5 ani de bloggăreală…

0029902ab97d03c9c4cd4262ea7476b7 …acum o săptămână. Cu sesiunea care s-a terminat chiar pe 19, cu presesiunea și cu tot semestrul groaznic de aglomerat pe care l-am avut, nu pot să cred că am uitat de ziua blogului!
Și facultatea și-a spus cuvântul nu doar din acest punct de vedere, ci din întreaga perspectivă a lui Sayuki, ale cărei obiceiuri livrești și/sau de bloggeriță le-a cam inhibat. Dar avand în vedere că nu ajungi din întâmplare să faci Calculatoare la Poli, studentului îi rămâne consolarea că măcar face ce-i place…în mare – în rest se consoleaza că și-a făcut-o cu propria mână:).

Deși am descoperit că există materii la care așteptam cu nerabdare să se posteze urmatoarea temă și se pare că mi-am încheiat în sfarșit lunga carieră de elevă care nu-și face temele, mi-e dor să scriu și altceva decat linii de cod sau probleme la electrotehnică (blestemată fie!) și zău că simt profund lipsa exercițiului. Sper să recuperez vara asta. Sper ca măcar verile să-i rămână lui Sayuki…atatea câte mai sunt, ce s-o întâmpla pe urmă sunt și eu curioasă. Până una-alta, vreau să-i urez la mulți ani blogului meu, de care sper că mă voi bucura încă multă vreme!

Acasă, la mare, mă așteaptă o gramadă de cărți pe care le-am tot strâns de-a lungul anului universitar dar n-am avut timp să le citesc și pe care acum abia aștept să le devorez. Voi ce-ați mai citit frumos în…ultima jumatate de an?:)

Photobucket

8 comentarii (+add yours?)

  1. faithsbooks
    Iun 26, 2015 @ 15:08:34

    La mulți, mulți ani fericți! :D

    Răspunde

  2. f0xanna
    Iun 26, 2015 @ 20:36:58

    La mulți ani ! :)
    P.s.: Ai fi dispusă să îmi dai informații și să îmi răspunzi la întrebări în legatură de profilul Calculatoare? Pe mail eventual… pretty please !

    Răspunde

  3. yukiblack
    Iun 26, 2015 @ 22:38:08

    La muuuulţi ani, măi! Să mai scrii pe bloguleţ, te rugăăăm :3

    Răspunde

  4. Loreen G
    Iun 27, 2015 @ 15:01:13

    La mulți ani! La cât mai multe postări! :)
    Legat de întrebarea de la final…în ultima vreme am dat peste carți ce nu m-au impresionat, însă triologia ,,Grisha” de Leigh Bardugoa a reușit să mă emoționeze.

    Răspunde

  5. Te.
    Iun 27, 2015 @ 19:13:57

    La multi ani!!!!
    Legat de carti…Am citit ceva scurt-„Oscar si tanti roz” de Emanuel Schmi- parea o carte pentru copii, dar m-a surprins in final. La polul opus e „Treisprezece la cina”- primul meu contact cu Agatha Christie

    Răspunde

  6. Lavinia
    Iun 30, 2015 @ 03:09:18

    La multi ani!!
    Scuze de intarziere, sper sa primesti aceasta mica urare si acum. :D
    O frumoasa si totodata impresionanta varsta pentru blogul tau, sper sa mai tina cel putin inca atat de-acum incolo!

    Răspunde

  7. Audrey
    Iul 01, 2015 @ 17:30:41

    La multi ani!!! <3

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

