Jurnalul meu trăsnit #1

Dădeam tărcoale de ceva vreme cărții lui Keri Smith, și anume „Jurnalul meu trăsnit”, și iată că acum a picat la țanc după sesiune, să mă relaxez cu el.
A fost puțin ciudat la început să mâzgălesc într-o carte, dar după primele pagini mi-a dispărut orice reținere și chiar a început să-mi placă :).
M-am înarmat cu carioci noi (să vezi chestie, aveam 4 feluri de acuarele, din care 3 chiar cu mine la București, creioane , pixuri și markere colorate, pasteluri…dar nu aveam carioci!), acum am ajuns și pe acasă să-mi pot aduna laolaltă mai multe ustensile și lucrez cu spor la jurnal.
Am să vă arăt paginile pe care le-am făcut în ultimele zile.

Aceasta e prima pagină pe care am început-o și, surprinzător, și prima pe care am terminat-o. Da, toate acele „puncte” sunt cerculețe mici – dacă dați click pe imagine o să le și vedeți. Cred că se poate spune că dețin munți de răbdare.
20160623_111632

Urmează numerele de pagini. În spirit de programator, numărătoarea mea începe de la pagina 0 și pentru că așa am vrut și-mi place numărul 5, numerotez paginile din 5 în 5.
20160623_123406

Sunt așa de fată :).
20160623_111452

Oh, pagina asta îmi place foarte mult :D Înițial mă gândeam chiar să las pagina goală, tocmai pentru că majoritatea lumii n-o face…apoi m-am gândit că ar fi indecent s-o las goală, așa că am îmbrăcat-o puțin.
Da, „hăinuțele” sunt un pic în relif, pentru că le-am pictat pe o altă foaie, apoi le-am decupat și le-am lipit doar la capete.
20160623_111541

Pagina asta spune să mâzgălesc pe alte pagini. Mai jos le puteți vedea pe cele două bifate până acum.
20160623_123657

20160623_113034

20160623_111523

Cam asta a fost pentru azi, sper că v-a plăcut :).
Dinozaurul și sistemul solar sunt idei preluate, care mi-au rămas în minte pe când răsfoiam internetul, însă celelalte au fost doar ideile mele de moment.

Mulțumiri Editurii Paralela 45 pentru jurnal!
Nu uitați că puteți căștiga și voi o carte de acest gen, scrisă tot de Keri Smith, participând la concurs!

Photobucket

4 comentarii (+add yours?)

  1. Loreen G
    Iun 23, 2016 @ 14:22:39

    Rezultatul este exceptional! Ma motiveaza si pe mine sa incep unul :)

    Răspunde

  2. gabriela_romanceofpages
    Iun 24, 2016 @ 08:16:24

    ce tare.. imi place foarte mult fiecare pagina completata de tine. E foarte funny cea cu dinozaurul. :) Dragut.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

