Timp şi inutilităţi

large De câteva luni bune simt că timpul îmi scapă printre degete..şi devine din ce în ce mai alunecos. Eu am fost mereu fata care are timp pentru orice îşi propune sau trebuie să facă şi îi mai rămâne întotdeauna timp şi pentru lenevit. Faputl că acum treaba nu prea mai e chiar asa..îmi dă o stare aiurea. Mama zice că e astenia de primăvară. Mereu primăvara mă apucă dramele existenţiale. Dar chestia cu timpul e nouă. Simt că nu mai am timp de nimic, iar atunci când am, am o stare prea plictisită ca să fac ceva. N-am pofta de citit, de iesit din casă, n-am mai rezolvat o variantă la mate dinainte de simulare şi am impresia că-mi petrec zilele inutil, înecându-mă în episoadele din How I met your mother, pe care am început să-l revăd, şi variante la info, care deja mi se par cam prea de duzină. La naiba, mai am 3 luni până la bac, mai puţin de 2 luni de liceu şi eu îmi ţin mintea ocupată făcând puzzle-uri şi repetându-mi în fiecare zi că „mâine” mă apuc de învăţat fizica, pe care cam trebuie s-o iau de la 0, că m’deh, după bac nu se duce altcineva să dea admiterea în locul meu.

e Uf.. Da, cred că-i o chestie destul de cunoscută că liceul şi mai ales clasa a 12-a zboară repede, dar abia când o trăieşti pe pielea ta îţi dai seama ce înseamnă de fapt asta.. Mă consolez însă cu gândul că nici acum 4 ani nu vroiam să termin generala. Probabil facultatea o să-mi placă cel puţin la fel de mult ca liceul, poate chiar mai mult, aşa cum liceul mi-a plăcut mult mai mult ca generala. Totuşi, acum am mai multe lucruri şi persoane de care să-mi fie dor decât aveam acum 4 ani…

Anul acesta mi-am pus pentru prima dată întrebarea de ce-mi place de fapt primăvara, de ce e anotimpul meu preferat, dacă mereu primăvara… să spunem că nu-s cea mai veselă de pe planeta asta? Nu, încă n-am reuşit să-mi răspund.
Îmi pare rău pentru lunga pălăvrăgeală, dar eu mă bucur că măcar am fost în stare să tastez ceva, pentru că, pe langa ce spuneam mai sus, cam de când a început anul mai sufăr şi de sindromul „paginii albe” şi, chiar atunci când ştiu exact despre ce vreau să scriu, mă aşez la tastatură, mă chinui 15 minute să scriu 3 rânduri, apoi renunţ.
Am de postat o recenzie, dar încă mă chinui să citesc cartea, şi un „nou în biblioteca” cu o grămadă de cărţi *având în vedere că au trecut vreo 6 luni de la ultimul post de genul*, dar cineva *tata* şi-a bagat nasul prin lucrurile mele fără ştirea mea şi nu ştiu când voi avea cu ce descărca pozele…
Voi ce-aţi mai făcut, copii?:) *în caz că mai e cineva pe aici*

Photobucket

10 comentarii (+add yours?)

  1. bookish girl
    Mar 30, 2014 @ 16:24:42

    Mult succes cu invatatul si astept sa vad noile achizitii. O sa-ti amintesti cu drag de perioada asta… Cand esti adult si te coplesesc toate grijile si zilele sunt parca trase la xerox, ajungi sa nu mai constientizezi cum trece vrema. Uneori te mai opresti din goana pentru cateva clipe si-ti dai seama cat de frumos a fost cand erai copil de scoala…

    Răspunde

  2. dark_eyes
    Mar 30, 2014 @ 17:45:52

    Si pe mine ma apuca aceeasi stare primavara. Poate ca e astenia, poate are legatura cu faptul ca ne „dezmortim” dupa iarna… In orice caz, timpul asta e intr-adevar o chestie alunecoasa.
    Mi-a fost dor de posturile astea! Mult succesc cu scoala!

