Leapşa şi alte chestii…

large Vreaaau o pauză. Mai exact vreau să dorm şi să fiu lăsată în pace. Am cam terminat cu notele la şcoală, dar asdfghj, sunt aşa de obosită şi plictisită că nu vreau decât să dorm, să mă trezesc când am chef, să citesc puţin şi să mă culc la loc. Pentru că a). weekend-ul ăsta am dat Cambridge-ul, lucru care echivalează cu o sâmbătă în care să stau la şcoală cam cât stau în orice zi din timpul săptămânii *cu trezit la 6, desigur*, dar mai rău, pentru că a trebuit să-mi încing creieraşul şiii da, şi duminca a trebuit să mă trezesc devreme, pentru că de ce să pună ei toate afurisitele de probe în aceeaşi zi şi să nu lase speaking-ul pentru a doua zi? de ce? şi b). m-am săturat de o anumită persoană care n-are ceva mai bun de facut decât să întrebe peste tot în stânga şi-n dreapta despre chestii din viaţa mea personală…chestii pe care nu are cum să le afle, şi apoi se mai şi contrazice cu mine despre cum sta treaba. Serios?! Adica, trecând peste absurditatea faptului că are impresia că-mi cunoaşte viaţa mai bine decât mine, nu vad totuţi ce-o doare de asta. În fine.

Săptămâna trecută am terminat Emma şi am citit *în 2 zile:D* Sub aceeaşi stea şiii am să le fac amândurora recenzii, dar habar n-am când. Poate scriu una până în weekend, dacă n-o să fiu prea zombi. Poate. Şi având în vedere că şi weekend-ul ăsta am programată o petrecere în pijamale la o prietenă, habar n-am când o să mă mai odihnesc şi eu bine. Oricum, la care să-i scriu prima dată recenzia? Nu ştiu de ce dar am impresia că n-o s-o alegeţi pe Emma:)).
Mdeh, trecem şi la leapşa, care nu e chiar o leapşa, dar eu tot aşa o să-i spun.

Muuuulţumesc frumos Alexandrei şi lui Vero şi stefyalecsandra pentru această…leapşa:).
Mai trebuie să aleg 15 bloguri la care să mai trimit asta, dar n-am s-o fac, ete d-aia, şi să scriu 7 lucruri despre mine. Să vedem:

largec1. Sunt nesociabilă, nonconformistă, ciudată şi spun cele mai multe dintre lucrurile care-mi trec prin minte, deci sunt o combinaţie naşpa care sperie oamenii care nu-mi plac *hehe*, care nu mă cunosc decât foarte puţin sau care nu vreau să mă cunoască. Partea bună e că sunt şi indiferentă, aşa că mi-e bine. Ce nu-i bine e că uneori indiferenţa mea se întinde şi înspre prieteni şi atunci încep să mă sperii.

2. Cred în tradiţia aia de 1 Martie, când un bâiat îţi leagă la mână o aţă de mărţişor, pe care o ţii acolo nu ştiu exact cât *eu o ţin vreo 2 luni, până infloreşte cireşul:))*, apoi o legi într-un pom înflorit şi îţi pui o dorinţă. Ce vreau să spun de fapt e că eu cred că dacă îţi doreşti ceva foarte tare, dorinţa o să ţi se îndeplinească. Din experienţă. Okay, de fapt chestia e valabilă nu numai pentru dorinţe, ci pentru toate chestiile la care te gândeşti în mod constant, fie pentru că ţi le doreşti, fie pentru că şi-e frică de ele sau mai ştiu eu ce. O să se îndeplinească. Şi nu-i doar vreo teorie a mea. Uitaţi-vă la The Secret. Ori citiţi cartea. Când am văzut filmul ăla mă simţeam de parcă avusesem mereu cu mine o sticluţă cu praf magic, dar nimeni nu credea, până cănd tipul din film mi-a confirmat că nu sunt chiar atât de nebună pe cât cred!

3. Cred că fericirea e o chestie de voinţă şi că există oameni făcuţi să fie fericiţi, fie că au sau nu motive speciale *ca mine* şi oameni făcuţi să sufere, la fel, chiar dacă au sau nu motive *ca prietena mea*.

largecv4. Am doar două motive pentru care aş vrea să mă mut la casa mea *adică să locuiesc singură, în cazul în care aş face asta înainte să mă mărit sau aşa ceva*: ca să pot să decorez aşa cum am eu chef şi ca să pot să am o pisică.

