Uite bac-ul, nu e bac-ul…

2Serios, aşa mă simt! Ca de Crăciun, dar cu mai mult stres şi enervare înainte şi cu mai multă bucurie când se termină. Ştiţi când toamna e pe sfârşite şi, deşi nu e încă decembrie, în aer începe să miroasă tot mai puternic a Crăciun, apoi apar globuleţe şi decoraţiuni oriunde îţi arunci privirea şi spitirul de sărbătoare începe să se instaleze uşor-uşor şi la tine în suflet, dar se apropie tot mai tare şi brusc nu-ţi mai vezi capul de câte trebuie să faci înainte să vină?..Apoi vine. Şi trece. Şi? Şi atât. La fel şi cu bac-ul. Atâta agitaţie, apoi *spuf* şi e gata. N-a durut..nici măcar nu sunt sigură că l-am simţit. Bac-ul e una dintre chestiile alea de care se face mult ‘tam-tam’ dar pe care trebuie să le experimentezi ca să-ţi dai seama că nu-s mare lucru. Sau poate doar sunt eu prea indiferentă în faţa examenelor?
Oricum ar fi, mă bucur mult că s-a terminat. A ieşit bine..pe de o parte mai bine decât mă aşteptam, pentru că am luat la română şi la mate aceeaşi notă..şi doar în visele mele aş fi luat aşa o notă la mate, pe de altă parte sunt dezamăgită de info, unde am pierdut 50 de sutimi aşa, să mă aflu în treabă largeşi încă vreo 15 habar nu am de unde, dar nu m-aş fi aşteptat niciodată ca cea mai mică dintre notele mele să fie la info, treaba asta era rezervată pentru mate..deci sunt oarecum şocată:)) Una peste alta, am o medie frumoasă, mai frumoasă decât îndrăzneam să sper chiar după proba la română, şi sunt a 5-a pe liceu. Iai:D *pentru cine nu ştie, am o relaţie foarte specială cu numărul 5:)* Totuşi nu plesnesc de mândrie (okay, poate puţin, pentru faptul că-s prima din liceul la profilul meu..şi de faptul c-am făcut-o fără meditaţii, hehe:3), pentru că subiectele au fost, după părerea mea, cele mai uşoare din câte subiecte şi variante am văzut; şi am văzut destule. Cred c-ar trebui să le fie ruşine celor ce n-au reuşit măcar de-un 5.
Ah, şi nu v-am spus cât de norocoasă e Sayuki:) Tot anul, profa de română ne tot întreba, de câte ori îşi aducea aminte, ce comentariu am vrea să ne pice la bac. Sayuki ce zice? Eminescu. Sau Barbu. Teza pe primul semestru, din poezie. Ce-i pică lui Sayuki? Barbu. Teza pe al doilea semestru, din toate comentariile. Ce-i pică lui Sayuki? Eminescu. Bac. Vine într-un final subiectul, Sayuki verifică repede subiectul III şi gândeşte ‘Eminescu, să-mi trag palme, universul mă iubeşte!’. După probă, aflu că Barbu et comp. s-a dat la uman. Frumos:) Mama m-a întrebat apoi ce-aş fi făcut dacă se dădea la real la alegere între Eminescu şi Barbu. Dilemă mare, probabil aş fi dat cu banul sau le scriam pe amândouă:)).
Sper că şi cei dintre voi care aţi avut bac-ul aţi terminat cu bine:).
Mai am un hop la admitere şi gata, mă liniştesc. În 2 săptămâni sunt gata. Abia aştept:)

Până atunci, m-am gândit să mai dau o şansă clubului de lectură. Eu oricum vreau să citesc cărţile propuse, aşa că nu-i niciun ‘deranj’, ca să zic aşa, însă e dezamăgitor când vezi că tot entuziasmul iniţial se pierde. Vedem dacă se repetă povestea sau nu, dar până atunci, să alegem o carte:) Vă rog frumos să votaţi numai dacă aveţi vreo intenţie de a participa la club şi să ţineţi cont de cât de uşor vă va fi să găsiţi cartea sau cărţile pe care le votaţi (puteţi alege maxim 3). Unele se găsesc în format electronic pe plaiurile internetului, Cireşarii, de exemplu, însă nu garantez pentru toate, încă n-am apucat să fac cercetări.
Ah, era să uit, aveţi timp să votaţi până..hm…vineri:)

Seară frumoasă:)

Photobucket

10 comentarii (+add yours?)

  1. Pufulet
    Iul 07, 2014 @ 21:37:05

    De data asta particip si eu!

