Confesiunile unui șoricel de bibliotecă #5 De unde-mi iau cărțile?

 photo conf_zpsd1lpaloy.png

77197b7c0398f606b835b9fedb0f01fc


Ca să rup un pic lanțul de recenzii (cu care, apropo, sunt cam în urmă!) m-am gândit că poate a venit vremea unor noi confesiuni, de data aceasta despre locurile (virtuale) de unde îmi place să-mi cumpăr cărțile.
Eu nu îmi cumpăr cărți din librării decât dacă se întâmplă să dau peste o super ofertă (lucru care se întâmplă extrem de rar) sau dacă mă aflu într-un alt oraș și iau cartea ca suvenir. Așadar, lista mea
va fi formată numai din librării online.

Voi începe cu librăriile de unde îmi cumpăr cărți în engleză, acestea fiind numai două:

the_book_depository_logo
Book Deository este o librărie online din UK, singura din străinătate de la care am comandat. Principalul avantaj este faptul că au transportul gratuit. Am comandat de trei ori de la ei și, în afara faptului că am așteptat pachetele 2-3 săptămâni (ei spun că ar trebui să ajungă în 5-8 zile lucrătoare), am fost mulțumită de tot. Au o gamă foarte lagră de căți, în diferite ediții și la diferite prețuri, au și reduceri, uneori destul de substanțiale și, lucru care-mi place foarte mult, fiecare carte vine cu un semn de carte foarte simpatic.
Și un mare punct bonus: una dintre comenzi a întârziat destul de mult și m-am gândit că poate s-a rătăcit, așa că le-am scris să văd daca se poate face ceva. Mi-au răspuns niște oameni foarte drăguți și s-au oferit să-mi trimită un alt exemplar din aceeași carte. Din fericire mi-a ajuns coletul inițial chiar în acea zi și s-a rezolvat, dar am foarte plăcut impresionată de ei.

index
A doua librărie cu cărți în engleză de la care îmi place să comand este Okian. Aceasta este o librărie românească, au mereu o grămadă de cărți și de oferte și, pentru cei din Brașov sau București, coletele se pot ridica din librăria fizică – asta pentru că eu refuz să plătesc transportul cărților, căci în general costă cât încă o carte.

Trecem și la librăriile de unde îmi iau cărțile în română:

libris
Voi începe cu Libris, care este de câțiva ani preferata mea pentru că da, au și oferte și transport gratuit prin curier! :D De asemenea îmi place promptitudinea lor – de cele mai multe ori coletul mi-a fost pus la curier cam după 2-3 ore de la plasarea comenzii, chiar dacă era după-amiază sau chiar spre seară, și cărțile ajung mereu a doua zi. De asemenea, colaborez cu ei pe blog de 5 ani și din punctul ăsta de vedere am tot numai cuvinte de laudă :).

targul-cartii
Târgul Cărții
este o librărie și anticariat. Ceea ce îmi place este anticariatul, unde poți găsi, la prețuri bune, cărți care nu sunt așa ușor de găsit, de genul cărților care n-au mai fost demult editate sau cărți în diferite limbi străine. Și eu au o librărie fizică în București, de unde poți ridica pachetele :).

noul-logo-elefant-ro_
Ultima din această listă, Elefant obișnuia să fie librăria mea online preferată în urmă cu câțiva ani, înainte să se transforme în mall. Au mereu multe oferte, dar mi se pare enervant că de multe ori mi se întâmplă să văd o carte pe care o vreau la un preț bun, dar să n-o mai aibă pe stoc, ceea ce e frustrant. Am considerat totuși că merită un loc în această listă.


Aceasta a fost lista surselor mele de cărți, pe care vi le recomand cu drag și vouă. Voi de unde vă luați cărțile? Preferați librăriile fizice sau pe cele online? :)

Photobucket

9 comentarii (+add yours?)