5. Am pestisori, am avut si păsări, mai am un hamster la mine în cameră pe care il chiţăi toată ziua, am şi un cuţu şi 6 pisici la grădina şi le iubesc pe toate, dar nimic nu se compară cu obsesia mea pentru pentru pisici. Ah, şi mă plimb de ani de zile prin aceleaşi zone şi cunosc şi le-am dat şi nume tuturor pisicilor şi căţeilor de pe stradă şi le văd pe toate aproape în fiecare zi şi mă bucur de pacră tocmai am revăzut o cunoştinţă demult uitată. V-am spus că sunt ciudată.

6. Urăsc să mă trezesc devreme. De fapt, atâta timp cât mă trezesc singură, nu-i nici o problemă, dar să mă trezească ceasul, uh! Dimineaţa prefer să dorm decât să fac orice altceva şi în fiecare vineri mă trezesc al naibii de fericită că e ultima zi din săptămâna aia când m-a trezit ceasul.

7. Am obiceiul numit „procrastination”. Adică ăla de exact când ai de învâţat la ceva, ori de făcut un lucru pe care nu vrei să-l faci te trezesti că ai chef să faci curat sau alt lucru pe care nu-i neapărată nevoie să-l faci sau pe care în mod normal nu l-ai face. Ca de exemplu, înainte de teza la română m-au apucat redecorările: mi-am dezlipit toate desenele de pe petrete, m-am chinuit să dezlipesc apoi şi tâmpenia aia de patafix care-mi rămăsese pe perete, am observat cât de urât arată peretele, l-am dat şi cu var, apoi am facut o bufniţă din hârtie colorată pe care să o lipesc pe perete şi mai trebuia să-i fac şi o crenguţă pe care să stea, dar era deja 9 seara şi am zis că totuşi ar fi cazul să învăţ comentariile alea şi să las crenguţa pentru a doua zi. Dar nu am terminat-o nici până azi, pentru că înainte de teza la bio am şters praful şi am făcut curat în biblioteca de deasupra patului *cea cu cărţile vechi ale mamei*, iar la restul n-a fost nevoie să-mi bat capul.

Mdeh, iar am scris poveşti nemuritoare :-s Ne mai vedem, cel târziu vineri sper să vin cu o recenzie:).
Ah, şi mai vroiam să vă întreb dacă se uită sau s-a uitat cineva la How I met your mother? Pentru că eu una iubesc serialul şi, când am ajuns cu el la zi în vacanţa de primăvară, mă simţeam de parcă viaţa nu mai are sens *okay, exagerez…puţin* şi cred că am vreo 2 săptămâni de când am terminat tot sezonul şi nuuuuu!, dar apoi am aflat că din septembrie va începe încă un sezon şi daaaa! viaţa are iarăşi sens!, chiar dacă va fi ultimul sezon şi mai e ceva de aşteptat, dar…da, am să mă opresc aici:) Hmm, să fac un post despre serialul asta? :-?

Săptămână veselă să aveţi *vine vacanţa, se-apropie, vine vine vine:)*

Photobucket

9 comentarii (+add yours?)

  1. Vero
    Iun 03, 2013 @ 18:29:13

    Pai sa vina odata vacanta aia, sa nu mai asteptam atat x.x Bine ca n-am examen sau bac anul asta ca muream:)) Si mama vrea maine sa ma puna sa fac curat in biblioteca veche. Sa vezi cat praf am sa inghit:)) A mea e curata ca lacrima, ca fâțâi cărțile toată-ziua bună-ziua, și n-are timp să se depună:)) *je persoana nebunăăăă*

    Răspunde

  2. Simona Husaru
    Iun 04, 2013 @ 11:56:53

    Şi eu parcă m-aş culca mereu zilele astea..mai ales din cauza faptului că am mult de lucru…aşteptăm vara odată :)!

    Şi eu sunt la zi cu How i met your mother. E un serial amuzant(and not only) şi îmi pare rău că se va termina dar asta e…sunt curioasă care va fi deznodământul :D.

    Votez pentru recenzia cărţii Emma mai întâi ^^.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 08, 2013 @ 11:52:58

      Pentru mine de-acum e oficial vară:) Mereu simt că a venit vara în jur de 8 iunie. Păcat că e răcoare noaptea şi că mai plouă ocazional, că abia aştept să se facă vremea de plajă <3
      Şi eu sunt tare curioasă de deznodământ şi nu numai, mai ales după cum s-a terminat sezonul 8. E anuzant şi profund şi are şi romance, pentru mie e combinaşia perfectă <3

      Răspunde

  3. Ridley.
    Iun 05, 2013 @ 11:51:23

    dc tuturor fetelor le place sa creada ca sunt ciudate? nu esti ciudata. mie mi se pare ca esti cea mai normala fata din blogosfera si cea mai feminina

