4 anişori<3

2014 03 01 GR 539 BONO pdte

Nu cred că acum 4 ani pe vremea asta, când am înfiinţat blogul, m-aş fi gândit că azi încă voi fi aici..dar iată că aşa este:)

L-am creat la începutul verii ce marca, pentru mine, şfârşitul clasei a 8-a şi a fost alături de mine pe tot parcursul liceului pe care iată, chiar azi, la festivitatea de premiere, pot spune că l-am terminat oficial, neoficial şi în toate modurile posibile. Anul trecut, în postul de 3 anişori, spuneam că atunci când vom sărbători 4 ani voi fi în pragul bac-ului..şi, bine-nţeles, aveam dreptate. Dar, deşi am fost cam absentă în ultima vreme pe aici, îmi pot ridica puţin privirea din probleme de informatică şi-mi pot scoate nasul dintre limite şi funcţii derivabile ca să scriu acest mic post pentru a marca a 4-a aniversare a blogului:).

Am trecut prin multe în aceşti 4 ani şi mă bucur tare că l-am continuat un timp care, mie personal, mi se pare destul de îndelungat. Astăzi, când i-am spus mamei că e ziua blogului, m-a întrebat dacă îl voi mai continua..sau cât o voi mai face? Sincer, nu ştiu cât o voi mai ţine aşa, dar nici nu mă gândesc să renunţ aşa, pur şi simplu. Poate că facultatea va aduce o mare schimbare în viaţa mea, şi poate voi avea tot mai puţin timp pentru blog, dar eu am nevoie de constante în viaţă, iar blogul a fost una, în ultimii 4 ani. În plus, mi-a adus numai beneficii şi bucurii..şi chiar prieteni:). Sayuki a devenit o parte din mine, una de care le-am spus decât unui număr de persoane ce poate fi numărat pe mai puţin de 5 degete, e identitatea mea aproape secraetă, pe care o plac prea mult ca să o las să moară. Iar cum fără blog nu e nicio Sayuki, „iată-mă azi aici” e o frază pe care sper că o voi mai publica, anual, încă multă vreme:)

Photobucket

7 comentarii (+add yours?)

  1. Cristina♡
    Iun 20, 2014 @ 13:40:38

    Ce dragut!!!<33
    Foarte frumos postul.Eu ,sincer, imi doresc foarte mult sa nu te lasi de el."Sayuki's blog "e unul dintre preferatele mele,pe care le deschid aproape in fiecare zi si pe care le citesc mereu cu zambetul pe buze.Continua ce ai inceput si nu te lasa!Succes!

    Răspunde

  2. Sara
    Iun 20, 2014 @ 15:21:18

    Felicitări pentru patru ani minunați! Nu am fost de la început, însă sper să mi se dea ocazia să mă bucur alături de tine patru ani de-acum încolo, la aniversarea de 8 ani!
    Succes cu BAC-ul, imediat trece! Sper că realizezi că după o să te vânăm pentru cât mai multă activitate, nu? (glumesc, glumesc)
    O zi frumoasă!

    Răspunde

  3. Arachbell
    Iun 20, 2014 @ 19:27:32

    La multi ani si cati mai multi in blogosfera!Succes la BAC!

    Răspunde

    • munteanioan
      Iun 20, 2014 @ 19:32:23

      La muţi ani! La multă baftă pentru BAC! Succes şi inspiraţie pentru admitere!
      şi cît mai mulţi cititori pe Sayuki’s Blog!

      Răspunde

  4. Amaya
    Iun 20, 2014 @ 23:16:46

    La mulți anișori! Umm..știu că nu e un moment prielnic acum , când se apropie BAC-ul, dar ai o leapșă de la mine http://bluenightinspiration.blogspot.ro/2014/06/happy-bookaholic-leapsa.html
    Sper să o completezi după ce se termină nebunia cu examenele și admiterea și tot!

    Răspunde

  5. Sayuki
    Iun 21, 2014 @ 12:09:41

    Mulţumesc frumos tuturor:)
    Amaya, merci pentru leapşă:3 Nu ştiu când o să mă ocup de ea, mai am o leapşă restantă de ceva vremea..dar sper să nu uit de ea:)

    Răspunde

  6. Simona Husaru
    Iul 06, 2014 @ 12:44:22

    La mulţi ani întârziaţi!! >:D< Sper să reuşeşti să te mai regăseşti pe blog multă vreme de acum încolo! :D

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

