Înainte de culcare #1 + Lecturi de vară +Minazuki Matsuri:)

‘Înainte de culcare’ e o provocare foarte drăguţă lansată de Buburuzabia, în care trebuie să ne fotografiem lecturile dinainte de culcare şi să spunem cam cum ni se par până în punctul în care am ajuns cu cititul. În fine, găsiţi pe blogul ei mai multe detalii:)

hermione_reading_before_bed_by_lincevioleta-d5t9ofg

Eu citesc Orele îndepărtate de Kate Morton şi În casa bunicilor de Ionel Teodoreanu, peste care am dat când am făcut ordine în biblioteca mamei şi care m-a atras pentru că e de Ionel Teodoreanu şi n-am mai citit demult o carte pentru copii:). Priviţi-le în toată splendoarea lor în lenjeria mea roz de prinţese şi lângă pernuţa cu care dorm în braţe de ceva vreme, care nu se putea să lipsească din poză:)*mdeh, da, mi-a intrat şi părul în cadru – asta se-ntâmplă când pozele sunt mai mari decât ecranul telefonului şi ai păr care nu se simte bine dacă nu-ţi cade în faţă…okay, am şi poză fără suviţe de păr, dar cred că-mi place mai mult asta :-? *
Fotografie-0704

Din cartea lui Teodoreanu am citit cam jumătate, 3 din 5 povestioare. În casa bunicilor nu prea mi-a plăcut, dar următoarele două, Bunicii şi Uliţa copilăriei au fost tare drăguţe. Dar, cum spuneam, motivul principal pentru care citesc cartea e că e scrisă de Teodoreanu, iar el e singurul despre care inimioara mea simte că scrie pentru ea, din toate punctele de vedere.

Din Orele îndepărtate am citit vreo 200 de pagini, mai am puţin şi ajung pe la jumătate şi mă face să mă simt frustrată. Pentru că e plină de remarci de genul ‘Am simţit atunci o mică şovăire în vorbele ei sau aceste prime impresii sunt colorate de lucruri pe care le-am aflat mai târziu?’ şi eu sunt ‘Ce lucruri? Ce lucruri ai aflat?’. Dar îmi răspunde cineva? Nooo, nicidecum, cartea nu face decât să mă afunde mai tare în mister cu fiecare pagină. Okay, asta-i o chestie bună la o carte, dar tot mă sâcâie. În rest, pare drăguţă, dar încă n-am reuşit să-mi formez o părere concretă..de fapt, eu nu prea-mi formez păreri înainte să mă apropii de final. Oricum, are un castel vechi *cu nişte descrieri pe care le ador, apropo*, secrete de familie, mai nou a intrat în scenă şi puţin romance, deci are toate şansele să-mi placă mult:)

Acum, trecând de la citit seara la citit în vacanţă, anul acesta am decis să-mi fac o listă de lectură şi să încerc să citesc toate titlurile trecute acolo *plus altele, desigur, dar cel puţin alea*. Şi lista asta arată cam aşa *click click*:

IMG_00588

Pe parcurs am să mai adaug titluri şi am să le tai pe cele citite *dintre care deja am citit 2, că lista am făcut-o spre sfârşitul lui mai* şi la sfârşitul verii *ori al vacanţei, încă nu m-am hotărât :-?* am s-o scanez iar, să vedem cum va arăta:)
Şiii vă provoc şi pe voi, cititori sau bloggeri, să vă faceţi o astfel de listă, ori într-un comentariu, ori pe blogurile voastre. Sunt curioasă ce titluri veţi alege şi la finalul verii să vedem cine şi-a respectat cel mai bine lista:)

Şi ultimul lucru pe care vroiam să vi-l spun azi *mai am şi o leapşa, dar am zis totuşi să o las pentru alt post:)* e pentru pasionaţii de cultură japoneză din Constanţa *nu pot să mă gândesc decât la Simona, dar poate mai sunteţi:)* E vorba de Minazuki Matsuri, un festival despre cultura japoneză de care sunt foarte entuziasmată şi abia aştept să merg:D Aici aveţi programul şi posterul festivalului:)

Photobucket

26 comentarii (+add yours?)

