Călător prin București#2 Fluturi și tarantule

Avand un al doilea semestru la facultate foarte aglomerat și plin de teme, n-am avut timp să fac pe turista, de unde neglijența mea totală pentru această rubrică încă nouă. Însă după ce s-a terminat sesiunea din vară am mai rămas puțin prin București, reușind să-mi pun lăbuțele pe câteva noi materiale de articole. În plus, tocmai m-am întors din vacanță, așa că voi scrie, cât de curând sper eu, și un articol special – călător și în afara Bucureștiului :).

Astăzi însă vreau să vă vorbesc despre cele două expoziții temporare de la muzeul Antipa, și anume Țesături periculoase și La Antipa culorile prind aripi.

866

Lăsând deoparte ce scrie pe banner, expoziția s-a prelungit până pe 30 septembrie (mai multe detalii despre ambele expoziții găsiți pe site-ul muzeului). La această expoziție puteți vedea în principal o grămadă mare de tarantule, păianjeni și scorpioni vii, fiecare viețuind în propria cutie de sticlă. Mie una nu-mi plac genul ăsta de vietăți -deși ocrotesc un păienjenel la mine-n cameră – unul despre care-mi place să cred că e fiul celui pe care l-am avut înainte:) -. Deși multe lucruri de acolo mi-au părut creepy, expoziția e foarte interesantă, cu atât mai mult dacă te pasionează așa ceva. De asemenea e bine organizată, cu informații pe scurt despre fiecare creatură, precum și informații generale, fapt ce-l apreciez mult.

Nu știu vietate de acolo m-ar înfricoșa cel mai tare dacă ar fi în libertate în aceeași cameră cu mine, însă așa închise cum erau, miriapodele gigantice m-au făcut să vreau să mă ascund în spatele cuiva. Și-am și făcut-o. Erau interesante, dar înfricoșătoare și scârboase…prea înfricoșătoare și scârboase să-mi ajungă un geam de sticlă pus între noi.

861

20150811_173208Cea de-a doua expoziție durează până pe 6 septembrie și este una de fluturi tropicali, de asemenea vii. Aceasta mi-a plăcut foarte mult și vă sfătuiesc să n-o ratați. Inițial credeam că va fi tot ceva asemănător celeilalte expoziții, cu mulți fluturi închiși undeva unde-i poți privi. Am intrat însă într-o seră amplasată lângă muzeu, unde cum am deschis ușa am auzit-o pe doamna de acolo „Repejor, să nu iasă fluturașii!”. Fluturașii zburau liberi prin seră, mari, colorați și chiar sociabili. Zburau peste tot, se așezau pe tine și stateau cuminți când te apropiai de ei. Pe unul, și anume domnișorul din stânga, chiar l-am plimbat vreo 10 minute prin seră, până a hotărât în sfârșit să-și ia zborul.

Inevitabil însă, erau pe-acolo și o grămadă de oameni, și adulți și copii, crescuți la incubator, care mai să fugă plângând de-acolo pentru că vai, câtă oroare!

Eu vă recomand ambele expoziții:). Prețurile, programul de vizitare și alte informații le gasiți pe site-ul muzeului, la link-ul pe care l-am pus și mai sus.

Dacă știți locuri drăguțe de vizitat prin București, vă aștept propunerile:).
Weekend frumos!

Photobucket

1 comentariu (+add yours?)

  1. Loreen G
    Aug 21, 2015 @ 19:00:22

    Pare adorabil acel fluture albastru din foto de mai sus…Poate, poate o să ajung și eu la a doua expoziție.
    Sper să mai continui această rubrică, imi face plăcere să o citesc, mai ales că eu nu sunt din București. :)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

