Nou în bibliotecă…(26)

Încă îmi cam lipseşte pofta de a scrie, dar mi s-a facut dor de bloguleţ…Încă nu pot sa cred că luna trecută am citit o snigrua carte! Una! Aş vrea să recuperez, dar nici asta nu ştiu dacă pot s-o fac şi, avand în vedere că anul ăsta am bac-ul şi că într-un an o să-mi iau zborul de-acasa, nici nu ştiu daca Sayuki cea care citea în fiecare zi şi posta îl cel mai rău caz doar o dată pe săptămână, o să se întoarcă vreodată.. Hmm..dar să nu discutăm asta acum:)
Ştiţi probabil povestea: Sayuki fară chef şi mai ales inspiraţie dar care vrea să scrie rezulta post ‘nou în bibliotecă’ :))
Am puţine cărţulii, doar 4, pentru căăăă *pam pam pam* chiar m-am ţinut de cuvânt cănd am spus că nu mai cumpăr cărţi! Am rupt până şi tradiţia de a-mi cumpăra câte un teanc de cărţi de ziua mea..daar, am avut o aniversare iubibilă *cea mai iubibilă! :))* , cu surprize mai mult decât dulci, în care am primit şi o carte, aşa că mai mult nici nu-mi mai trebuia :) Bine, gata cu pălăvrăgeala, trec la subiect:

De la Libris am primit luna trecută Apă pentru elefanţi, aici recenzia, iar luna aceasta Crimă şi Pedeapsă, pe care am început-o ieri şi pe care sper s-o termin în cel muult o săptămână..şi, de asemenea, sper să-mi placă. E prima mea întâlnire cu un clasic rus..

Fotografie-0717

Fotografie-0712

Cât timp am lipsit de pe aici nu vă gândiţi c-am stat degeaba zgâindu-mă pe pereţi, nu!:)) Una dintre chestiile pe care le-am făcut a fost s-o cunosc pe Lissa care, *pam pam pam* stă în acelaşi orăşel ca şi mine :3..şi care mă mai scoate şi pe mine din casă:)) De la ea am primit luna trecută Cartea Mironei, pe care am terminat-o alaltăieri şi care mi-a plăcut mult, dar încă nu ştiu dacă să-i scriu sau nu o recenzie *cineva interesat? poate ar trebui s-o recenzez oricum, şi-aşa sunt cam absentă pe aici..*
Fotografie-0713

Şi, cum spuneam, de iubibila mea aniversare am primit, tot de la drăguţa de Lissa, Fericirea începe azi, stârnindu-mi brusc şi o mare curiozitate faţă de cartea asta, pe care abia aştept s-o citesc după ce termin cu Dostoievski :3

Fotografie-0719

Fotografie-0721

*Acum mi-am amintit că mai am o cărticică, cu steluţe croşetate (da, Sayuki s-a apucat şi de croşetat între timp..poate am să vă arăt ce iepuraşi am făcut:)) ), primită de la dulcica surioara a Lissei, dar am uitat să-i fac şi poză:(
Hm…în fine, cam asta-i tot… Voi, ce-aţi mai citit interesant, ce aveţi nou prin biblioteci? A trecut ceva de când nu v-am mai întrebat asta..

Photobucket

11 comentarii (+add yours?)

  1. diannax3
    Aug 10, 2013 @ 13:19:43

    Uau, ai primit nişte cărţi foarte frumoase. Să te bucuri de ele! :D

    Răspunde

  2. Roxana
    Aug 10, 2013 @ 13:51:03

    Am citit si eu Crima si Pedeapsa. Este o carte destul de interesanta, dar numele personajelor sunt….greu de pronuntat si tinut minte :))) sper sa iti placa! :D

    Răspunde

  3. BuburuzaBia
    Aug 10, 2013 @ 14:51:23

    UU, Sayuki, lectura placuta! si eu am de gand sa ma „laud” cu noil achizitii :)))))
    desi nu e 100% meritul meu. in fine.
    ma bucur sa citesc ca esti bine si ca te-ai reapucat de hobby-uri. Bafta cu lectura! :D

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 10, 2013 @ 15:02:03

      Merci, lectura placuta si tie:)
      Nu stiu daca ‘reapucat’ e tocmai corect, eu nu ma las niciodata de hobby-urile mele, doar ca am prea multe si nu pot sa le fac pe toate deodata:)) De-asta nu inteleg lumea care nu are nici macar un hobby, unul!:))

      Răspunde

      • BuburuzaBia
        Aug 10, 2013 @ 18:32:34

        Ei si tu acuma, probabil ca pentru unii mersul la scoala e hobby sau mersul la serviciu, iar apoi se uita la tv, ceea ce e tot un hobby. :))

  4. Raluca :)
    Aug 10, 2013 @ 16:52:21

    Fericirea incepe azi este o carte foarte frumoasa, eu una nu am mai putut-o lasa din mana :D cred ca iti va placea ^_^ spor la citit ^__^

    Răspunde

  5. lissahateaway98
    Aug 11, 2013 @ 10:49:22

    Iiiiii. <3 Sayuki ma mentionat intrun post. Ieeeeei. <3 =)) Sa le citesti cu placere, scumpo! :* Eu am terminat de citit "Cand esti vrajitoare…." si cum zici tu, *pam-pam* mi-am facut caiet de recenzii. Ma rog, nu chiar recenzie. Totusi am scris pe caiet si acum mi-e foooooarte lene sa scriu o recenzie. :)) Acum citesc "Zece lucruri pe care le-am facut (si probabil n-ar fi trebuit). Saptamana iubibila. <3

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 12, 2013 @ 12:50:39

      Eu aseara am constatat ca am prea multe caiete/agende/jurnale, in mare toatel egate de carti..si ca totusi nu pot sa renunt la niciunul:))
      Lectura placuta in continuare>:D<

      Răspunde

  6. Stefan
    Aug 15, 2013 @ 01:22:08

    Eu in ultimul timp m-am delectat cu „Instrumente mortale” a Cassandrei Clare, foarte tare cartea intr-adevar.
    Inainte de a ma apuca de cartea mai sus mentionata, am citit „Tunele”, finalul volumului patru lasandu-ma total in suspans. Trebuie sa fac cumva rost de volumul 5.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

