Leapşa curcubeu

Am primit de la Rya o leapşă drăguţă şiiii, iată-mă postănd după doar o săptămână. Bun. Facem progrese:))

Fotografie-0719

Cu ocazia asta am observat că nu am cărţi galbene în bibliotecă (faptul că nu suport culoarea e pura coincidenţă, jur!) În afară de Mănăstirea din Parma, mai am doar Crimă şi pedeapsă, dar acum e împrumutată şiii..în realitate sunt mai mult galben-verzui. Şi Orele îndepărtate e mult mai verde decât pare în poză.
Îi pasez leapşa Lissei şiii..oricui o mai vrea, desigur:)

Voi ce mai faceţi, copilaşi? :) Eu o duc bine, cred că stau cam prost cu cititul, dar zilele astea sper să mai recuperez. Desigur, nu mi-am respectat mai deloc lista de lectură de la începutul verii, dar tot adaug cărţi şiii..nu-i bine.

Nu-mi vine încă să cred că într-o săptămână începem şcoala; ştiam de la începutul vacanţei că o să treaca repede, dar..daaar…woaf:-< Şi acum, nu faptul că merg la şcoală mă deranjează, ci că iar trebuie să încep cu trezitul devreme, uneori înaintea soarelui, pe care îl urăsc! (trezitul devreme, nu soarele)..ah, şi că e ultimul an de liceu, nici asta nu-mi place. Mi se face dor numai când mă gândesc. Daaaar să rămânem într-o sferă mai veselă, măcar am avut o vacanţă demnă de a fi ultima mea vacanţă de vară ca liceancă:).

O recenzie nu ştiu când mai scriu, deşi parcă mi-e dor de una… Nu prea am citit în ultima vreme cărţi cărora să simt nevoia să le scriu o recenzie…Poate doar Mizerabilii şi Cartea Mironei, dar la primii vreau întâi să termin toate volumele, iar a doua…nu ştiu, am impersia ca am prtat atâtea discuţii pe marginea cărţii că nici n-aş ştii ce să mai scriu despre ea. O să mă mai gândesc… Voi ce-aţi mai citit frumos în ultima vreme?:)

Photobucket

7 comentarii (+add yours?)

  1. TheoRyaMarya
    sept. 07, 2013 @ 12:32:12

    aww ti-a iesit mai bine tie :D nici eu n-am prea avut carti galbene

    Răspunde

  2. lissahateaway98
    sept. 07, 2013 @ 13:34:37

    Ieeei. <3 Mersi. :** Sti cat ma bucur ca ti-a ramas asa in minte Cartea Mironei?! <3 Pupiceeei. <3

    Răspunde

  3. krisszu95shinny
    sept. 07, 2013 @ 18:42:21

    da si eu trec prin asta , adica sincer acum ultima vacanata de liceanca. cah, imi vine sa plang deja . De citit tot trag de cartea pierduta a vraitoarelor insa lista de vara am terminat-o , mi-am ales putine carti .

    Răspunde

  4. yukiblack
    sept. 19, 2013 @ 11:11:24

    Hmm.ce frumos e curcubeul din cărţi :). Din păcate am cărţile cam negre toate :)

    Răspunde

  5. Simona Husaru
    aug. 17, 2014 @ 21:55:54

    Foarte drăguţă această leapşă! <3 Am preluat-o şi eu după multă vreme…:D Sper să îţi placă! Şi eu mă temusem că nu am cărţi cu coperte galbene însă mare mi-a fost mirarea când am văzut că am câteva! :D

    http://secretelecartilor.blogspot.ro/2014/08/leapsa-curcubeu.html

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.