Antum.

Fotografie-0762Probabil ăsta-i ultimul post pe care-l scriu înainte de bac şi probabil nici n-ar trebui să-mi ardă de scris poveşti acum, dar am nevoie. După ce ieri am clacat şi-am pocnit la propriu cartea de mate, azi mi-am cumpărat romanul cu Maria Tudor, din noua colecţie de la Libertatea, şi m-am pus să citesc. N-am mai deschis o carte de-o lună şi Regina diavolului, pe care se presupune c-o citesc, am lăsat-o pe la grădină la sfârşit de mai. Aşa că azi m-am simţit bine şi m-am relaxat, I regret nothing. În ultimile zile simţeam că încep s-o iau razna.
M-am săturat de tot şi abia aştept să se termine. Pe 22 am ultimul examen, aşa că mai trebuie să rezist doar o lună şi sunt liberă! Problema e că mintea mea s-a pus să facă calcule şi probabilităţi şi crede că-s 50/50 şanse să nu reuşesc să intru la ce facultate vreau şi să trebuiască să mă mulţumesc cu planul b, care e okay, dar e un motiv pentru care se cheamă ‘planul b’ şi nu ‘planul a’. Şi încep să mă panichez şi iar nu mai ştiu ce vreau şi .ih >.<
Şi ca şi cum nu mă sinţeam destul de sictirită de atâta matematică şi de comentariile la română pe care urmează să le repet a n-şpemi-a oară (cu informatica încă sunt în relaţii bune, ca întotdeauna de altfel), a trebuit să se mai adauge şi o doză de dezgust la adresa colegilor care consideră "de-a dreptul jenant" faptul că au reuşit să se mobilizeze doar mai puţin de-o treime de clasă într-o treabă murdară pe care presupun că nu vă e greu s-o bănuiţi. Într-adevăr, după ce-au frecat menta împreună 4 ani, în a 12-a mai mult ca oricând, au putut aduna atât de puţini acoliţi care nu-s în stare să ia un 6 pe propria spinare. "De-a dreptul jenant", ce pot să spun…
Okay, cred că s-a observat de la început că nu-s într-o stare prea veselă, dar mai am un subiect şi-am plecat să-mi să-mi înec..orice-ar fi ceea ce simt acum, în citit.

Copilaşi, eu am tot aşteptat veşti de la voi în legătură cu clubul de lectură, dar voi nimic. Ştiam că entuziasmul iniţial o să se mai diminueze, am şi spus-o la momentul ăla, dar nu mă aşteptam chiar aşa.
Deci, întrebarea mea este ce facem? Continuăm sau nu?
Până una-alta, eu am să ofer semnele de carte fetelor care au participat, şi cărora le mulţumesc mult pentru interes:). Merg pe principiul 'primul venit, primul servit'. Îmi pare tare rău că nu am făcut 3 semne, dar dacă doamna Roxana îmi spune că işi doreşte unul, eu i-l fac cu cea mai mare plăcere după ce termin cu examenele:)
Aşadar, Loreen şi Cristina, aştept un mail de la voi cu aderesele voastre:) Mie mi-e indiferent cine primeşte ce semn, aşa că ori vă înţelegeţi între voi, ori îmi spuneţi tot pe mail pe care-l vreţi şi, la fel, 'primul venit, primul servit'.
Fotografie-0759

O săptămână frumoasă să aveţi, şi succes celor pe care îi aşteaptă bac-ul!:)

Photobucket

10 comentarii (+add yours?)

  1. Anca
    Iun 26, 2014 @ 00:10:34

    Stai, clubul de lectură a fost? :O
    OH DOAMNE SAYUKI SCUZE, probabil ați scris când eu eram cu tezele. Îmi cer mii de scuze, nu știam. Nu ai dat o dată exactă când să postăm și eu eram confuză.
    În fine, nu inventez scuze. Îmi pare rău că nu am postat nimic.
    Oricum, succes cu bacul! Știu cum e cu stresul, fratele meu e și el în aceeași fază și tot la info dă.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 26, 2014 @ 00:14:26

      Nu-i nici o problemă, stai liniştită:)) Am zis în jur de 15-20 mai..ce-i drept, am întârziat şi eu..dar asta este:)
      Merci frumos, succes şi fratelui tău:)

      Răspunde

  2. Loreen G
    Iun 26, 2014 @ 02:33:47

    Hotul de carti.:>3Arata asa de bine impreuna cu acele semne de carte….
    Am observat ca daca iti cumperi carti sau pur si simplu citesti un roman bun, automat te simti mai bine. Asta intr-adevar calmeaza si e uimitor cum niste litere reusesc sa faca asta.
    Ummm….succes la viitoarele examene si gandeste-te ca intotdeauna dupa rau vine bine:x

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 26, 2014 @ 09:14:47

      Hoţul de cărţi era prima carte pe care am pus mâna, aşa că s-a ales cu o şedinţă foto:))
      Cred că în general dacă facic eva ce-ţi place te simţi mai bine..uneori e nevoie de o pauză:) Merci mult:3 Dar eu sunt în general o optimistă, ştiu c-o să fie bine, aseară eram doar supărată:)

      Răspunde

  3. rosia_lady@yahoo.com
    Iun 26, 2014 @ 13:32:02

    Succes la bac…si eu vreau sa „ma bag” in clubul acesta de lectura, deoarece trebuie sa incep sa citesc si eu mai multe carti scrise de autori romani.

    Răspunde

  4. yukiblack
    Iun 26, 2014 @ 20:11:50

    Mult succes la BAC! Sincer uitasem complet de Clubul de lectură, dar cred că o să încerc data viitoare când se mai face să comentez pe baza cărţii care se alege ^^

    Răspunde

  5. Cristina♡
    Iun 27, 2014 @ 17:01:05

    Ah Doamne ,cred ca trebuie sa fi de fier ca sa rezisti la asa ceva ,asa ca va cred pe toti!Sayuki iti doresc mult succes la BAC (si tuturor celorlalti care se pregatesc pentru el:)) si abia astept sa revi in putere pe blog<33

    Răspunde

  6. BuburuzaBia
    Iul 01, 2014 @ 09:59:56

    Baftaaa la BAC! Va fi bine! Si eu mi-am facut tot felul de griji anul trecut pe vremea asta…aveam in cap toate scenariile apocaliptice care imi spuneau ca voi pica sau voi avea note mici la Bac, dar a iesit bine in cele din urma. :) Succesuri!

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 02, 2014 @ 14:47:50

      Merci frumos:) Mie nu mi s-au plimbat scenarii apocaliptice prin minte, în general ştiu cât pot şi am încredere în mine, dar e stresant să tot staă să învăţ în loc să fac alte lucruri care-mi plac şi de care mi-e dor.. Dar acum am trecut de proba la mate, unde mi-erau toate emoţiile, subiectul a fost sub ce mă aşteptam, toate bune şi frumoase, pot să mă simt bine acum:))

      Răspunde

  7. Simona Husaru
    Iul 06, 2014 @ 12:42:12

    Ce drăguţe sunt semnele de carte!! Cred că o să mai îmi fac şi eu câteva vara aceasta, acum că am reuşit să scap de sesiune. Sper să reuşeşti să intri la ce facultate vrei!! >:D<

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

