New Year’s Resolutions Book Tag

Au trecut cam 2 ani jumate de când n-am mai făcut o leapșa și cum am primit de curând una simpatică de la Jessie, am zis că poate a venit vremea.
Leapșa se numește New Year’s Resolutions Book Tag și..da, apropo de rezoluții livrești, n-am mai vorbit de ele în postul de sfârșit de an, așa cum obișnuiam, pentru că anul acesta am niște rezoluții mai speciale (în primul rând ar fi special faptul că am rezoluții) așa că se anunță curând niște noi „confesiuni ale unui șoricel de bibliotecă”. Dar tot curând se anunță 5 deadline-uri, si 3 examene peste care trebuie să supraviețuim pentru a ajunge în sesiune, așa că nu-mi rămâne decât să sper că ne mai auzim mai devreme de-o lună jumate :).

resolutionstag




Get in shape : name a book that doesn’t quite fit on your shelf correctly

Mulți ani am tot avut un mic teanc de cărți care nu se potriveau pe niciunde, însă, având în vedere că am biblioteca așa de plină încât de câte ori vin acasă cu un bagaj de cărți trebuie să rearanjez biblioteca pentru a le face loc tuturor, am căpătat suficientă experiență la aranjat încât să pot spune cu mândrie că în prezent fiecare carte își are locul ei, indiferent de forma dubioasă pe care o are.



Eat healthily : name a book you feel was good for you to read

Anne of the Island, volumul 3 al seriei Anne of Green Gables de L. M. Montgomery – am ales-o pentru că s-a pliat perfect pe sufletul meu si pe tot ce aveam nevoie si mi-aș fi dorit de la o carte.



Read more : name a book you keep telling yourself to read but haven’t yet

Volumul 3 din Mizerabilii de Victor Hugo. Mizerabilii este una dintre cărțile mele preferate, am citit primele două volume prin liceu și mi-au plăcut extrem de mult, însă e o lectură greoaie care necesită timp, răbdare și atenție și de vreo 3 ani încoace cam duc lipsă de așa ceva, așa că nu prea am mai găsit răgazul de a citi și ultimul volum…




Quit caring about what others think :
name a book you kept going back to even though you had finished it

Eu nu obișnuiesc să recitesc cărți, există doar două cărți pe care le-am recitit vreodată, de 3 ori pe fiecare *că dacă tot recitim, s-o facem cum trebuie :))*. Prima este Fior de Maggie Stiefvater, vechea mea iubire în materie de YA, iar a doua este Alice în Țara Minunilor de Lewis Caroll, pe care am citit-o în română când eram mică, în engleză în 2015 și în franceză în 2016. Cu puțin noroc o citesc în germană anul acesta :).



Save more money : name a book you got for a really good price

Aș putea menționa aici mare parte a bibiotecii mele, căci eu dau foarte rar mai mult de 10-15 lei pe o carte și numai dacă e ceva care arată foarte frumos ori ceva de care sufletul meu are nevoie pentru a fi fericit (gen volume de manga sau Cosmos a lui Carl Sagan).
Dar ca să dau un exemplu, am dat 15 lei pe astea 3 volume frumoase:




Be more organized : how do you organize your bookshelf?

După multe reguli și excepții îmbârligate, dar dacă mă-ntrebi pot spune exact de ce se află fiecare carte acolo unde e. Regula de la care am plecat a fost să le așez după genuri, dar fiind constrânsă de spațiu, de faptul că unele cărți au cotoare sau conținuturi mai frumoase și de faptul că unele arată mai bine în compania altora…e complicat.



Be punctual : shortest and longest time it took you to read a book

Am citit Expresul Polar cam în 15-20 de minute și m-am târât cu Anna Karenina de gât 4 luni.



Go out more : what book made you isolate yourself from the outside world?

Toate!
Glumesc, cărțile sunt doar un pretext.
Serios acum, nu mi se mai întâmplă așa des ca la început să citesc o carte și să nu mai pot s-o las din mână, oricât de bună ar fi ea. Însă ultima oară mi s-a întâmplat asta cu Călătoarea, primul volum din seria Outlander de Diana Gabaldon, pe care am citit-o în preajma Crăciunului și nu voiam să fac nimic altceva decât să stau toată ziua și să citesc.



Be unique : what was your favourite book of 2016?
Același răspuns ca la întrebarea 2: Anne of the Island



Be more personal : what book are you waiting for most this year?

Nu știu dacă întrebarea se referă la o carte care urmează să fie publicată sau pe care îmi doresc eu mult s-o citesc, probabil prima, însă voi considera a doua variantă, căci la prima n-am ce răspune.
Nu am o carte pe care să-mi doresc extrem de mult s-o citesc anul acesta, însă momentan sunt destul de entuziasmată de seria Percy Jackson.



Really, resolutions? : what book do you promise to read this year?

Nu mi-am propus asta și nici nu promit c-o fac, dar cred c-ar fi o realizare dacă aș citi Război și Pace. Totuși, după experiența cu Anna Karenina, și eșecul cu Idiotul din anul tocmai încheiat, încep să mă gândesc că poate Crimă și Pedeapsă a fost doar o excepțională întâmplare foarte fericită și nu știu dacă ar trebui să încep să mă cam îndoiesc de clasicii ruși.



Nu voi tăgui pe nimeni pentru să mi-e lene. Dar dacă vă place leapșa și-o vreți, vă rog autotăguiți-vă!
Succes în presesiuni sau în sfârșituri de semestru sau în viață! :)

Photobucket

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

