Nou in biblioteca…(25)

A venit în sfârşit şi vara şi mi-am început anotimpul făcându-mi plinul la carţi. Nu că n-aş fi avut ce să citesc, dar trebuia să profit de ocazie, pentru că am făcut un pact cu mine -adică că torturez singură- : fără oja şi cărţi noi în vacanţa de vară. Pentru ca unghiuţele mele au cu adevărat nevoie de o pauză şi rafturile bibliotecii mele la fel; atât pentru că trebuie să mai scap de cărţile necitite cât şi pentru că mi s-au umplut şi rafturile pe care mi le-a făcut tata vara trecută, mai am doar un loc’şor micuţ şi iar o să încep să-mi îngrămădesc cărţile pe peste tot ca anul trecut pe vremea asta :-S. În fine, trecem la ultimile mele achiziţii, care vor rămne ultimile încă cel puţin 2 luni -pentru că la început de august e ziua mea, şi mereu îmi iau cărţi…nu garantez că voi putea să mă abţin anul ăsta:)).

Cuuu…Libertatea parca :-?…mi-am luat Când inima dictează de Johanna Lindsey
Fotografie-0705

De pe Elefant mi-am luat o grămadă de cărţi pe care abia aştept să le citesc:
Sub aceeaşi stea, singura pe care deja am citit-o, de care eram îndrăgostită cu mult înainte să pun mâna pe ea şi care, thank God, nu m-a dezamăgit deloc, aşa cum se întâmplă de multe ori cu cărţile pe care astept de prea multă vreme să le citesc.
Fotografie-0711

Din colecţia Raftul Denisei, de care sunt foarte atrasa în ultima vreme, am luat Orele Indepărtate, pe care am început-o, dar încă n-am ajuns prea departe şi A treisprezecea poveste, despre care am aflat din bookshelf tour-ul Niaharei :)
Fotografie-0702 Fotografie-0715

Din categoria clasice am luat primul volum din La Medeleni şi Mânăstirea din Parma
Fotografie-0699 Fotografie-0712

YA mi-am luat Circul nopţii, despre care sunt tare curioasă, şi Anna şi sărutul franţuzesc, pentru căăă…pentru că mai îmi trebuia o carte ca să nu mai plătesc transportul şi nu mă puteam decide între vreo 5 titluri aşa că i-am spus mamei să aleagă şi da, a ales-o pe-asta.
Fotografie-0697
Fotografie-0706

Şi pentru că mi-am reveni după maratonul horror de vara trecută, mi s-a făcut iar poftă de genul ăsta şi mi-am luat Femeia în Negru (în sfârşit:D)
Fotografie-0709

Tot din acelaşi motiv, luna asta am ales să primesc de la Libris cartea Întuneric a lui John Saul. Chiar sunt curioasă cum vor fi astea două, pentru că până acum n-am citit horror decât de King. Okay, şi de Joe Hill, dar nu mi-a părut decât o imitaţie nereuşită a lui King.
Fotografie-0695

Fotografie-0718

Voi cum staţi cu noutăţile? Şi-a mai cumpărat cineva în continuare colecţia Iubiri de poveste? Dacă da, şi dacă le-aţi şi citit, aş vrea o părere:D.
Joi-vineri cred c-am să revin cu lista mea de lecturi de vacanţă, plus o leapşa şi lecturile „Inainte de culcare” ale Buburuzei, pentru că acum ar cam trebui să-mi fac un powerpoint la fizică pe care mi-a fost prea lene să-l fac de o săptămână încoace…
Noapte buna copilaşi<3

Photobucket

20 comentarii (+add yours?)

  1. Niahara
    Iun 11, 2013 @ 23:06:30

    A treisprezecea poveste este superba XD Sunt tare curioasa ce impresie iti va lasa.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 11, 2013 @ 23:09:10

      Şi eu, şi eu:) Am văzut că ai spus că-i frumoasă şi n-am putut să mă abţin să n-o caut şi apoi a trebuit neapărat să pun mâna pe ea:))

      Răspunde

  2. larisaoana
    Iun 11, 2013 @ 23:08:00

    Mi-am cumparat duminica trecute Cele treisprezece motive, in rest, nimic nou.
    si eu am de facut o prezentare PPT la fizica si am timp pana luni si eu tot aman. Parca vad ca in weekend in loc sa ies prin oras stau si scriu despre forte x_x