  1. intalii
    Oct 09, 2016 @ 16:02:58

    Pana acum mi-am luat cartile in engleza de pe Okian, prin curier, si de la Libris, iar cele in romana de pe Elefant. As vrea sa incerc si cu Amazon, dar am auzit ca sunt probleme cu starea in care sosesc pachetele si cred ca ai nevoie de cont in dolari, ceea ce face toata treaba destul de complicata.
    Partea proasta e ca sunt in ultimul an de liceu si vara asta am dat o comanda maricica de carti in engleza, iar cartile bune imi stimuleaza latura iresponsabila cand vine vorba de invatat, asa ca, deocamdata, ma abtin de la cumparat carti.
    Oricum, daca te intereseaza, pe Okian sunt acum reduceri la editura Penguin, unde gasesti carti clasice in engleze cu niste coperti mai mult decat superbe, care par genul tau. Spor la citit!

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 09, 2016 @ 22:58:35

      Te înțeleg, și eu cam încerc să evit să mai cumpăr cărți, mai ales că știu că nu am prea mult timp de citit :).
      Într-adevăr, colecția de care spui de la Okian îmi place foarte mult :D Mulțumesc frumos de înștiințare, însă, cum spuneam, voi încerca să mă abțin :)

      Răspunde

      • intalii
        Oct 09, 2016 @ 23:18:47

        Partea buna e ca ofertele respective revin la o anumita perioada de timp, asa ca e bine daca poti sa te tii la distanta si sa nu te lasi influentata de trucul asta din marcheting cu reducerile si „ultima data in stoc” etc. Macar ai pus ochii pe ele si stii ce vrei ;)

      • Sayuki
        Oct 10, 2016 @ 09:06:35

        Corect, ofertele continuă să revină, așa că pentru șoricei de bibliotecă ce știu asta și au și oleacă de autocontrol, toate bune și frumoase :) Revenim pe site când mai scade numărul cărților necitite din bibliotecă :))

  2. Yk's
    Oct 16, 2016 @ 03:15:46

    Te salut. E ciudat daca iti zic ca te apreciez foarte tare fara sa stiu nimic despre tine? Stiam chestii despre tine, dar le-am uitat. Ti-am uitat numele, varsta, facultatea la care esti, anul in care esti, tot. Daca esti buna sa-mi readuci in minte aceste informatii, ti-as fi recunoscator. Oricum, ceea ce n-am uitat e faptul ca esti o persoana tare faina, motiv pentru care revin pe aici, desi imi tot imput sa n-o mai fac.
    Ai grija de tine.
    P.S. Cei de la Libris mai au transportul gratuit la absolut orice comanda, fara sa tina cont de pret? Ca mie imi aparea ceva cum ca trebuie sa comand de vreo 150 de lei ca sa am transport gratuit. Sunt eu idiot si nu stiu sa citesc sau care-i faza?

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 16, 2016 @ 11:37:16

      Bună! Nu cred că e ciudat deloc și îți mulțumesc! :) Informațiile alea mi se par total irelevante, căci n-o să-și schimbe probabil nimeni părerea despre recenziile mele după ce află cum mă cheamă, și tocmai de-aia n-am vrut nici să existe pe blog o pagina intitulată „Despre mine”, așa cum există de obicei pe alte bloguri.
      Blogul e presărat cu diverse lucruri despre mine cea din spatele ecranului, dar mai mult de atât nu pot face, îmi pare rău :).

      Acum am verificat și sincer nu știu să spun ce se întâmplă cu Libris. Eu văd că transportul prin curier este 5 lei la comenzi de până în 30 de lei și gratuit peste această sumă :-?

      Răspunde

  3. Simona (Gummy)
    Oct 22, 2016 @ 23:58:38

    Frumoasă lista ta de librării online! ^_^ La mine sunt asemănătoare: Bookdepository, Okian, Books Express, Libris. :D
    Din librăriile adevărate mai rar cumpăr, însă îmi place să îmi iau, ca și tine, cărți pe post de suveniruri, he he!! ^_^

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 23, 2016 @ 11:40:29

      BooksExpress încă n-am încercat până acum, dar îi am în vedere pentru data viitoare când îmi cumpăr cărți în engleză..deși am văzut că au în mai multe limbi :).

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

