Citeşte româneşte #1.2 Ce citim la prima ediţie.

 photo citeste2_zps463b8c9d.png

Okay copii, e sâmbătă seară *aproape duminică, mi-am reluat postările din miez de noapte din vremurile bune:)*, deci sondajul se încheie.
Rezultatul a fost destul de previzibil încă din prima zi: luna aceasta citim „Romanul adolescentului miop”:)
romanul%20adolescentului%20miop

Să încercăm să fim gata în jur de 15-20 mai. Eu mi-am luat deja cartea de la bibliotecă, mă voi apuca în curând de ea. Dacă nu aveţi cartea, o puteţi citi în format pdf aici. E varianta completă, ca cea de la BPT, deci cuprinde printre altele şi volumul II, Gaudeamus. Adolescentul miop se termină la pagina 89.

În jurul datei menţionate am să postez şi eu un articol despre carte, am să încerc, poate îmi iese un alftel de articol decât o recenzie. Până atunci, voi puteţi scrie articole/recenzii pe blogurile voastre *în cazul ăsta v-aş ruga să-mi trimiteţi un mail cu link-ul, să vă menţionez în post şi să fiu sigură că nu ratez pe cineva* sau vă puteţi păstra pentru discuţii, comentarii şi păreri pentru când ne adunăm toţi aici:).

Şi nu, nu am uitat că v-am promis semne de carte! Încă nu m-am gândit cum voi acorda premiile, când o voi face sau câte vor fi.. okay, nu m-am gândit la nimic, dar mai am timp:)). Numărul lor va depinde şi de câţi ne strângem. Deocamdată n-am avut timp să fac niciunul, însă am două schiţe să vă arăt *click*. Sper să vă placă, eu una am avut mereu o pasiune pentru Alice şi ‘iepurele cu jiletcă’:)

Fotografie-0004kad

Acestea fiind spuse *sper că n-am uitat nimic, mi-e destul de somn*,
Spor la lectură!

Photobucket

P.S. Sayuki are în sfârşit alineate! După aproape 4 ani în care a suferit de lipsa lor! Mereu am urât chestia că orcâte mii de ‘space’-uri aş fi pus, pe blog n-o să-mi arate niciodată mai mult de unul. Sunt mândră câ în sfârşit i-am venit de hac! Nu sunt mândră însă că mi-a luat atât de mult să-mi treacă prin minte să folosesc un cod html pentru asta, când pentru alt chestii folosesc aşa ceva de o grămadă de vreme >.>
Totuşi, parcă mă simt dubios cu alineate:))

20 comentarii (+add yours?)

  1. Sara
    Apr 12, 2014 @ 23:58:05

    Nu am lăsat comentarii cum că aș participa sau așa ceva la celelalte postări, însă este o inițiativă care mi se pare foarte drăguță, așa că, dacă o să am ocazia (sper să găsesc cartea cât de curând), o să o citesc și voi și scrie despre ea. Mă bucur că a câștigat această carte, am auzit multe lucruri bune despre ea.
    Alice în Țara Minunilor este „povestea mea pentru copii” preferată, iar semnele până acum arată foarte bine.
    Spor, mulțumim din nou de inițiativă și lectură plăcută!

    Răspunde

  2. larisaoana
    Apr 12, 2014 @ 23:59:44

    Eu am inceput astazi Invitatia la vals de Mihail Drumes. O sa incerc sa citesc cartea castigatoare si o sa si reusesc, promit! Sper ca vremurile bune ale lui Sayuki sa revina ferm pe pozitii. Mersi pentru pontul cu cod html pentru aliniate, stii de cand ma lupt cu ele? :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 13, 2014 @ 00:05:35

      E frumoasă Invitaţia la vals..şi destul de uşurică:) Nu ştiu cât de ferm vor revenii, mai ales având în vedere câ în 2 luni şi ceva am bacul şi eu încă nu sunt gata nici cu recapitularea la mate iar la fizică am scris doar 2 pagini, la propriu!:)) Am avut aşa, zilele astea, dor de blog şi poftă de scris, am şi ciorne chiar, dar am zis că prea exagerez dacă postez totul aşa de-odată, păstrez şi pentru mai târziu:))
      Nu ştiu de când te lupţi tu cu ele, dar eu fac în curând 4 ani! Ih, cred că era şi timpul!:))

      Răspunde

  3. Anca
    Apr 13, 2014 @ 00:04:20

    O să fie așa de greu pentru că eu am citit de două ori cartea și dacă o mai citesc încă o dată într-o perioadă atât de scurtă o să înnebunesc. În schimb, am să recitesc pasajele preferate și să scriu o recenzie, deși am deja o postare gen discuție.
    Lectură plăcută! :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 13, 2014 @ 00:08:25

      Eu am mai citit-o o singură dată, acum vreo 7 ani, dar nu cred că am terminat-o şi oricum nu-mi amintesc absolut nimic din ea. Mi-a fost băgată pe gât de profa de română, ura mea pentru Eliade încă mai persista în clasa a 9-a, dar mă bucur că între timp am trecut peste:)
      Merci frumos, lectură plăcută şi ţie<3

      Răspunde

  4. dark_eyes
    Apr 13, 2014 @ 10:11:47

    Tot vroiam sa o citesc de ceva timp, asa ca a cazut la tanc. Abia astept sa ne strangem toti si sa discutam despre ea! :)
    Dumnezeule, ce frumos desenezi!

