Decembrie crăciuniferic

 photo christmas-love_zps6tblmukr.png

           Înainte de toate, vreau să clarific acel cuvând ciudat din titlul articolului: „crăciuniferic” este adjectivul derivat din substantivul „Crăciun”, la care s-a adăugat un strop de „feeric”. Și este un cuvânt inventat de mine și pe care îl tot folosesc de destul de mulți ani, pentru că aparent limba română nu are un alt adjectiv pentru a descrie ceva ce ține de Crăciun ori în spiritul Crăciunului, iar eu aveam nevoie de un astfel de cuvânt în vocabularul meu.

„Decembrie crăciuniferic” este proiectul pe care mi l-am propus pe blog în luna decembrie *în caz că nu era evident*, dedicat Crăciunului și spiritului de sărbătoare și, desigur, cărților. Astfel, în această lună toate articolele vor avea temă de sărbătoare, de la recenzii de cărți, la confesiuni de șoricel de bibliotecă dar și alte „meștereli”, căci mi-am propus ca în această lună să-mi aduc pe blog și latura mai crafty și mai artistică.

Motivul pentru care am decis să fac acest „proiect” este acela că ador Crăciunul, că încă de pe la final de octombrie încep să număr zilele și să-l aștept cu nerăbdare. Pentru că dacă dai deoparte latura comercială și eventual eviți magazinele și reclamele și îndopatul cu sarmale și toată debandada inutilă pe care mirifica tradiție românească o impune în această perioadă, spiritul Crăciunului promovează o mulțime de lucruri frumoase – bunătate, generozitate, timp frumos petrecut cu cei dragi, pace, toleranță și alte lucruri de care avem nevoie și de care ar fi frumos să ne amintim mai des.

Sper să iasă ceva frumos și de care să ne bucurăm împreună!

 photo watercolor-cat-christmas-card_zpsgzqe0tsi.png

Photobucket

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

