Nou în bibliotecă…(28)

„Așa și ce dacă stau la coadă pentru fericire-o viață-ntreagă..” Okay, asta-i totuși una reușită.. În ultima vreme am petrecut mult mai mult timp în sufragerie decât obișnuiesc, ceea ce implică și uitatul la televizor (cutie magică de a cărei lipsă mă pot bucura în camera mea). Vi s-a întâmpla vreodată să deschideți televizotul după multă vreme și așa, de curiozitate, să vreți să vedeți ce melodii mai sunt în ziua de azi? Și după ce flenduriți câteva canale și vi se perindă prin fața ochilor niște chestii de la care nu vă puteți hotărî ce-i mai groaznic, pronind de la versuri și până la videoclip sau la felul în care arată cântăcioasa ori cântăciosul, după toate astea, găsiți un program unde e publicitate și vă opriți acolo? Mda…și nici măcar nu m-am oprit acolo intenționat, probabil subconștientul meu a realizat că era cea mai bună idee..
Dar gata pălăvrăgeala, să-i dăm bătaie cu ‘Nou în bibliotecă’.

În aprilie (parcă) am primit de la Libris „Pentru cine bat clopotele”, în mai „Regina diavolului”, la concursul cu librăria online ideală „Bibliotecile din oglindă” și luna aceasta cele două cărți de Agatha Christie, „A treia fată” și „Elefanții nu uită niciodată”.
20140816_101102 20140816_101115

20140816_100949
20140908_155249 20140908_155234

La final de a 12-a, la premiu am primit „Trandafiri” de Leila Meacham. Am deja cartea asta în varianta hardcover și am și citit-o…acum vreo 3 ani dacă-mi aduc bine aminte.. Dar dacă în a 9-a, la prima premiere din liceu am primit o carte pe care deja o aveam, trebuia să termin în aceeași notă, nu?:)
20140816_101140

Cu nu mai știu ce ziar mi-am luat trei volume din colecția Iubiri și destine. O colecție de romane despre marile personalități feminine ale istoriei e exact ce mi-aș fi dorit, însă cărțile nu mi s-au părut chiar așa strălucite încât să-mi iau mai multe din colecție…asta și faptul că eu, cel puțin în capul meu, încerc să reduc numărul cărților necitite din bibliotecă. Așa că m-am limitat la volumele cu Maria Tudor, Maria-Luiza și Nefertiti, dintre care îl mai am de citit doar pe cel din urmă.
20140816_101002 20140816_101021
20140816_101043

Imediat după bac, așa, ca să marchez momentul cu o carte, mi-am luat „Micuțele doamne”, pe care mi-o doream demult și care mi se pare că arată așa de drăguț, dar are totodată un format foarte uriaș și e enervant că nu se potrivește nicăieri în bibliotecă xD
20140816_100735

Ca să marchez și următorul moment ce a urmat imediat după bac, și anume admiterea, în după-amiezile pe care le-am lălăit cu tata prin București a trebuit să trag de el (la propriu) și într-o librărie, de unde mi-am luat „Lolita”.
20140816_100934

Apoi a venit și ziua mea și am primit de la Lissa „Alice’s adventures in Wonderland”. V-am mai spus că am o mare pasiune pentru Alice?:3
20140816_100924

Pe la mijloc de august am făcut, tot cu Lissa, un maraton de citit de 2 săptămâni, cu scopul de a ne motiva să lăsăm lenea și să mai scurtăm lista de cărți necitite din bibiliotecă. Partea cea mai genială a fost aia în care am citit 3 cărți în 4 zile și în a 5-a zi am fost la Gaudeamus, unde am dat peste standul Nemira plin de chilipiruri și practic am ajuns de unde am plecat:)). Mi-am luat „Misterul lui Edwin Drood”, „Anonima de miercuri” ambele cu 5 lei și „Dune” cu 15 lei. Se presupunea că au prețurile astea pentru că sunt cărți cu defecte (cum e zgârietura de pe coperta Anonimei de miercuri) dar majoritatea erau foarte în regulă. La celelalte două n-am descoperit nimic defect..
20140816_101538 20140816_100643
20140816_100657

La finalul maratonului, pe care l-am câștigat:3, am primit de la Lissa „Mic dejun la Tiffany”.
20140908_155628