  1. Vero
    Iun 14, 2013 @ 18:37:00

    Deci ție îți place japoneza:) Poate dacă n-am ce face acasă merg și eu, cu toate că probabil am să și uit. Vezi, degeaba trăiesc în Constanța:))
    Și mă bucur că se bagă câți mai mulți la ”Înainte de Culcare” -chiar dacă nu am făcut-o eu-, e distractiv, într-un fel.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 14, 2013 @ 23:04:22

      Da, imi place, am facut si cursuri :)…un an, pana s-a destramat grupa aproape inexistenta:(
      Nu, eu am trait degeaba in Constanta in ultimii ani ca n-am fost decat prea putin la plaja..si uite, cand vreau sa merg e urat afara :))

      Răspunde

      • Vero
        Iun 15, 2013 @ 12:38:40

        Păi ultima oară când am fost eu la plajă cred a fost acum 2-3 ani:)) Și mama zicea ”Hai, mergem la plajă azi” și în jumătate de oră începea să plouă:))

  2. sabryy9ems
    Iun 14, 2013 @ 18:57:17

    Buna! :)
    Am vazut ca tu esti pasionata de japonezi si tot ce e pe langa. Corecteaza-ma daca gresesc.
    Oricum, in ultimul timp am vazut multi oameni, si din afara, citind ‘graphic novels’, manga. Eu habar nu am de unde sa-mi cumpar, pentru ca m-au intrigat si pe mine si mi-ar placea sa incerc. As vrea sa-mi iau din tara, si nu sa comand. Stii tu cumva de unde as putea face rost?

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 14, 2013 @ 23:15:05

      Buna!
      Da, sunt:)
      Eu toata manga pe care am citit-o, am citit-o online, gasesti o gramada de site-uri cu orice manga vrei sa citesti, traduse in engleza, unele chiar si in romana. Dar de pus mana pe o manga, asta n-am facut decat de doua ori, o data cand am fost la sediul scolii de japoneza si am vazut ca aveau Lovely complex, care era si una din manga-urile mele preferate si mai ca n-as mai fi plecat de langa rafturi, si alta data acum vreo 2-3 ani am vazut in diverta cateva volume din Black Cat daca-mi aduc aminte bine :-?…pe la alte librarii n-am vazut si nici prin Diverta n-am mai vazut de atunci, deci n-am idee de unde ai putea sa cumperi fara sa comanzi… Totusi, am sa-ti dau si doua site-uri. Intr-un timp aveau si la Libris, la sectiunea de carti in engleza, dar eu recomand http://www.bookdepository.com ;o fi site strain, dar au destula manga iar transportul este gratuit. Eu n-am comandat niciodata de la ei, dar sunt bloggeri care au facut-o si am inteles ca sunt seriosi:)

      Răspunde

    • Simona Husaru
      Iun 15, 2013 @ 12:12:57

      Din păcate, în librării foarte rar poţi găsi o manga. Singurii care aduseseră, în anumite perioade, au fot cei de la Diverta şi Cărtureşti. Oricum, volumele peste care am dat eu nu au fost cine ştie ce :]. Recomand şi eu Bookdepo întrucât acolo sunt cele mai bune preţuri. Mai este şi MangaShop.ro însă au preţuri cam piperate. Eu la început de pe MS îmi comandam manga însă acum mă bucur că am dat peste bookdepo :).

      Răspunde

      • sabryy9ems
        Iun 15, 2013 @ 12:26:23

        Multumesc mult pentru raspuns, amandurora! Cred ca am sa aleg una la nimereala de pe BookDepo si gata, cum eu nu prea sunt in domeniu. Dar mereu mi-am dorit o manga ^^

  3. Simona Husaru
    Iun 15, 2013 @ 12:18:17

    Foarte drăguţă leapşa preluată :D:D. Mersi pentru împărtăşirea veştilor despre evenimentul japonez. Sper să pot ajunge. Măcar cât să arunc un ochi pe acolo. Nu ştiu cum se face însă în timpul licenţei s-au făcut remarcate evenimente de care eram interesată @-@. Când sunt liberă nu se întâmplă aşa ceva :)).
    Şi eu începusem să scriu o listă a lecturilor pentru vara aceasta :-„.
    Lectură plăcută ^^!

