Şi a mai trecut încă un an…

1 Continuăm şi anul acesta tradiţia cu postul de 31 decembrie, că nu se putea altfel:)
2013 a fost un an…ciudat.
Am trecut printr-o grămadă de experienţe noi pentru mine, unele plăcute, altele mai puţin.
M-am schimbat…destul de mult. Sau poate mai corect ar fi să spun că am crescut, m-am mai maturizat…deşi, pe de altă parte, încă mai am momente când mă alint ca un copil de 3 ani ori în care mă pun pe plâns pentru că nu sunt în stare să-mi dau seama ce vreau.
Am învăţat să croşetez şi să tricotez…şi am exersat asta cât s-a putut, Sayuki e profesionistă deja:))
Am cam eliminat ‘literatura de consum’ din meniul meu. Nu neapărat în mod voit, dar clasicele au început să-mi pară din ce în ce mai atrăgătoare. Ultima dată am citit ceva contemporan în august.
Semestrul asta am reuşit să capăt cele mai frumoase note din istoria mea de liceană. Cu puţin noroc media la mate va fi singura de 9. Şi da, sunt al naibii de mândră de asta:)).
Şiii…da, cred că lista poate continua, dar am să consider că tot ce n-am mai notat intră la primul subpunct:).

2Aspiraţiile mele pentru 2014? Să iau o notă frumoasă la bac şi la examene, să intru la facultatea la care vreau, chiar la fără taxă, de ce nu?..şi înainte de asta să mă împac cu ideea de a fi plecată de acasă, unde să mă întorc doar în vacanţe *o să mor în chinuri! aş vedea situaţia într-o lumină foarte roz dacă aş putea s-o înghesui pe mama…şi camera mea.. în bagaj…foarte tentant*. La naiba, să merg la plaja!(la vară, evident) Să fiu mai…înţelegătoare cu anumite persoane. Şi…ce-o fi o fi, n-are cum să nu iasă bine:D

Respectând în continuare tradiţia, trecem la cărţi. Da, anul trecut am făcut o listă cu ce vreau să citesc anul ăsta…dar am să mă fac că plouă. Iar anul acesta n-am să mai fac o astfel de listă pentru că…nu ştiu, pur şi simplu nu simt nevoia O.o Dar tot voi face topul cărţilor citite anul acesta:)
De menţionat că topul e doar orientativ. Da, Mizerabilii sunt cu siguranţă pe primul loc, dar în rest toate cărţile mi-au plăcut cam la fel de mult, inclusiv cele de la menţiuni, care sunt foarte aproape de cele din top.

1.Mizerabilii (vol 1 şi 2) de Victor Hugo
2.Crimă şi pedeapsă de Dostoievski
3.Marile speranţe de Charles Dickens
4.Crima din Orient Express de Agatha Christie
5.Sub aceeaşi stea de John Green

Şi 7 onorabile menţiuni:

Cişmigiu & Comp. de Grigore Băjenaru
Interviu cu un vampir de Anne Rice
Emma de Jane Austen
Comedianta de Wlasyslaw Reymont
Hotarul nestatornic (La medeleni 1) de Ionel Teodoreanu
Cartea Mironei de Cella Serghi
Dama cu camelii de Alexandre Dumas-fiul

Mi-ar plăcea să văd şi un top al cărţiolr citite de voi anul acesta:)
Cam atât de la mine, vă urez un an nou fericit şi la mulţi ani! Şi să ne auzim cu bine şi la anul:)

large

Photobucket

12 comentarii (+add yours?)

  1. dark_eyes
    Dec 31, 2013 @ 01:33:36

    La multi ani si mult succes in 2014!
    Trebuie sa ma apuc si eu de Mizerabilii, cat mai repede!

    Răspunde

  2. Jessie
    Dec 31, 2013 @ 01:35:08

    Am facut si eu un top aici : http://jessiebooksworld.wordpress.com/2013/12/30/2014-please-be-good/
    Dintre cartile din lista ta am citit doar Cişmigiu & Comp., Comedianta ,La Medeleni 1 si Cartea Mironei . Mi-au placut foarte mult , in special La Medeleni pentru ca m-a facut sa fiu nostalgica si mi-a transmis un fel de caldura cand am cand am citit-o.

    Răspunde

  3. pustoaicaciteste
    Dec 31, 2013 @ 08:29:22

    Un an nou fericit si prosper !
    Eu nu am un top (sunt tare nehotarata), dar mi-au placut in mod special Om bogat om sarac, Mizerabilii, Invitatie la vals, Sub aceeasi stea si Golful francezului.

    Răspunde

  4. Anca
    Dec 31, 2013 @ 13:12:08

    An nou fericit și succes cu tot ce ți-ai propus! *fulgii ăștia sunt așa faini :3*
    Hmmm Mizerabilii…

    Răspunde

  5. yukiblack
    Dec 31, 2013 @ 20:58:01

    La mulţi ani! Să fii fericită!
    Mă bucur că ai inclus şi Crima din Orient Express în top, cu adevărat a fost o carte magică.

    Răspunde

  6. Simona Husaru
    Dec 31, 2013 @ 21:50:57

    La multi ani!! :D 2014 sa fie un an cat mai intelegator! [:

    Răspunde

  7. BuburuzaBia
    Ian 06, 2014 @ 22:10:24

    An nou fericit! Bafta la scoala si lectura placuta! :*

    Răspunde

  8. krisszu95shinny
    Ian 09, 2014 @ 19:46:02

    un an nou fericit si succes:*

    Răspunde

  9. vandcarti
    Ian 19, 2014 @ 20:01:55

    Blogul tau este atat de frumos. Il ador :).
    Te deranjeaza daca postez aici un link pentru blogul meu? Vand carti de la mai multe edituri (plus carti in engleza) si poate esti interesata de unul dintre volumele pe care le vand sau cunosti pe cineva care ar dori sa cumpere :).

    Răspunde

  10. Alex T.
    Ian 27, 2014 @ 16:34:36

    Clasa la XII-a la ce profil esti ? oh si la ce facultate vrei sa dai ?
    Scuze atatea intrebari doar sunt curios plus ca ai un blog interesant

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 28, 2014 @ 23:31:05

      Sunt la mate-info şi vreau să dau la informatică şi după lungi dezbateri cred că m-am decis la Cluj.
      Nici o problema, nu mă deranjeaza să mi se pună întrebări, sper doar să nu-mi deranjez cititorii că răspund atât de greu:-s :))

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