Acum vreo două săptămâni eram prin Auchan și lângă mine era și un coș maaare cu BPT-uri la 4 lei și n-am putut să nu observ acolo, așezat frumos deasupra parcă expre ca să-l observ eu, volumul II din „Cireșarii”. Din generală vreau să citesc seria asta..practic, dinainte s-o apuc pe calea cititului, de pe vremea când eram doar o cititoare de ocazie. Așa că da, am scotocit tot coșul ăla și am găsit toate volumele, mai puțin pe primul, bine-nțeles.. Dar le-am luat pe celelalte, oricum. Apoi am făcut o mică afacere cu Lissa și câteva din „rămășițele” vieții mele de liceană, în schimbul cărora am primit de la ea și primul volum:3
20140916_111141
20140908_155505
20140908_155529
20140916_111206

Tot de curând mi-am luat de la Libris „Iubita locotenentului franceza”, altă carte pe care mi-o doream de mai multă vreme. Asta-i singura comandă pe care am făcut-o..și totuși uite câte cărți am adunat! Sunt incurabilă TT^TT. N-am apucat să prind cartea pentru ședința foto, a fost răpită de mama și nu prea se aud vești de eliberare condiționată.
iubita-locotenentului-francez-top-10_1_fullsize

Șii, ultimele dar nu cele din urmă, în prima zi de școală, după ce am dat o tură pe la liceu (că doar nu se putea să lipsesc:3 ) am fost cu Lissa și prin Cărturești, unde am găsit cărți de Agatha Christie la 10 lei și care mai erau și 2+1 gratis! Ne-am ales fiecare câte o carte și am zis că i-o las ei pe a treia, dar până la urmă a decis să mi-o dăruiască mie<3 Așa am mai adăugat la mica mea colecție de romane Agatha Christie și „Tragedie în trei acte” și „Oglinda spartă”. Și cea din urmă e cu Miss Marple! N-am mai citti o carte cu Miss Marple de 4 ani..de fapt am citit o singură carte cu ea, „Cadavrul din bibliotecă”, care cred că a fost și a doua carte scrisă de Agatha pe care am citit-o vreodată:)
20140916_111048
Oh, și tot la Cărturești îți dau un semn de carte drăguț când faci cumpărături. Eu mi l-am ales pe cel de mai jos:3 (fără floricică, aia doar era prin cadru)
20140916_112218

20140916_111721

Acestea fiind spuse, vă urez succes în noul an școlar proaspăt început! Încă puțintel și îl încep și pe al meu și vine vremea să migrez spre București…e puțin înfricoșător, dar mă descurc eu; de fapt, nu sunt deloc sigură că realizez cu adevărat că în scurt timp trebuie să plec de-acasă..dar nu-i problemă, senzația asta e doar o prelungire a ceea ce-am simțit toată clasa a 12-a:).

Photobucket

5 comentarii (+add yours?)

  1. Anca
    Sep 20, 2014 @ 22:57:04

    Ohoo, câte cărți! :)
    Lectură plăcută și succes anul acesta!

    Răspunde

  2. jacqlineveve
    Sep 21, 2014 @ 13:37:35

    Buna!
    Te invit la un concurs pe blogul meu: http://jacqlineveve.wordpress.com/2014/09/01/concurs-back-to-school/

    Cu drag,
    Jacqline

    Răspunde

  3. Simona Husaru
    Sep 21, 2014 @ 22:15:37

    Foarte drăguţe cărţile pe care le-ai adăugat în biblitoecă! Sper să îţi mai faci timp pentru lectură şi când începi facultatea. :D

    Ai o leapşă de la mine dacă ai timp să o faci: http://secretelecartilor.blogspot.ro/2014/09/the-asking-books-tag.html

    Răspunde

  4. lissahateaway98
    Sep 21, 2014 @ 22:24:11

    Fato, pentru mine fiecare carte reprezintă o amintire și uite câte cărți am adunat împreună! :3 Deja îmi lipsești și nici n-ai plecat! :(

    Răspunde

  5. cristina
    Dec 10, 2014 @ 12:43:06

    Imi place la nebunie blogul tau!!! Te-am descoperit din pura intamplare.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

