Câștigător nou la concursul fantastic

 photo congrats_zpsynom1ler.png

Pentru că ziua de vineri a trecut iar câștigătorul volumelor 1 și 2 ale trilogiei Farseer nu și-a revendicat premiul, astăzi am ales un nou câștigător.
Pentru că toți cei înscriși la concurs au avut deja o șansă la prima tragere la sorț, am decis ca de data asta, fiind o excepție (nu mi s-a mai întâmplat până acum să nu se revendice premiul), să aleg un nou câștigător dintr-o listă mai scurtă. Astfel am selectat doar participanții care își doreau acest premiu și care au arătat un oarece interes față de blog și în afara concursurilor (fie cu un comentariu la alte articole, fie cu o abonare înaintea anunțării concursului). Așa am rămas doar cu 6 participanți:

Am făcut bilețele, mi-am rugat ”asistenta” să extragă unul, iar noul căștigător pentru Ucenicul asasinului și Asasinul Regal esteeee…

Felicitări! :D Aștept până cel târziu joi un mail la sayukiblog@gmail.com cu numele și adresa la care să trimit cărțile.

Photobucket

1 comentariu (+add yours?)

  1. AdrianIlie
    Apr 23, 2017 @ 13:07:39

    Wow, intru azi sa vada daca ai mai postat ceva si vad titlul. Imi zic: „oricum nu sunt eu norocos nici cand e 50-50”. E prima data cand castig la vreun concurs :). Ti-am trimis adresa, sa-mi spui daca ai primit mailul si daca e in regula si nu lipseste ceva.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

