3 anişori <3

large

Şiii iată că a venit şi ziulica asta. Adică ziua în care bloguleţul împlineşte 3 anişori:) Aş putea începe cu chestiile alea despre cât de repede trece timpul, dar sunt mai nostalgică din fire iar acum mă simt bine, deci nu:).
Mai devreme am citit postul de acum un an şi am observat ca atunci eram foarte mandară de el…nu că acum n-aş fi, dar nu sunt atât de entuziasmată…ar trebui sa fiu mai bucuroasă că a mai trecut un an şi încă mă ţin de blog? Mdeh, cred că sunt doar eu într-o pasă mai proastă..sau ciudată…
În fine, nu cred că s-au întâmplat prea multe pe aici în ultimul an, decât că am avut eu perioadele alea în care eram chiar mai cu capul în nori decât sunt în general şi postam din an în Paşte *recunosc, aia a fost îndrăgosteală, e o poveste mai lungă, dar nu vă faceţi griji, apele s-au liniştit, toate bune şi frumoase, sanse extrem de extrem de slabe de furtună*, dar mă bucur că mi-am revenit cu postatul:) Am să-i urez bloguleţului la mulţi ani<3 şi sper să ne vedem pe aici şi la anul pe vremea asta:) *ih, la anul pe vremea asta o sa fiu in bac :-s*

Şi, că tot sunt prin zonă, am să fac şi leapşa şterpelită de la Vero şi primită mai apoi şi de la TheoRyaMarya *leaşa care presupun că se referă la cărţile citite anul ăsta* :)

I. Top 3 cele mai bune cărţi parcurse până în luna iulie (nu într-o ordine anume):
1. Intreviu cu un vampir de Anne Riece
2. Cişmigiu & Comp. de Grigore Băjenaru
3. Sub aceeaşi stea de John Green

II. Top 3 dezamăgiri:
1. Supranatural de Kiersten Whire
2. Oksa Pollock 1 – Tărâmul invizibil
3. –

III. Top 3 cărţi de la care aveai mai multe aşteptări:
1. Eve 2 – Sacrificiul de Anna Carey
2. –
3. –

IV. Top 3 cărţi ce ţi-au întrecut aşteptările:
1. Seria Fetele Gallagher de Ally Carter
2. Interviu cu un vampir de Anne Riece
3. Cazul Jane Eyre de Jasper Fforde

V. Top 3 personaje masculine ce te-au dat peste cap:
1. Augustus din Sub aceeaşi stea *dat peste cap în toate sensurile*
2. Luis din Interviu cu un vampir *dat peste cap nu într-un sens romantic, ci dat peste cap viziunea asupra vampirilor şi a vieţii*
3. –

VI. Top 3 cărţi de citit într-o zi de vară:
1. Seria Fetele Gallagher
2. Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere
3. Cişmigiu & Comp.

VII. Top 3 cărți de evitat pe viitor:
1. Oksa Pollock, cred că e singura de care n-am să mă mai ating – nu că ar fi atât de groaznică (nu e), dar pur şi simplu n-a putut să-mi placă.
2. –
3. –

Atât pentru azi, sper c-aţi încheiat şi voi anul şcolar cu bine şi s-aveţi o vacanţă fruuuumoasă şi sper să nu plece toata lumea prin vacanţe şi să se pustieze blogosfera :-s

Photobucket

15 comentarii (+add yours?)

  1. roxtao
    Iun 19, 2013 @ 15:47:56

    La multi ani! :D

    Răspunde

  2. Eny
    Iun 19, 2013 @ 15:56:20

    LA MUUUUUUULTI ANI!!!

    Răspunde

  3. krisszu95shinny
    Iun 19, 2013 @ 16:21:19

    la multi ani si la cat mai multe articole pe acest micut blog frumos

    Răspunde

  4. Dreams*Link
    Iun 19, 2013 @ 16:21:24

    La multi ani si tine-o tot asa!!

    Răspunde

  5. Vero
    Iun 19, 2013 @ 16:52:48

    Uraaaa, la multi ani!:o3

    Răspunde

  6. Lexy
    Iun 19, 2013 @ 17:05:34

    La multi ani! :)

    Răspunde

  7. AleeAly
    Iun 19, 2013 @ 18:35:50

    FELICITARIII >:D< La multi aniii!!! :D

    Răspunde

  8. Raluca
    Iun 19, 2013 @ 18:59:00

    ^^ La multi ani !

    Răspunde

  9. sabryy9ems
    Iun 19, 2013 @ 21:58:47

    La multi ani!!

    Răspunde

  10. ioana
    Iun 19, 2013 @ 23:52:07

    La multi ani!!!

    Răspunde

  11. Simona Husaru
    Iun 20, 2013 @ 10:12:31

    La mulţi mulţi anişori!!! ^^

    Răspunde

  12. larisaoana
    Iun 20, 2013 @ 10:57:09

    La multi ani! :*

    Răspunde

  13. BuburuzaBia
    Iun 20, 2013 @ 13:15:30

    La cat mai multi anisori! :D

    Răspunde

  14. Sayuki
    Iun 20, 2013 @ 14:35:44

    Multumesc frumos tuturor :) >:D<

    Răspunde

  15. Rachel
    Iul 05, 2013 @ 11:04:08

    La multi anisori! ^^

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

