Câștigător concurs și o reamintire despre clubul de lectură.

rA venit vremea să închei concursul și să anunț câștigătorul:). Aici găsiți lista cu participanții. Am intrat pe site-ul random.org, i-am spus să-mi aleagă un număr de la 1 șa 41 și rezultatul îl vedeți alături. Deci felicitări Loreen!:) Am deja datele tale de când ți-am trimis semnul de carte, deci te rog să-mi mai trimiți doar un mail să-mi spui pe ce adresa de mail vrei să primești voucherul.

Mulțumesc încă o dată sponsorului concursului, Libris, librărie online unde puteţi găsi o multime de alte cărţi online, în română sau engleză, cu transport gratuit :).

Repede repejor se apropie și data când trebuie să ne adunăm la clubul de lectură *click dacă încă nu știți despre ce e vorba:)*, deci cum mai stați cu Scrisoarea de dragoste? Am văzut pe câțiva dintre voi mai harnici care deja și-au scris recenziile, ceea ce mă bucură:). Am citit și eu cartea, dar încă n-am apucat să scriu postul, motiv pentru care încă nu le-am citit pe ale voastre, să nu mă las influențată, dar promit că le citesc imediat ce-l scriu:) *se pare că în ultimele două săptămâni chiar n-am făcut altceva decât să citesc…și să ies în parc cu Lissa..ca să citim:))*
Oricum, mai sunt vreo 10 zile pentru cei care n-ați apucat încă să citiți cartea lui Drumeș, timp berechet, având în vedere că nu-i nici foarte lungă și e ușoară și te prinde repede. Deci spor la lectură!

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. Anca
    Aug 21, 2014 @ 20:12:41

    E okay dacă postez recenzia pe 30 sau 31? Sunt plecată până pe 30 și nu-mi permit să mai scriu și nu vreau să lipsesc și de data aceasta. :)
    Felicitări, Loreen! :)

    Răspunde

  2. Loreen G
    Aug 22, 2014 @ 01:05:35

    Wow…e prima dată când câştig ceva la concursurile livreşti, unde alegerea e random. Sunt extrem de încântată! >3

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

