Harry Potter de J. K. Rowling, Mandrie si prejudecata de Jane Austen, Gandeste Cutezator si Maini Inzestrate de Ben Carson, Iubire oarba de Wilkie Collins si Reversul Medaliei de Nicolae Margeanu. Recenziile le-am scris deja la mine pe blog: https://alinapetruta.wordpress.com/category/arta/carti/page/2/
    Eu particip pt ultimele 2 carti.
    O seara frumoasa! Te imbratisez cu drag.

    Răspunde

  5. LarisaM
    Apr 07, 2017 @ 11:52:47

    Iti recomand IT de Stephen King, cred ca merita citita inainte de a viziona filmul.
    Particip pentru ambele premii, desi prefer Farseer.
    Multumim pentru concurs!

    Răspunde

  6. Simona Stavarache
    Apr 07, 2017 @ 12:02:34

    Buna,

    Am citit de curand „Fangirl” si „Carry On” de Rainbow Roweel si „Si soarele e o stea” de Nicola Yoon, sunt atat de bune aceste 3 carti incat nu pot sa nu ma gandesc la ele si acum, la o saptamana de cand le-am terminat.

    Imi doresc mult seria Farseer. Multumim de sansa.

    Răspunde

  7. AdrianIlie
    Apr 07, 2017 @ 12:18:35

    Buna
    Iti urmaresc blogul de vreo 2 ani, dar asta e primul comentariu pe care il las :). Faci o treaba foarte buna. Keep going.
    Asa, acum cu recomandarile, din ce mi-a placut mie foarte mult si vad ca tu nu ai citit sunt: Seria A Song of Ice and Fire de G.R.R. Martin si Piatra peste piatra de Wieslaw Mysliwski (sper ca am scris bine :) ). Seria lui Martin e destul de populara in acest moment deci n-are rost sa vorbesc despre ea, cred ca stie toata lumea despre ce e vorba, iar romanul polonez mi-a fost recomandat de cineva si m-a surprins in mod placut: E vorba despre lumea rurala din timpul si dupa Al Doilea Razboi Mondial. Stilul de povestire al autorului este destul de neobisnuit, ca si cum bunicul ti-ar povesti ceva, apoi pe parcurs isi aminteste alte lucruri si se schimba subiectul de mai multe ori. Trecand peste asta, e un roman ce merita citit.
    La concurs ma inscriu la ambele, cu prioritate Farseer.
    Have a nice day!

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 07, 2017 @ 13:10:58

      Mulțumesc frumos! :D
      Mi-ai captat atenția! Din seria lui Martin am început prin liceu primul volum, dar nu l-am dus până la capăt pentru că tocmai văzusem primul sezon și parca nu prea mergea. Am așteptat să mai uit din poveste și nu m-am mai uitat la serial, plănuiesc să revin la carte.
      Cât despre cealaltă, n-am auzit de ea, dar mă intrigă.

      Niciodată nu-i târziu pentru un prim comentariu :)
      Succes!

      Răspunde

  8. CrissSpirit
    Apr 07, 2017 @ 12:40:24

    Recomand cu muuulta caldura Miss Peregrine. Felul fantastic in care e povestita actiunea te aduce cu adevarat in lumea deosebitilor. Am iubit seria si am citit fiecare volum in cate o zi pentru ca nu am putut sa las cartile din mana!

    Mi-as dori sa castig primele doual volume din seria Farseer <3

    Răspunde

  9. Marina
    Apr 07, 2017 @ 13:01:58

    Eu iti recomand seria Tronul de clestar de Sarah J. Maas <3 e absolut geniala.

    Imi plac ambele premii. Dar inclin mai mult spre Farser ;*

    Răspunde

  10. VLADIMIR
    Apr 07, 2017 @ 13:04:27

    Iti recomand sa citesti Ken Follet – trilogia secolului. E o adevarata capodopera.

    Ma inscriu pentru al doilea premiu.

    Răspunde

  11. Anny
    Apr 07, 2017 @ 13:11:36

    Eu recomand „A thousand splendid suns” de Khaled Hosseini (stiu ca a fost tradusa si la noi, insa nu am gasit-o decat in engleza). E o lectura sfasietoare, trista, dar in acelasi timp si plina de speranta.

    Particip doar pentru cartile de Robin Hobb. Multumim pentru concurs!

    Răspunde

  12. Alin
    Apr 07, 2017 @ 13:21:51

    Recomand Talismanul- S. King, e un (fel de) Young Fantasy super… Ma înscriu pentru hărțile prevestitoare

    Răspunde

  13. Sergiu
    Apr 07, 2017 @ 13:25:45

    Recomand Calea regilor de Brandon Sanderson. Particip pentru Hărțile prevestitoare.

