Nou în bibliotecă…(31) *gigantic poliglot*

 photo nib-v2_zpsw0ohw5qd.png

Din cauza faptului că în timpul anului universitar nu prea am fost pe acasă decât rar și pe perioade foarte scurte, cărțile mele au fost mereu împrăștiate între București și Constanța (chiar au învățat să călătorească singure cu autobuzul), iar consecința acestui fapt e că n-am mai postat un „Nou în bibliotecă” de vara trecută.

M-am întors săptămâna asta acasă cu o valiză în care erau 3 rochițe, o pijama și mai bine de 20 de cărți, ceea ce înseamnă că bibioteca mea s-a reunit. Totuși, a fost destul de horror să fac poze la tot ce-am adunat în ultimul an, cred că sunt vreo 50 de cărți și foarte probabil am mai uitat din ele, ia unele care apar prin poze nu apar și-n poza de grup *pentru că dezorganizare și lene*. De asemenea nu am inclus cele câteva cărți de luna aceasta, pentru că mai aștept câteva colete și sper că voi mai face un astfel de post spre sfârșitul lui septembrie.
Dar să începem, căci oricum va iesi un post gigantic :-s.
Ordinea este destul de random, căci ar fi fost și mai horror dacă stăteam să le mai și ordonez după ceva.


Watership Down
de Richard Adams este cartea cu iepuri de care v-am mai povestit, pe care am citit-o relativ de curând și căreia sper că-i voi scrie și-o recenzie.
1

Flori pentru Algernon (recenzie) și Chemarea monstrului (recenzie) le-am primit de la Libris.
2

Tot de la Libris am primit și :
Niveluri de viață (recenzie)
Cele patruzeci de legi ale iubirii (recenzie zilele acestea)
Șoareci și oameni (recenzie)
Aventuri în Momilandia (recenzie)
Persepolis (recenzie)
…și Bătălia Vraciului, volumul 4 din seria Cronicile Wardstone (recenzie) despre care acum mi-am dat seama că am uitat să-i fac poză…

12

13

22

Tot de la Libris *cred că-i ultima* mai am și Clădiri în acuarelă (recenzie). Cealaltă carte, Pictura în acrilic, am luat-o de la Lidl cred că prin septembrie anul trecut, ca un fel de suvenir de când am trecut prin Orșova. Mi-a plăcut mult cartea. În septembrie am pictat mai mult decât în tot anul :)

23

Microprocessor Engineering e o carte despre proiectarea microprocesoarelor *evident*. O am de la proful de electronică analogică de la facultate, care avea o grămadă de cărți de care voia să scape. Din păcate erau cărți destul de vechi și nu prea folositoare azi, având în vedere cum evoluează tehnologia, însă am găsit-o pe aceasta care, cu toate că-i tot veche, are lucruri înteresante în ea și care încă se mai folosesc.

4

De pe site-ul BookSharing.ro mi-am luat:
Idiotul de Dostoievski, despre care eram foarte entuziasmată datorită faptului că mi-a plăcut foarte mult Crimă și pedeapsă. Dar tocmai am citit primul volum și nu cred că mă voi mai aventura și la al doilea..
Tăcerea mieilor, un thriller care mi-a plăcut foarte mult
Jim Năsturel și Lukas, mecanicul de locomotivă de Michael Ende, care nu apare în poze pentru că o citește verișoara mea și care mi-a plăcut mult

3

Despre Biblioteca umbrelor v-am spus în recenzie cum am ajuns s-o citesc și de ce e una din cele mai proaste cărți pe care le-am citit..

11

A murder is announced de Agatha Christie mi-am luat-o suvenir de la o librărie din Sibiu *îmi cam place să iau cărți ca suvenir :) *, iar Night Watch am luat-o de pe TargulCartii.ro

10

Toată această suită de cărți de Keri Smith le-am primit de la editura Paralela 45. Dacă nu știți deja, găsiți deja pe blog primele mele incursiuni în Jurnalul meu trăsnit :).

6

5

Pe la Crăciun mi-am luat North and South de Elizabeth Gaskell de la Okian, Christmas Books de Charles Dickens de la Cărturești iar Numele vântului am primit-o.

16

De la Diverta de la Piața Romană (care între timp s-a mutat sau s-a închis, nu știu) mi-am luat de la ”used books” seria lui Robin Hobb, cu 5 lei volumul: Assassin’s Apprentice, Royal Assassin și Assassin’s Quest. Le-am citit pe primele două și, deși al doilea m-a enervat în ultimul hal, sunt totuși curioasă și de ultimul.

