Câștigători concurs – Șaman și Atlasul secret

 photo christmas1_zps2valgi9j.png

Crăciun fericit dragilor!
Sper că ați avut și aveți în continuare parte de un Crăciun frumos alături de cine dorește sufletul vostru și că noaptea trecută Moșul a făcut un popas și pe sub bradul vostru!

Și că tot vorbim de Moș Crăciun, e vremea să aflăm cine a fost cel mai cuminte din lista înscrișilor la concurs.
Cam așa arată lista:
random-lista

Am ales întâi un număr între 2 și 26, cu scopul de a-i oferi acelei persoane cartea pe care și-o dorește mai mult dintre cele două.

random-atlasul-secret
Numărul este 19, numele este Mihaela Grigoras iar cartea este „Atlasul secret”.






Apoi am ales un număr de la 2 la 22, fiind 21 de oameni (cei roz din listă) care-și doreau cartea rămasă (Șaman).

random-saman
Numărul a fost 2, așadar Șaman va merge la intalii.






Felicitări câștigătoarelor!
Aștept, cât mai ține anul acesta, un mail la sayukiblog@gmail.com în care să-mi spuneți numele și adresa la care vreți să trimit cartea.


Seară magică și sărbători fericite tuturor!

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. intalii
    Dec 26, 2016 @ 10:22:50

    Nu-mi vine sa cred :)) N-am mai castigat nimic pana acum…

    Răspunde

  2. MIHAELA GRIGORAS
    Dec 28, 2016 @ 10:08:54

    Multumesc ! Abia astept sa o citesc ! Sarbatori cu bucurie !

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