    Răspunde

  2. Anca
    Iul 07, 2014 @ 21:41:00

    Ce coincidență! Fratele meu a dat bacul, e al 5-lea pe liceu, a pierdut 70 de sutimi la info la grilă și la nu știu ce (unde a avut cea mai mică notă) iar la mate și la română a avut asemănător. ;)) Felicitări pentru rezultat! :) După părerea mea, așa este cu toate examenele: multă agitație ca să observi după că trec fără să le simți aproape.
    Oricum, să ai o vară frumoasă!

    Răspunde

  3. larisaoana
    Iul 07, 2014 @ 22:27:39

    Oh, imi pare atat de rau pentru chestia cu clubul de lectura. Si eu eram atat de entuziasmata si inca sunt, mai ales ca vara asta e a mea si a cartilor (jumate e a prietenilor, dar nu se pune acum). Eu aveam in plan sa scriu postul, dar la mine pe blog bate vantul tare de tot. Am zis ca nu mai scriu pana termin cu examenele, dar ca postez despre Romanul adolescentului miop. Insa, m-a luat atat de repede faza cu despartirea de colegi, profesori si mai era si chestia aia dinaintea examenului. Asa ca, astea toate adunate au impartit timpul meu liber: jumatate din el plangeam ca se termina etapa asta a vietii, iar jumatate (+ore precum muzica, sport, desen, civica, religie) o petreceam facand modele de teste (majoritatea la mate).
    Cred ca ai inteles ideea pentru ca era simpla, doar eu m-am complicat complicand-o. Sper tare de tot ca luna asta sa castige Scrisoare de dragoste. Dupa ce am citit Invitatia la vals, m-am indragostit de Drumes.
    Aaa, eram sa uit ce e mai important. Pot sa postez acum despre romanul lunii mai (Romanul adolescentului miop), nu? :o3

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 09, 2014 @ 19:35:10

      Nu-i nevoie să te scuzi, nu-i o chestie personală, eu am fost dezamăgită la un nivel mai general, că doar nu oblig pe nimeni să participe şi nici nu am astfel de pretenţii:)
      Sigur că poţi posta, doar e blogul tău, nu-i nevoie să mă întrebi pe mine:) Şi oricum, am zis că oricine e binevenit oricând în club, ideea e să încurajăm lectura nu să impunem reguli:)

      Răspunde

  4. Cristina♡
    Iul 07, 2014 @ 22:30:37

    Bravo,bravo cu bacul!!:))Mai ai putin de rabdat si scapi:]
    Cat despre club,particip normal,eu stau bine cu timpul liber^.^Cartea pe care as alege-o este..hm..,,O toaletă a la Liz Taylor” de Rodica Ojog Braşoveanu,am pofta de ceva politist si n-am apucat sa citesc ceva de ea pana acum :))
    Succes in continuare!

    Răspunde

  5. Loreen G
    Iul 07, 2014 @ 23:51:25

    Sayuki, felicitări pentru rezultate! Și zău, fericirea asta după Bac parcă se transmite și în postarea asta.>3

    Răspunde

  6. BuburuzaBia
    Iul 08, 2014 @ 00:01:22

    Felicitari! Super tare, bravooo! :D Anul trecut pe vremea asta simteam tot ce ai scris tu aici. Simteam frica inainte de bac (la simulari am avut note mult mai mici decat la examen)… si dupa ce am vazut notele a fost o explozie de fericiri.
    Fericirea ca am scapat si fericirea ca am note bune. :)
    Ii apreciez pe cei de la real, eu una nu cred ca as face fata unui subiect de matematica. As da in depresie in timpul orelor. Pur si simplu ma depaseste, eu si matematica nu rezonam.
    Felicitari pentru note si bafta la admitere.La ce facultate vrei sa dai?
    Cat despre clubul de lectura, eu as alege cartea Rodicai Ojog. :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 09, 2014 @ 19:42:41

      Merci:)
      Cred că-i o chestie general valabilă aia cu notele mici la simulări:))..deşi ale mele au fost okay şi alea:) Şi, ca o excepţie de la regulă ce sunt, am reuşit ca la bac să iau la info o notă cu 15 sutimi mai mică decât la simulare..asta face parte din dezamăgirea mea:-s
      Ei bine, eu nu m-aş fi văzut la uman, învăţând atâta istorie:)) Oricât m-ar fi enervat matematica şi oricât de abstractă şi inutilă a ajuns să-mi pară, de-ar fi s-o iau de la capăt tot la mate-info aş veni:)
      Vreau să merg la Bucureşti, la Politehnică sau la Universitate…mă hotărăsc după examene, deocamdată mă simt cam în ceaţă şi habar n-am ce să fac xD

      Răspunde

  7. lissahateaway98
    Aug 06, 2014 @ 15:53:13

    Uite, vezi? Acum ești gata cu toate. :3 Ai jumătate de vacanță, jumătate de bibliotecă și o prietenă trăsnită cu care să-ți binecuvântezi ultimele zile de stat pe la mare. :3 :**î

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