    Răspunde

  3. Zenna
    Mar 30, 2014 @ 18:24:28

    Îmi place mult blogul tău, urmăresc de fiecare dată cu plăcere postările tale, ești o fată inteligentă. :)

    Pentru mine, liceul a fost cea mai frumoasă perioadă,mai ales ultimul an, în care s-au legat prietenii strânse. Are dreptate bookish girl, pe măsură ce înaintăm în vârstă, timpul trece parcă din ce în ce mai repede și avem alte priorități. Dar, indiferent de ce-ți aduce viața, important e să faci ce îți place și să nu uiți niciodată să te bucuri de lucrurile în care te regăsești și care te fac să zâmbești.

    Mult succes pe mai departe!

    Răspunde

  4. Amaya
    Mar 31, 2014 @ 16:07:15

    Nu-mi vine să cred că ai postat în sfârşit, Sayuki! :)…deşi nu prea ai avut timp…
    Mă gândeam să mă apuc de un un nou serial…poate mă apuc de How I met your mother…m-ai făcut curioasă. În plus, am văzut pe net în general multe păreri bune despre el.
    Btw, succes la bac şi la admitere la facultate :x
    PS: Şi cam pe domeniu ai vrea să mergi mai departe?

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 02, 2014 @ 19:55:06

      How I met you mother e serialul meu de suflet..şi cred că a avut o influenţă destul de mare asupra mea şi a felului meu de a gândi…influenţă de care îmi dau seama abia acum, când îl revăd…Totuşi, e şi singurul serial care a putut să mă ţină lipită de monitor 9 sezoane, în general mă plictisesc înainte să termin primul sezon:))
      Merci frumos:) Mai departe vreau să continui pe căile informaticii, a doua mea iubire:)

      Răspunde

  5. T.
    Mar 31, 2014 @ 22:19:54

    S-a dus si martie, corect? :) Ma bucur ca mai treci pe-aici, macar cat sa nu se puna praful. Chiar imi place blogul tau, uneori ma face sa vreau si eu sa scriu… si bineinteles ca nu o fac.In legatura cu examenul, un psiholog spunea ca ” daca vrei sa treci peste senzatia ca repeti pentru bac, trebuie sa te comporti ca si cum ai invata de placere”…Sper ca nu e doar o teorie : *

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 02, 2014 @ 20:03:32

      Drăguţ citatul, şi cred că-i şi adevărat ce zice. Dar nu asta-i problema mea, mie în general nu-mi place să învăţ, probabil de-asta am ajuns la mate-info. Nu am impresia că invăţ pentru bac, la info fac variante de plăcere, că-s frumoase şi mi se par chiar uşoare şi chestia asta îmi dă satifcacţie. Matematica sau fizica, au însă talentul de a-mi oferi din când în când câte un exerciţiu imposibil, care la răspunsuri să aibă o explicaţie şi mai imposibilă şi nu, asta nu-mi oferă niciun pic de satisfacţie şi mă face să revin asupra informaticii ..

      Răspunde

  6. lissahateaway98
    Apr 02, 2014 @ 10:20:29

    Dap. Acum e momentul ăla când realizez că mai sunt doar 2 luni în care să ne pisicim şi să mă iei în braţe şi să mă consolezi atunci când V. e idiot şi nu obervă că am ceva şi doar 2 luni în care să te zbengui că ai luat o notă mare la isto sau bio şi doar 2 luni să te hăguiesc. Ok, I’ll cry but we have summer.

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 02, 2014 @ 20:08:00

      Tu fată, am luat 7 la bio! 7! Şi se presupune că ne-a dat şi exerciţii pentru mărire de notă..din chestii pe care nu le-a predat, ofc, să nu uităm totuţi despre ce profă vorbim aici:)) Okay, revenind…viaţa e tristă TT^TT Prtea frumoasă a lucrurilor: doar 5 ore de istorie şi voi scăpa de prof pentru tot restul vieţii mele:>

      Răspunde

  7. Simona Husaru
    Apr 03, 2014 @ 21:19:39

    Succes la bac! Ce e drept, aceasta e o perioadă foarte aglomerată pentru oricine…să mai treacă niscai timp şi vei sta mai liniştită. De la o vârstă parcă nu mai avem timp de nimic (şi eu simt la fel) şi nu ştiu dacă timpul în sine trece repede sau noi nu mai ştim să îl manevrăm. :-s

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