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 11, 2013 @ 23:14:28

      Am avut o perioadă în care îmi doream mult să citesc Cele treisprezece motive, dar acum parcă nu prea mă mai atrage, decât ocazional… Totuşi, nu m-aş mira să mi se pună vreodată pata pe ea şi s-o iau:))
      Eh, eu am prezentarea pentru mâine:)) Aveam şi referat, dar pe-ala l-am făcut azi pe zi…totuşi, mai trebuie să-l şi învăţ…şi e de la capitolul teoria haosului, care mi se pare o chestie mai abstractă decât abstractul @_@

      Răspunde

      • larisaoana
        Iun 11, 2013 @ 23:21:27

        Si eu aveam dubii in legatura cu aceasta carte. Insa, ceva ma impulsionat sa mi-o cumpar, poate un picut si pentru ca eram cu o prietena care nu voia sa intarziem la un „curs” de engleza. Totusi, nu regret ca am cumparat-o, mi s-a oferit o poveste de viata din care pot invata.
        Si, vrei sa ma ajuti un pic? Daca incerci sa accesezi elefant.ri, iti merge? Eu am incercat si de la PC si de pe laptop si imi apare o eroare si nu stiu daca e din cauza PC si laptopului meu sau din cauza site-ului.

      • Sayuki
        Iun 11, 2013 @ 23:53:37

        Nici la mine nu merge, spune ca se upgradeaza siteul. Mai spune ca revin in scurt timp, deci e bine:)

  3. dark_eyes
    Iun 12, 2013 @ 07:56:42

    Abia astept sa vad ce spui despre Sub aceeasi stea, Circul noptii, Orele indepartate si Femeia in negru :) Cum ti se pare cartea lui Kate Morton? Eu abia astept sa mi-o iau, am citit primele ei lucrari si mi-au placut enorm :)
    Mi-am luat in continuare colectia, insa nu am apucat sa le citesc. Daca reusesc, iti spun in weekend cum mai este.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 12, 2013 @ 15:39:28

      Am să scriu cât de curând recenzia pentru Sub aceeaşi stea :). Cât despre Orele Îndepărtate, am să scriu despre ea la ‘Înainte de culcare’, mâine cred. Eu nu am mai ctiti nimic de Kate Morton, mă tenta Grădina uitată, dar apoi am dat peste asta şi mă atrăgea şi mai tare:)
      Dada, îţi aştept părerea, merci <3

      Răspunde

  4. Vero
    Iun 12, 2013 @ 14:00:11

    Eu nu am încercat Iubiri de Poveste, am luat Romane Polițiste Celebre de Agatha Christie, azi mi se pare că a apărut a treia carte și abia aseară m-am apucat de a doua fiindcă am avut niște cărți în engleză pe care vroiam să le citesc șiii m-am uitat ca nebuna la Buffy Spaima Vampirilor:))

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 12, 2013 @ 15:41:36

      Vroiam să-mi iau şi eu Ceasurile, dar mi-am dat comanda pe Elefant şi am rămas iar fără economii:)) Iar pe a doua, Pisica printre porumbei, am cititi-o şi mi-a plăcut mult, posibil cel mai multe din ce-am mai citit de Agatha Christie<3

      Răspunde

  5. deea s
    Iun 12, 2013 @ 14:24:09

    heiii…sper ca ma pto ajuta:D incerc de ceva timp sa scap de o carte:D e vorba de cartea pierduta a vrajitoarelor:P

    Răspunde

  6. yukiblack
    Iun 12, 2013 @ 14:26:10

    Femeia in negru si Intuneric le vreau si eu. Geniale.

    Răspunde

  7. Anca
    Iun 12, 2013 @ 15:57:14

    Cate achizitii! Lectura placuta. Si eu mi-am luat circul noptii si abia astept sa ma apuc de ea.

    Răspunde

  8. Eny
    Iun 12, 2013 @ 16:03:55

    UUuu cate carti, lectura placuta!
    Pai hmm ce am nou Twilight si Ceasurile de Agatha, si de la Libris trebuie sa imi vina astazi Fata de hartie :D

    Răspunde

  9. Raluca
    Iun 15, 2013 @ 17:00:26

    Lectura placuta ! Eu am reusit in sfarsit sa-mi cumpar Damnare si Ratacire( nu stiu de ce am amanat pana acum ). ^^

    Răspunde

  10. Simona Geru
    Iul 09, 2013 @ 14:29:33

    Femeia in negru e foarte frumoasa. Am citit-o si chiar mi-a dat fiiori

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