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 15, 2013 @ 23:03:11

      :)) Mereu se intampla asta: perioade in care nu faci mai nimic si perioade in care faci prea multe:))
      Merci la fel<3

      Răspunde

      • Simona Husaru
        Iun 16, 2013 @ 16:26:08

        Na că am reuşit să ajung câteva minuţele la Minazuki Matsuri :D. Nu era extra mega activitate însă a fost drăguţ să pot vedea ceva diferit ^^. Am prins demonstraţia de Aikido(la care am stat foarte puţin pentru că era prea cald în sala cu pricina @-@) şi mi-a plăcut mult standul cu origami :D. Got mzself a pretty flower ^^. Aş fi cumpărat mai multe chestii dar era mama cu mine şi m-a ţinut în frâu :)). La vară mă voi distra pliând hârtie colorată. Mi-a părut rău pentru că nu era şi demonstraţia de yukata în procesare…trebuia să fie după Aikido…cu toate că în program arăta că este încontinuu :)). Tu ai reuşit să te teleportezi într-acolo?
        Ps: sunt curioasă ce aveau la prezentarea manga :-?.

      • Sayuki
        Iun 17, 2013 @ 12:38:56

        Eu am ajuns acolo pe la 12 si ceva si m-am inscris la atelierul de felicitari, ca numai acolo mai erau locuri… Dar am fost cu o prietena foarte ciufuta de felul ei si care in ultima vreme nu stiu ce are ca e chiar mia rau decat de obicei, asa ca n-am putut sa stau pe acolo, am venit doar cand incepeau felicitarile si dupa ce-am stat putin pe acolo, am plecat, pentru ca era ceva gen ‘M-am plictisit, nu stiu sa fac, nu-mi place, mai stam? hai sa mergem, nu mai vreau sa stau, tre sa ajung acasa, stii, am venit aici doar pentru tine’ si ca sa n-o pocnesc acolo, am plecat. Ce sa mai spun ca dupa ce am iesit imi spune ca ‘da’ de ce ne grabim? a fost dragut, mai mergem si data viitoare, nu?’ Pe naiba. Stiam c-o sa-mi faca asa, desi nu ma asteptam chiar in halul asta, dar mama nu putea sa mearga cu mine si n-am vrut sa merg singura…dar data vitoare stiu ca mai bine merg singura:| Oricum, macar am amintire felicitarea si am invatat sa fac cocori, ca aveam unul facut la cursurile de japoneza acum 2 ani, dar habar n-aveam cum il facusem:))

  4. BuburuzaBia
    Iun 15, 2013 @ 23:08:30

    Din lista ta de carti am citit si eu Fantoma de la Opera si Femeia in negru. Merita amandoua! :D
    Multumesc pentru ca ai luat parte la provocare.Pentru vacanta iti sugerez sa citesti si Jurnalul Annei Frank in caz ca n-ai facut-o. :D Daca ti-a placut Panza de paianjen, Anna Frank te va fascina si ea. Tot din memoriile unor copii poti citi si Suferinte timpurii de Danilo Kis sau De ce fierbe copilul in mamaliga de Aglaja Veteranyi.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 15, 2013 @ 23:15:26

      Ma bucur sa aud ca merita amandoua:) Mai ales Femeia in negru, pentru ca filmul e printre preferatele mele<3
      Merci frumos pentru recomandari:) Jurnalul Annei Frank ma cam tenteaza, mai ales dupa ce am citit Sub aceeasi stea si era pomenita si ea pe acolo..Dar sincer, la De ce fierbe copilul in mamaliga nu pot trece peste titlu. Am incercat, ca stiu de ceva vreme de carte, dar nu pot, imi provoaca o imagine prea macabra @_@

      Răspunde

      • BuburuzaBia
        Iun 16, 2013 @ 16:21:36

        Titulul „de ce fierbe copilul…” e ironic sa stii :)) nu e nimic macabru sau mai stiu eu in carte, ba chiar e plina de umor…cred ca o vreau in biblioteca :))

      • Sayuki
        Iun 17, 2013 @ 12:40:10

        Nu ma asteptam la o carte macabra sau ceva de genul asta, dar nu pot eu sa-nghit titlul ala:)) Mai am si eu prejudecati din cand in cand :-s