    Răspunde

  14. Lica Tiberiu
    Apr 07, 2017 @ 13:32:59

    Cu ultima suflare – Editura Nemira ( Hărțile prevestitoare)

    Răspunde

  15. Popovici Lavinia
    Apr 07, 2017 @ 14:11:00

    Mie mi-a placut foarte mult seriile lui Sarah J. Maas -Tronul de Clestar si Regatul spinilor si al trandafirilor..sunt superbe ambele.Ma inscriu pentru seria Farseer pe care le citesc momentan imprumutate dar marturisesc ca mi le doresc extrem de mult in biblioteca mea.Multumesc!

    Răspunde

  16. Alexandra Anamaria
    Apr 07, 2017 @ 14:26:53

    Buna! Iti recomand sa iti faci timp sa citesti A Song of Ice and Fire de R.R. Martin. Este una dintre cele mai frumoase serii, si ar fi ideal daca ai reusi sa citesti cele 5 carti in engleza.

    Ma inscriu pentru Farseer :)

    Răspunde

  17. Evelina Juravle
    Apr 07, 2017 @ 14:30:58

    Iti recomand Castelul palarierului de A.J.Cronin.Particip pentru Farseer.

    Răspunde

  18. Andreica Daniel
    Apr 07, 2017 @ 14:52:49

    Particip. Iti recomand cartea „Elias si spioana carturarilor” de Sabaa Tahir. Imi doresc toate cartile, dar aleg mai degraba „Farseer”.

    Răspunde

  19. Irina
    Apr 07, 2017 @ 15:36:24

    Iti recomand cartile din Trilogia “Prima lege” de Joe Abercrombie. Particip pentru Farseer.

    Răspunde

  20. Madalina Iliuta
    Apr 07, 2017 @ 15:37:18

    O carte pe care am citit-o la inceputul acestui an si pe care o recomand este „O noapte, Marcovici” de Ayelet Gundar-Goshen. Ma inscriu pentru ambele premii, insa il prefer pe primul.

    Răspunde

  21. Andreea Pițulescu
    Apr 07, 2017 @ 15:45:25

    O trilogie pe care eu am iubit-o şi încă o iubesc enorm este „Imortalitatea Zeilor” de Sylvie Danielle Matias.

    Particip pentru al doilea premiu, Farseer, cu toate că şi primul arată destul de tentant.

    Mulțumim de concurs!

    Răspunde

  22. Larisa Ciubotaru
    Apr 07, 2017 @ 16:15:30

    Recomand Fata din tren, este una din cartile mele preferate.
    Particip pentru ambele premii dar in special pentru Farseer.

    Răspunde

  23. Roberta Ariana
    Apr 07, 2017 @ 16:47:06

    Bună! Eu îţi recomand cu căldură cartea ”Umanii” de Matt Haig. Atât ţie, cât şi altor cititori sau şoareci de bibliotecă! E o carte care mi-a pus în faţă realitatea despre umani, împletită frumos cu o ficţiune (S.F.) care m-a avântat în viaţa unui extraterestru pe pământ. Nu e deloc ceea ce pare, am râs aproape la fiecare capitol şi i-am acordat CINCI steluţe pe goodreads! :D Cât despre premiu, l-aş alege pe al doilea, adică Farseer.

    Răspunde

  24. Cosma Daniela
    Apr 07, 2017 @ 16:54:50

    Ori recomand Femeia de Hârtie și particip pentru Farseer.

    Răspunde

  25. iulia1004
    Apr 07, 2017 @ 17:34:50

    Cateva carti citite in ultimul timp, care m-au impresionat: Orizontul rasturnat-Marc Levy
    Umanii-Matt Haig
    Chemarea cucului-Robert Galbraith
    Tatal celuilalt copil-Parinoush Saniee
    Particip pentru Farseer

    Răspunde

  26. AlexColita
    Apr 07, 2017 @ 17:52:45

    Iti reomand cu caldura ultimul imperiu de Brandon sanderson , mi-ar place sa castig primul volum din seria farser , sunt mare fan de fantasy

    Răspunde

  27. Valentina B.
    Apr 07, 2017 @ 18:29:55

    Iti recomand „Regina Roșie” de Victoria Aveyard. Particip pentru ambele, insa prefer „Farseer.” :)

    Răspunde

  28. alex alex
    Apr 07, 2017 @ 19:06:40

    Iți recomand seria „Witcher”de Andrzej Sapkowski.Particip pentru „Farseer”.

    Răspunde

  29. Duica Alexandru Cristian
    Apr 07, 2017 @ 19:15:18

    Iţi recomand romanele poliţiste ale Agathei Christie.Particip pentru Farseer.

