Leapşa :3

Nuuu, nu pot să cred că e ultima zi de vară! Nu-mi plac despărţirile (cui îi plac?) şi oricum nu mă împac eu prea bine cu schimbarea anotimpurilor, aşa că n-am să mai spun decât că vara asta va rămâne o amintire foarte frumoasă şi…bun venit toamnă! Cu toate că nu vreau să se sfârşească vara, nu pot spune că nu mi-a fost dor şi de tine…

large

În lipsă de ocupaţie şi de idei, am şterpelit de la Krisszu *care sper să nu se supere :D * acea „30 Day Reading Challenge” , dar pentru că sunt eu mai cu moţ şi nu-mi place să fac postări scurte (în care să scriu în 2 rânduri răspunsul la o intrebare), am să transform chestia într-o leapşa :)

provocare

1. Cea mai bună carte citită anul acesta: Mizerabilii, primul volum deocamdată, pe al doilea doar ce l-am început.

2. O carte pe care am citit-o de mai mult de 3 ori: hm..nu, cartea aia nu există. Singura carte pe care am recitit-o vreodată e Fior, pe care am citit-o de două ori si am început-o şi a treia oara, dar n-am dus-o până a capăt.

3. Seria mea preferată: Lupii din Mercy Falls :)

4. Cartea preferată din seria preferată: Fior, primul volum al seriei.

5. O carte care mă face fericită: ceva de Ionel Teodoreanu – Lorelei, La Medeleni, În casa bunicilor, Uliţa copilariei…tot ce scrie el mă face fericită şi mai mult sau mai puţin nostalgică..

6. O carte care mă face tristă: Sub aceeaşi stea. Îmi frânge inima câte puţin de câte ori mă gândesc la ea.

7. Cea mai subestimată carte: printre adolescenţi, orice e clasic.

8. Cea mai supraestimată carte: aici nu prea ştiu ce să spun, multe mi se par supraestimate…am să iau ca exemplu o carte ‘proaspăt citită’: Fericirea începe azi.

9. O carte care nu credeam să-mi placă, dar am sfârşit iubind-o: Divergent…şiii Interviu cu un vampir.

10. Cartea clasică preferată: din literatura română, Lorelei, din cea universală Mizerabilii.

11. O carte pe care am urât-o: Ion! Coşmarul meu din a 10-a :))

12. O carte pe care o iubeam, dar acum nu mai imi place: Piatra magică, din trilogia Arthur. A fost prima carte din biblioteca mea, aşa că îmi pare rău şi mă simt un picuţ vinovată că nu-mi mai place..

13. Scriitorul preferat: Ionel Teodoreanu <3

14. Cartea (preferată, presupun?) de la scriitorul preferat: Lorelei, desigur:)

15. Personaj masculin preferat: ..după o lungă gândire..spun pas:))

16. Personaj feminin preferat: nici aici nu ştiu, mi-e prea greu să aleg din atât de mutle personaje…

17. Citatul preferat: cum?! cum te aştepţi să pot alege un singur citat? O să-l scriu pe ultimul cules: "Războiul are frumuseţi înspăimântătoare", din Miherabilii lui Hugo. Să-mi fi spus nu demult că voi pescui citate despre război. Să-mi fi spus că subiectul va începe să mă pasioneze şi că voi citi descrierea de 60 de pagini a bătăliei de la Waterloo fără să mă plictisesc. Ţi-aş fi spus că eşti nebun.

18. Prima carte ("chapter book", nu ştiu care ar fi termenul în română :-?) pe care-ţi aminteşti să o fi citit în copilărie: creeeed că a foooost Vrăjitorul din Oz..cred.

19. Carte preferată după care s-a făcut şi film: nu prea sunt fană a filmelor şi nici nu prea ştiu care ar fi cartea aia, dar prima care mi-a venit prin minte e Mândrie şi prejudecată, aşa că o las pe-astea:)

20. Cartea care te face să râzi cu lacrimi: nu chiar cu lacrimi, dar cea mai amuzantă carte care-mi trece prin minte e Cişmigiu et Comp…oh, şi cărţile Ceceliei Ahern, în special P.S. Te iubesc şi Suflete pereche:)

21. Cartea preferată din copilărie: Povestea fără sfârşit

22. Cartea pe care o citesc acum: volumul al doilea din Mizerabilii :)

23. Plăcerea mea vinovată: Jurnalele Vampirilor. Mereu voi iubi seria asta:))

24. O carte pe care îmi doresc să o citească mai multă lume: niciuna. Cum spunea Hazel Grace, sunt unele cărţi pe care vrei să le ţii doar pentru tine; deşi îmi laud mult cărţile preferate, ultimul lucru pe care mi-l doresc e să fie transformate într-un 'fenomen' – atunci n-ar mai fi cârţile mele, ci ale întregii lumi. Probabil de-asta n-a reuşit Divergent să-mi ajungă la inimioară, deşi e genială.

25. Cartea preferată citită în şcoală (presupun ca dintre lecturile obligatorii, că citite cu şcoala pe fundal sunt toate cărţile): Invitaţie la vals (care, bine-nţeles, nu intră la bac, de ce ar intra?! mai bine să dam din Ion!)

26. O carte care mi-a schimbat opinia în legătură cu ceva: Interviu cu un vampir, care mi-a schimbat părerea despre viaţa veşnică…sau cel puţin foarte lungă.