  5. Anca
    Iun 16, 2013 @ 15:01:58

    Ce vrei la schimb să îmi dai scrisul tău? :)
    Succes cu lista, o să îmi fac și eu una imediat ce îmi vine cheful.
    Lectură plăcută și am uitat tot ce voiam să zic. Tipic mie! :)

    Răspunde

  6. TheoRyaMarya
    Iun 16, 2013 @ 17:09:10

    Buna! Leapsa cu top 3 carti de la mine! http://justmejustforever.wordpress.com/2013/06/16/top-3-carti-leapsa-de-la-lexy-d/

    Ah ce-as vrea sa stau in zona sa pot sa merg si eu… :)

    Răspunde

  7. stefyalecsandra
    Iun 16, 2013 @ 20:22:49

    Răspunde

  8. Simona Husaru
    Iul 01, 2013 @ 10:38:42

    Îmi pare rău că a trebuit să pleci de la festival din cauza aia :(…data viitoare o să ştii cu cine mergi/cu cine nu mergi. Nici eu nu am stat foarte mult pe acolo însă ar fi trebuit să aştept o oră ca să înceapă demonstraţia de yukata şi nu îmi permiteam că mai aveam şi alte trebuşoare. M-am ales cu o floricică de la standul de origami şi cam atât..să fie drept amintire ^^.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 01, 2013 @ 11:17:46

      Erau tare dragute floricelele de la standul cu origami, presupun ca te referi la globurile alea:) Eu nu mi-am luat pentru ca stiu si eu sa fac, nu-i prea greu, asa ca am ‘sterpelit’ doar ideile:)) Dar ai vazut zambila aia origami? Nu stiu daca era cand ai fost tu, eu am vazut-o cand am venit a doua oara..dar era geniala O.o Era mai frumoasa decat o zambila reala!

      Răspunde

      • Simona Husaru
        Iul 01, 2013 @ 12:59:26

        Nu cred că am sesizat zambila…am făcut nişte poze, voi cerceta bine să văd dacă e zambila pe acolo :D:D…şi eu mai făcusem origami mai demult…un cocor încă este păstrat frumos undeva într-o cutiuţă însă vara aceasta vreau să încerc să fac mai multe chestiuţe drăguţe. Globurile care atârnau erau foarte frumoase şi chiar vrusesem să cumpăr unul dar nu ştiam exact unde să îl agăţ şi îmi era că se pune praful pe el. Eu luasem o floricică pe băţ ca să zic aşa :))…nu era scumpă şi doream o amintire de acolo. Voi face o postare pe blog zilele astea, cu nişte impresii de la festival ^^…de abia acum că tot m-am eliberat de facultate :D.

  9. Bianca
    Aug 27, 2014 @ 13:52:58

    Bunaaaa ! 😘 mai intai vreau sa ti zic ca ai un blog super super si imi face o mare placere sa ti-l citesc . Sunt super incantata sa vad ca mai sunt oameni carora le place sa citeasca asa cum iti place tie … Nu ai momente ( care pot fi si luni ) in care pur si simplu nu ai chef de citit ? :)) mie mi se mai intampla, desi citesc multisor.. Si des … Si… Cat ai reusit sa parcurgi din lista de vacanta , asa, pana acum, la finalul verii ?

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 28, 2014 @ 20:32:10

      Bună:) În general n-am chef de citit atunci când n-am nici timp.. Totuși, o lună?! Nu, asta nu mi s-a întâmplat niciodată:))
      Și te-aș ruga să fii un pic atentă când am scris postul ăsta, pentrr că a fost acum mai bine de un an, așa că lista aia nu mai are nicio valabilitate:)

      Răspunde

      • Bianca
        Aug 28, 2014 @ 20:35:15

        Ups :)) scuzeeeee :)) nu stiu de ce mi-a scapat … :)) ca a trecut un an… Totusi, ai citit toate cartile din lista aia? :)) * scuze 😁*

      • Sayuki
        Aug 28, 2014 @ 20:43:54

        Nu, sunt incapabilă să respect liste cu treburi de făcut:)) Îmi place să fac ce am chef, când am chef. La fel și cu cititul.

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

