Jurnalul meu trăsnit #2

A venit vremea pentru noi aventuri cu „Jurnalul meu trăsnit” :)

Sub pagina cu fâșiile de lacrimi de mai sus era o alta care spunea să lipesc cele două pagini împreună. Așa că, dacă dăm la o parte cortina de duș…

Am cusut pagina de mai jos pe margini, după care m-am gândit s-o desenez pe Sally din Nightmare before Christmas și s-o cos și pe ea (să-i cos cusăturile *hihi*).
(Tocmai am observat c-am uitat să cos cusăturile de la umărul galben)

În pagina de mai jos am trișat, pentru că n-am folosit un ziar ci două pagini dintr-un pliant cu activități de când era sărbătoarea cu Shakespeare, cărora le-am adăugat câteva detalii pe margine. Nu aveam niciun ziar prin casă și am o părere suficient de proastă despre ceea ce se gâsește în ziua de azi la categoria ziare, așa că nu m-am deranjat să cumpăr unul.

Aici am luat „mizeria” și „curățenia” în sensul de „dezordine” și „ordine”. Lumina albă, cea pe care o vedem noi, e o amestecătură de raze de lumină ”colorate”, de diferite lungimi de undă. Altfel spus lumina albă e o dezordine. Când trece prin prisma optică, lumina se descompune și se ordonează frumos, în funcție de lungimile de undă și, implicit, culoare :).

Contrar paginii de mai sus, care nu mă așteptam să iasă cine știe ce dar care până la urmă mi-a plăcut foarte mult, de la pagina de mai jos aveam oarece așteptări, căci mi-a plăcut și încă îmi place ideea, dar nu sunt mulțumită și de felul în care am ilustrat-o.
Am vrut să ilustrez trecerea timpului prin povestea „Bradul” a lui Andersen, povestea mea preferată din copilărie. Inițial bradul e doar un pui și își dorește să ajungă și el mare și înalt ca ceilalți.
Cu timpul bradul crește. Prietenii săi mai mari sunt luați de oameni ca brazi de Crăciun iar bradul nostru visează să vină într-o zi să-l ia și pe el.
Intr-un final, oamenii găsesc că bradul e suficient de mare și frumos, așa că el ajunge într-o casă unde este împodobit, sub el se pun cadouri și toată lumea e fericită.
Dar la sfârșit bradul moare și este aruncat.
Crudul sfârșit.

Atât și pentru astăzi.
Care pagină vă place cel mai mult? Eu o prefer pe cea cu prisma :).


Mulțumiri Editurii Paralela 45 pentru jurnal!

Photobucket

5 comentarii (+add yours?)

  1. Elena Zenna
    Iul 29, 2016 @ 15:05:10

    Sunt foarte frumoase și interesante ideile tale! Preferata mea este tot cea cu prisma, mai ales că mă duce cu gândul la Pink Floyd. ;-)

    Dacă tot m-am apucat să comentez, țin sa menționez și că din prima parte a Jurnalului îmi place extrem de mult cum ai redat universul.

    Răspunde

  2. Simona Husaru
    Sep 03, 2016 @ 22:42:45

    Cât de tari ți-au ieșit desenele!! :)) Cel cu Adventure Time este super funny! Sper să fiu și eu inventivă și răbdătoare ca tine. De obicei am răbdare, dar sper că și la Jurnalul Trăsnit să pot face acest „efort”. :))) Imaginea cu brăduțul îmi aduce aminte de o carte de Crăciun pe care o aveam când era mică. Prezenta povestea unui brăduț care era aruncat la gunoi după trecerea Crăciunului. :'(

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