    Răspunde

  5. Laura Apetroaie
    Apr 13, 2014 @ 11:28:53

    Mai am putin si termin cartea si pentru ca tot nu am gasit un motiv bun sa citesc cartea asta (desi Eliade imi place mult), cred ca initiativa ta, este motivul meu cel mai bun acum. P.S. Regret ca abia acum vad postarile cu initiativa (timpul asta…).

    Răspunde

  6. Crisa
    Apr 13, 2014 @ 12:46:04

    eu sunt mai atrasa de litera romana moderna, editura herg benet si editura tritonic publica lucruri foarte interesante dupa parerea mea dar sunt convinsa ca si cartile mai vechi au farmecul lor… oricum sunt un must-read pentru orice roman, daca nu ne cunoastem propria literatura atunci nu ar trebui sa o cautam asa de mult pe cea straina…

    oricum am si eu in minte cateva carti clasice pe care vreau sa le citesc, astept articolul tau despre aceasta carte:)

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 13, 2014 @ 12:56:23

      Într-adevăr, ce fel de cititori am fi dacă nu ne citim măcar propria literatură?
      Dacă ai propuneri de alte cărţi nu te sfii să ni le dezvălui şi nouă:)

      Răspunde

      • Crisa
        Apr 13, 2014 @ 13:04:15

        pai de exemplu eu am citit ‘cazul magheru’ de mihail drumes si chiar mi-a placut, nu teribil de mult dar mi se pare o poveste interesanta (nu neaparat originala…) cat si ‘un caz de iubire la hollywood’ de vasile rebreanu, tatal lui liviu rebreanu; am gasit cartea intr-un anticariat online si sincer am hotarat sa o cumpar dupa coperta… este greu de citit dar are o poveste (defapt mai multe) care te prinde… este bineinteles, un roman de dragoste dar si istoric, daca ma intrebi pe mine… am scris si recenzii, la ambele, sunt pe goodreads daca intereseaza pe cineva

  7. sabryy9ems
    Apr 13, 2014 @ 13:35:44

    Cand am dat click pe postarea ta, stiam deja ca siiiigur citim „Romanul adolescentului miop” si am spus: am votat eu, dar cum fac rost de carte asa repede? Si-apoi imi raspunzi cu varianta pdf si eu sunt gen:Sayuki, esti un zeu. Kinda. Oricum, abia astept sa o citesc. Eu am sa fac o recenzie pe blog. Felicitari pt initiativa!

    Răspunde

  8. DORICE
    Apr 13, 2014 @ 13:35:49

    Foarte frumoasa initiativa. Te felicit! Nu stiu daca as avea timp sa particip, dar din fericire pentru mine deja am citit romanul ales pentru Club. Preferatul meu dintre autorii romani este Ionel Teodoreanu si cred ca ti-am mai spus asta, dar nu conteaza. Oricum asta e pe partea de proza. Pe partea de poezie ma dau in vant dupa Toparceanu. Si ca veni vorba, poate va ganditi si la un volum de poezii, nu?
    Ah, si a doua mea sugestie este sa cautati si ceva autori contemporani. Nici eu nu sunt la curent cu ei asa ca si pentru mine ar fi ceva nou.
    Cat despre dramaturgie, personal am citit cateva, dar imi place foarte mult sa il ascult si va recomand din tot sufletul piesele lui Carlo Goldoni, care sunt foarte foarte amuzante. Evident, ascult variantele inregistrate prin anii ’60. Ca sa fiu sincera nu stiu daca exista si altele mai noi.
    Astea fiind spuse, spor la citit!

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 14, 2014 @ 23:03:10

      într-adevăr, mi-ai mai spus, şi al meu tot Teodoreanu e:)
      M-am gândit şi la poezie, dar încă nu ştiu ce să zic. Proza poate fi citită, chiar fie că e mai uşoară, fie că e mai greoaie, dar cu poezia treaba stă mai altfel. Poezia e mai greu de digerat, iar dacă n-o înţelegi, nu prea văd ce ai putea face. Mie îmi plac Bacovia, Eminescu şi Stănescu, aşa că i-am citit, dar alţii, de exemplu Blaga, nu-mi spune nimic.
      Cât despre teatru, aici nu am prea multe cunoştinţe… Mă gândeam să propun o dată să citim cele 4 comedii ale lui Caragiale. Eu am citit doar O scrisoare pierdută, dar mi-a plăcut.
      Merci frumos pentru propuneri:)

      Răspunde

  9. Amaya
    Apr 13, 2014 @ 15:56:43

    Schiţele sunt adorabile. Îmi plac mai ales ochii lui Alice, maaari, ca la nişte animeuri :)

    Răspunde

  10. Apy
    Apr 14, 2014 @ 18:37:57

    Pot sa particip? Te roog!
    Daca da, iti multumesc, sper sa nu fiu ”prea intarziata”.
    reblog: http://apyblog.blogspot.ro/2014/04/citeste-romaneste.html

    Răspunde

  11. yukiblack
    Apr 18, 2014 @ 18:44:32

    Se pare că eu la prima ediţie nu o să particip. Din păcate am citit cartea acum un an şi îmi amintesc acţiunea destul de bine încât să nu o mai pot citi încă o dată. Oricum, spor la citit!

    Răspunde

  12. Trackback: Stres de mai | Oana's Blog
  13. •●✿Ankita✿●•
    Mai 03, 2014 @ 22:28:20

    Imi place initiativa asta si o sa incerc sa citesc cartea pana la termen. O sa am o luna incarcata, dar nimic nu e imposibil. Ma bag, categoric. O sa scriu poate si o recenzie.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