    Răspunde

  30. Nao
    Apr 07, 2017 @ 20:53:23

    Buna,

    Iti recomand trilogia Magicienii de Lev Grossman si trilogia Cronicile Ucigasului de Regi, de Patrick Rothfuss. Din a 2a au aparut doar primele 2 volume, dar abia astept sa apara ultimul.
    As vrea sa concurez pentru ambele premii, dar as prefera volumele din trilogia Farseer.

    Răspunde

  31. VALERICA ANGHEL
    Apr 07, 2017 @ 20:55:34

    Citesc Regii blestemati de Maurice Druon.Mi-as dori in primul rand cartile lui Robin Hobb,dar nu in ultimul rand si Hartile prevestitoare…bafta tuturor!

    Răspunde

  32. Diana Radu
    Apr 07, 2017 @ 21:45:33

    Eu o sa recomand o serie care inca nu s-a tradus la noi, dar e foarte populara in afara, sper ca va fi tradusa si la noi in curand. Este vorba despre trilogia „The Passage” de Justin Cronin, una dintre cele mai bune carti post-apocaliptice pe care le-am citit. Particip in primul rand pentru Farseer, dar si Hartile prevestitoare e interesanta.

    Răspunde

  33. ilovefantasybooks
    Apr 08, 2017 @ 10:56:24

    Iti recomand EON.Ochiul dragonului se intoarce.E pur si simplu minunata.Personajele sunt variate,nonconformiste si frumos creionate,actiunea este la putere si desigur imprevizibila.Mi-a placut extrem de mult.O recomand cu caldura.De la Nemira iti recomand asta daca nu ai citit deja Seria Temeraire de Naomi Novik.As dori Farseer.Lectura placuta tuturor!

    Răspunde

  34. Stefan
    Apr 08, 2017 @ 11:23:49

    Iti recomand seria Hunger Games. AM terminat a 2 a carte astazi si mi se pare worth reading.

    Ma bag la toate 3, dar as prefera mai mult The Farseer.

    Răspunde

  35. yukiblack
    Apr 08, 2017 @ 12:06:52

    O să recomand ultima carte citită: ‘Legea copiilor’ de Ian McEwan, o carte emoționantă în care un copil, Adam, refuză o transfuzie de sânge care i-ar putea salva viața. O avem în centru pe judecătoarea Fiona, cea care trebuie să ia o decizie cu privire la soarta lui Adam. Pe mine m-a impresionat în mod plăcut :)
    Particip pentru ambele, dar mi-aș dori mai tare Farseer!
    Mulțumim de concurs!

    Răspunde

  36. Ioana S.
    Apr 08, 2017 @ 17:28:24

    Iti recomand orice carte scrisa de Lavinia Calina.
    Particip pentru cele 2 volume din trilogia Farseer de Robin Hobb.

    Răspunde

  37. Iuliana
    Apr 08, 2017 @ 20:50:48

    iti recomand Numele vantului de Patrick Rothfuss :D este o carte exceptionala <3

    particip pentru premiul nr 1 speeer sa castig :*

    Răspunde

  38. Vasile
    Apr 09, 2017 @ 23:03:24

    Iti recomand Furia rosie si Furia aurie de Pierce Brown. Particip pentru Farseer.

    Răspunde

  39. Lili
    Apr 09, 2017 @ 23:09:14

    Recomand cu draga inima una din cele mai bune serii fantasy traduse de Nemira: Cronicile Malazane de Steven Erikson. Particip pentru Hartile prevestitoare.

    Răspunde

  40. Leta
    Apr 11, 2017 @ 10:31:14

    Recomand seria Temeraire de Naomi Novik. Particip pentru Hartile prevestitoare.

    Răspunde

  41. Adriana
    Apr 13, 2017 @ 14:53:09

    Iti recomand Trilogia secolului scrisa de Ken Follet. E superba.
    La fel ca premiile acestui concurs, dar as prefers cele doua volume din trilogia Farseer

    Răspunde

  42. Biady
    Apr 13, 2017 @ 16:56:10

    Recomandarea mea este Seria Pardaillan -Michel Zevaco, cred ca este pe placul oricarui cititor pentru ca are de toate, intrigi, tradari, dragoste, istorie, aventura….
    Cat priveste concursul optez pentru vartile Farseer.

    Răspunde

  43. Ciprian
    Apr 13, 2017 @ 22:05:05

    Iti recomand Regii blestemati (7volume) Maurice Druon, daca nu le-ai citit deja.
    Particip pentru ambele carti, dar mi-aș dori mai tare vol.1 si vol.2 al Trilogiei Farseer.

    Răspunde

  44. Audrey
    Apr 15, 2017 @ 19:04:26

    Îți recomand Banda celor șase ciori de Leigh Bardugo.
    Particip pentru Hărțile prevestitoare. :D

    Răspunde

  45. Trackback: Câștigătorii concursului fantastic | Sayuki's blog

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

