Biblioteca mea #2

Am făcut acum 2 ani și un pic un post cu biblioteca mea, care pe atunci arăta așa. A trecut destulă vreme de atunci. Gusturile mi s-au mai diversificat și am devenit tot mai deschisă spre genuri noi, iar biblioteca mea de acum este dovada acestui fapt. Îmi pare rău că n-am făcut nicio fotografie acum 4 ani, când nu avea decât foarte puține cărți și mă chinuiam să umplu cele 3 rafturi cu prostioare, ca să nu stea goale. La scurt timp după postul pe care l-am făcut acum 2 ani, cărțile-mi dădeau afară de pe cele 3 rafturi, așa că tata mi-a mai adăugat două, alături *care s-au umplut și ele destul de rapid, dar trecem peste, de ceva vreme mi-am pus biblioteca la dietă, în sensul că n-am mai dat o comandă de multe cărți din septembrie anul trecut…recunosc că mă amăgesc uneori cu câte o carte nouă, mai la vreo ocazie, dar totuși cred că mă țin bine:)*. Dar gata cu introducerea, să trecem la imagini *nu știu de ce acum îmi pare mai evident ca oricând, dar nu știu să fac poze o.o*

wpid-20140811_131607.jpg

wpid-20140811_131617.jpg

wpid-20140811_131634.jpg

Da, încă mai îmi atârnă inimioare de tavan și da, aia e o instalație de Crăciun care mie mi se pare că noaptea dă un aspect foarte magic bibliotecii..deci nu chiar ‘crăciuniferic’:). Recunosc că sunt o mamă denaturată care face diferențe între copii. Am mutat pe cele două rafturi toate cărțile YA care erau înainte în prim-plan și care acum nu ma mai pasionează…Cărțile de acolo îmi par într-un fel izolate, pentru că nu sunt așa aproape de mine, deasupra biroului, cum sunt celelalte…și da, sunt conștientă că în realitate e mai puțin de un metru distanța pe perete dintre rafturi…

Mai în detaliu, cele 3 rafturi:
wpid-20140811_131710.jpg
wpid-20140811_132219.jpg

wpid-20140811_131800.jpg
wpid-20140811_131749.jpg

Și cele 2, ale căror cărți erau, în foarte mare măsură, prezente și la anterioara ‘ședință foto’:
wpid-20140811_131815.jpg

wpid-20140811_131838.jpg

Sper că mă voi ține de tradiție și peste încă 2 ani să fiu tot pe aici, cu o altă postare asemănătoare:).

Photobucket

8 comentarii (+add yours?)

  1. BuburuzaBia
    Aug 12, 2014 @ 10:12:06

    ai o biblioteca bogata, frumos! esti o fata care citeste mult si calitativ :)

    Răspunde

  2. Cristina♡
    Aug 12, 2014 @ 11:53:43

    Oh ce-mi place biblioteca ta!!Ai atatea carti bune…si imi place mult ca le aranjezi cum trebuie(adica dupa culori^-^):)

    PS:Te rog spune ca mi-ai primit mesajele si ca au ajuns cu bine:”)!!!

    Răspunde

  3. Anca
    Aug 14, 2014 @ 00:01:08

    Foarte frumoasă! Îmi place cum ți s-au schimbat gusturile.
    Succes mai departe; abia aștept să o văd peste un an-doi.

    Răspunde

  4. Pufulet
    Aug 15, 2014 @ 08:43:41

    Foarte mare si frumoasa! Vad atatea carti pe care le vreau si eu…
    App, organizez un concurs, daca te intereseaza (cu Cioburi de stele): http://in-love-with-books002.blogspot.ro/2014/08/concurs-2-castiga-o-carte.html

    Răspunde

  5. Lupu Diana
    Aug 16, 2014 @ 20:28:54

    Răspunde

  6. Ramona Stefannya
    Aug 20, 2014 @ 21:50:32

    Sayuki am si eu o intrebare:toate cartile din ambele biblioteci sunt citite de catre tine?

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 21, 2014 @ 20:07:46

      Nu am citit chiar toate cărțile, dar în majoritate da. Asta e „biblioteca mea”, pentru că eu am cumpărat și citit cărțile, căci mai am, pe peretele de vizavi, și biblioteca mamei, cam la fel de mare, plină de cărți mai bătrâne ca mine, dar de unde n-am citit așa multe..

      Răspunde

  7. edibill
    Dec 09, 2014 @ 20:27:20

    Ai o biblioteca impresionanta si, la ora actuala, ai devenit modelul meu in viata :)) Sper sa ajung sa detin la fel de multe carti ca tine ♥ Bine, am inceput recent sa imi intregesc si eu colectiile. La ora actuala, in cosul meu de pe elefant.ro ma asteapta 41 de carti ce vor sa fie cumparate. Problema e ca ma costa in jur de 900 Ron si eu abia reusesc sa obtin de la mami 200, dar sunt dispusa sa astept pana reusesc sa strang intreaga suma ♥
    Doar ca fapt divers, cumpara-ti beculete cu led, ca alea nu se incing si, pentru un plus de ” stralucire”, baga-le in mingi de ping-pong. Cam asa:http://sayyes.com/2014/03/diy-ping-pong-ball-cafe-lights.html
    Eu ador ideea si am si pus-o in practica. te asigur ca arata excelent:) Ok, mi-a facut placere sa iti scriu aceasta nuvela, o sa mai stau prin preajma, imi place blogul tau :)
    See ya ♥

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