7

La începutul anului am primit de la Elefant un voucher de …25 de lei parcă… Și mi-am luat aceste 3 cărticele, pe care am mai dat doar vreo 8 lei parcă: Peter Pan, A little princess și The Wind in the Willows (recenzie).
15

De la Okian mi-am luat Alone in Berlin (recenzie) și tot de acolo, de la raftul de schimb din librăria din București, am luat Behind the scenes at the museum (recenzie)

14

De la BookDepository mi-am luat volumele 3 și 4 ale seriei Anne of Green Gables, pe care o ador: Anne of the Island și Anne of Windy Poplars.

9

De la librăria Kyralina mi-am luat Alice au Pays des Merveilles (varianta în franceză pentru Alice în Țara Minunilor) și Vingt mille lieues sous les mers (20.000 de leghe sub mări) de Jules Verne. Mie nu prea-mi place Jules Verne, dar am luat cartea asta pentru că arată atât de bine *hihi* și pentru că îmi place franceza și mi s-a părut o lectură destul de ok având în vedere că e abia a doua carte pe care o citesc în această limbă, Alice fiind prima. Totuși, m-a plictisit destul de tare și n-am străbătut decât jumătate din cele 600 de pagini.

18

De ziua mea anul trecut *geez, a mai fost o dată ziua mea de atunci* am primit și Les Fleurs du Mal de Baudelaire.

8

Ca să adaug și o a patra limbă în grămada mea de cărți, de ceva vreme m-am apucat să învăț germană. De la Centrul de carte străină Sitka mi-am luat două cărticele de nivel A2. Cea cu Rumpelstilzchen conține 3 povestioare simpatice de Frații Grimm pe care le-am tradus, citit și răscitit, iar Bergkristall este o poveste legată de Crăciun de care plănuiam să mă ocup în decembrie, să fiu în temă, dar n-am prea avut atunci timp, așa că mai așteaptă.

20

Iar la TargulCartii.ro am găsit la 15 lei Harry Potter und der Stein der Weisen, adică Harry Potter și Piatra Filosofală, cu o copertă destul de dubioasă :). Nu, încă n-o pot citi, dar am luat-o ca să mă încurajeze și motiveze, pentru că era un preț bun și pentru că oricum îmi lipsea volumul ăsta în română.

19

Mai am 3 cărți primite de la Nemira: Sfârșitul copilăriei (recenzie), Fata cu toate darurile (recenzie) și Frumoasa adormită și fusul (recenzie)

17

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Șii..ultima din acest post, Tărâmul viselor, o carte de colorat pe care am luat-o de la Elefant în ziua ultimului examen din iunie *pentru că merit*.

21

Și poza cu grămada:
24


Ați calculat vreodată câte cărți ați strâns într-un an? :D
Sunt mândă de mine că totuși sunt foarte puține dintre ele încă necitite :).

Photobucket

6 comentarii (+add yours?)

  1. Simina
    Aug 14, 2016 @ 11:45:57

    Felicitări pentru muntele de cărți! Dacă stau bine să mă gândesc nici nu știu câte cărți am cumpărat anul acesta până acum. Nu foarte multe, însă știu scurt că mi-am luat multe benzi desenate.
    Spor la citit! 😊

    Răspunde

  2. Marian
    Aug 17, 2016 @ 16:43:03

    Uhh. Drăguțe cărțile tale :3.
    O să apară și o recenzie la Microprocessor Engineering ? :D

    Răspunde

  3. Simona (Gummy)
    Sep 03, 2016 @ 23:16:17

    Wow, ce de cărți ai strâns! Ciudați mai suntem noi, cititorii! Cu valizele pline de cărți peste tot! :))) Arată fain Alice în franceză! Și cele în germană (mai ales HP)! Mi-ar plăcea să am ocazia să citesc HP în germană, sau altă limbă. Ar fi o provocare! :)))

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 03, 2016 @ 23:43:44

      Cred că valizele pline de cărți fac parte din farmecul nostru :))
      Mie mi-ar fi plăcut să citesc HP în engleză în locul variantei în română, căci nu sunt deloc fană a acelor traduceri în care se traduc până și numele. Ediția în germană nu are această problemă, a păstrat toate numele și cuvintele specifice HP în original, chestie care-mi place mult :)

      Răspunde

      • Simona (Gummy)
        Sep 11, 2016 @ 22:04:32

        Eu m-am învățat cu acele traduceri ale numelor, însă nici mie nu mi se pare ok. Fiind mai mică, m-au prins traducerile, și chiar mă amuzau. Acum însă, aș vrea să reușesc să citesc seria HP în engleză. :D Cu volumul 1 mi-am făcut de cap. E bine că în germană pare ok traducerea. Mă tentează să atac una dintre cărți în franceză dacă am ocazia, he he! ^_^

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