27. Cea mai surprinzătoare răsturnare de situaţie ori cel mai surprinzător sfârşit: când a fost dezvăluită adevărata identitate a lui Sirius Black, în volumul 3 din Harry Potter; era o noapte destul de târzie când citeam, am zis că nu vâd bine si-am pocnit cartea:))

28. Titlul preferat: nu m-am gândit niciodată la asta:))..creeed căăă…Pânza de păianjen..sau Pulbere de stele

29. O carte pe care toată lumea o urăşte dar mie îmi place: Enigma Otiliei…din cate am observat nu e prea iubita…

30. Cartea preferată: Lorelei..mai era nevoie să răspund?:))

Cam asta a fost, ţin să-i pasez leapşa Lissei şi Buburuzei şi oricui o mai doreşte:)

*Ştiu, ştiu, am întrecut limita legală de lenevit, îmi pare rău :(…Pe de o parte îmi tot găsesc alte preocupări, pe de alta am atâta chef de postat încât stau cu postul ăsta în ciorne de vreo săptămână şi mi-e lene să-i dau ‘publică’ O.o Sunt groaznică! *

Photobucket

16 comentarii (+add yours?)

  1. ICE-T
    Aug 31, 2013 @ 20:19:48

    (27) Cum să pocneşti cartea?
    Iar dacă ţi-e lene să dai ,,publică”, poţi să dai ,,programează”. :D

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 31, 2013 @ 20:29:11

      Cu palma :)
      N-am incercat niciodata sa fac o postare programata, asa ca habar n-am daca sau pe unde are wordpress-ul optiunea asta :-? *gata, am gasit:))*… Dar ideea nu era ca mi-e lene sa apas un buton, ci ca am atat de putin chef sa de postat incat imi ia o saptamana sa public un post care era deja cam 90% gata…

      Răspunde

      • ICE-T
        Aug 31, 2013 @ 20:33:58

        Am înţeles la ce te refereai. Pe mine mă ajută să o scriu mai repede dacă o programez; mă oblig să o termin înainte să apară…

      • Sayuki
        Aug 31, 2013 @ 20:36:12

        E si asta o idee, nu m-am gandit:) Dar la cat de lalaita ma stiu, prefer sa nu risc si sa ma trezesc cu vreo jumatate de postare pe aici:))

  2. dumbyd
    Aug 31, 2013 @ 20:57:01

    Când o să continui cu Harry Potter? Parcă mor eu încet când văd că te-ai oprit fix înainte ca lucrurile să devină extrem de interesante

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 31, 2013 @ 21:01:14

      Cand, nu stiu, dar sper ca undeva pana la sfarsitul anului..Teoretic, trebuia sa continui seria vara asta daaaar…mda. Si pe mine ca cam streseaza chestia, dinainte sa incep seria abia asteptam sa ajung la volumele 5-6 si cand am ajuns..pauza:))

      Răspunde

  3. Anca
    Aug 31, 2013 @ 21:10:26

    Mi-era așa de dor de postările tale!
    Bine zis cu adolescenții care subestimează clasicii.

    Răspunde

  4. BuburuzaBia
    Aug 31, 2013 @ 22:08:18

    PFFF, Ce luuung :))
    Am aruncat o privire pe cateva intrebari si nu stiu daca am raspuns la jumatate din ele…cred ca de data aceasta refuz leapsa…sper sa nu te superi prea tare :* Mersi!

    Răspunde

  5. krisszu95shinny
    Sep 01, 2013 @ 08:50:38

    nu ma supar si ma bucur ca ai sterpelit-o:)) eu sunt tare in urma cu ea :))
    P.S. Te iubesc Este o carte geniala ;)) vreau si eu sa citesc lorelei , tin minte ca la tine am vazut prima recenzie si mi-a placut mult vreau si eu ;)) Of , si bine ai revenit cu postarile, apoi cui i Plac despartirile si daca mai ai in plan vreuna atat de lunga in ceea ce priveste postatul anunta-ne ;))

    Răspunde

  6. yukiblack
    Sep 01, 2013 @ 11:51:47

    Ce leapşă drăguţă, nu credeam că-ţi place literatura română aşa de mult- pe mine una nu mă pasionează. Dar de ce te-a dezamăgit „Fericirea începe azi”? Că am auzit numai lucruri bune despre ea.
    Prima mea carte citită a fost „Colţ alb” sau „Vrăjitorul din Oz”- am cam uitat de atunci :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 01, 2013 @ 22:48:43

      Nu pot spune ca-mi place literatura romana intr-un mod mai special, ci clasicele, fie ele romanesti ori universale; am inceput sa le indragesc tot mai mult in ultima vreme:)
      Si eu am auzit numai lucruri bune despre ‘Fericirea incepe azi’, iar cand am citit-o nu mi s-a parut nimic special la ea, decat ca personajele se chearta, se despart, se impaca si o iau de la capat…de cateva ori….Pe de alta parte nu mi se pare o carte care ar trebui sa fie citita de adolescenti, pentru ca n-o sa faca decat sa le ofere un exemplu prost, pe care exista posibilitatea ca ei sa-l ia de bun. (stiu ca se stie ca e o carte pentru ‘copii mai mari’, dar cine tine cont de asta?). Daca pana si cartile au ajuns asa, atunci de ce ne mai miram de copiii din ziua de azi?

      Răspunde

  7. TheoRyaMarya
    Sep 01, 2013 @ 12:32:10

    Buna! Iata o leapsa draguta si de la mine, curcubeu din carti :
    http://justmejustforever.wordpress.com/

    Răspunde

  8. dark_eyes
    Sep 01, 2013 @ 14:11:11

    In momentul in care am citit ca ai pocnit Hp3 am inceput sa rad cu lacrimi :)) Seamana putin cu reactia mea, numai ca mult mai pasnica, ca sa spun asa. Frumoase raspunsuri!

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