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 08, 2013 @ 11:45:49

      Păăi, merci:) Nu ştiu de ce le place să creadă că sunt ciudate, în ultima vreme am impresia că e „la moda”, sau aşa ceva :-? Eu mă consider ciudată de când mă ştiu, mama zice că „ciudat” a fost mereu unul dintre cuvintele mele preferate:)). Nu ştiu, mă consider aşa pentru că am unele apucături pe care nu le are toată lumea şi nu mă străduiesc să le ascund şi consider că „ciudat” e şi un alt mod de a spune „nonconformist”. Oricum, nu o spun într-un mod rău, sunt fericită cu ciudătenia mea:)

      Răspunde

  4. Lexy
    Iun 17, 2013 @ 16:21:52

    Buna Sayuki :)
    Vroiam de ceva timp sa te intreb ceva dar cu scoala asta am tot uitat. In ce constau probele de la Cambridge? As vrea sa dau si eu testul la anu si ma apuc de invatat de vara asta. Din cate am inteles daca ai diploma de la ei nu mai trebuie sa dai bacul la engleza si in plus te ajuta foarte mult in strainatate.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 17, 2013 @ 17:46:17

      Buna:)
      Sunt 5 probe:
      Writing, unde ai de facut 2 compuneri, una aleasa de ei si una aleasa de tine dintr-o lista (scrisori amicale/formale, recenzii, texte argumentative, raporturi si alte d-astea),
      Reading, unde ai 3 texte, la primul trebuiesa raspunzi la niste intrebari cu variante de raspuns, din al doilea lipsesc fragmente pe care trebuie sa le alegi tu dintr-o lista iar ultimul e de fapt format din mai multe articole sau fragmentele si trebuie sa spui in care text autorul a facut nu mai stiu ce, in care text e vorba despre nu stiu ce, mai multe chestii de-astea..
      Listening, tot cu trei parti, unde trebuie sa asculti si sa raspunzi la intrebari ori sa completezi cuvinte lipsa
      Use of English, cu 4 parti, la prima ai de completat cuvinte intr-un text, cu variante de raspuns, a doua e tot ceva de genul, dar fara variante si prima se bazeaza mai mult pe vocabular, pe cand aici sunt mai mult cuvinte de legatura, conjunctii, phrasal verbs, la a treia parte ai tot de completat cuvinte, dar ei iti dau cuvantul, dar tu trebuie sa-l derivezi si sa formezi partea de vorbire necesara, iar la ultima parte sunt reformulari de propozitii
      Si, ultima proba, Speaking-ul, 4 parti are si asta, intai iti pune intrebari despre tine, apoi tii da 2 imagini pe care trebuie sa le descrii si compari timp de un minut, iti pune o intrebare despre imaginile colegului *intrati cate 2 in sala*, la a treia parte va da o foaie cu multe imagini sii…nu stiu cum sa spun aici, am sa-ti dau un exemplu: eu am avut o foaie cu imagini cu lucruri pe care dau oamenii banii: haine, mancare, bomboane, reviste, etc. Trebuia sa port un dialog cu colegul in care sa spunem cate ceva despre fiecare imagine, pe ideea daca e bine sau nu sa dea oamenii banii pe chestiile alea si la sfarsit sa hotaram 2 lucruri pe care nu merita sa-ti dai banii..sper ca ai ineles ideea:). Si la final iti mai punea iar intrebari, pe o tema legata de ce-ai avut la partea a 3-a, intrebari la care trebuia sa raspunzi si tu si colegul.
      Eu am dat FCE, adica un fel de B2. Da, se echivaleaza cu bac-ul la engleza, dar daca vrei sa studiezi in strainatate iti trebuie CAE, care-i un C1, deci mai greu. Problee sunt aceleasi, dar mai dificile: ca de exemplu, la prima parte la FCE iti da mereu scrisoare amicala, la CAE poate sa-ti dea orice; la CAE la Reading sunt 4 texte care sunt si mai lungi decat la FCE, la Speaking la partea a doua trebuie sa vorbesti un minut, la CAE trebuie 3 minute..In fine, sper ca te-am ajutat cu comentariul meu kilometric:)

      Răspunde

      • Lexy
        Iun 17, 2013 @ 18:17:31

        Multumesc mult! Chiar vreau sa vorbesc cu profa mea de engleza pentru niste ore de pregatire si pentru un plan de studiu pentru la vara. Mi-asi dori mult sa il dau la anu caci mi se pare mai avantajos acum decat in a 12 a odata cu restul examenelor. Un singur lucru vreau sa te mai intreb :) Cambridge-ul e valabil o numai anumita perioada de timp?

      • Sayuki
        Iun 17, 2013 @ 18:48:20

        E mult mai bine sa il dai in a 11-a decat in a 12-a. De obicei sesiunile sunt la inceputul verii, in afara de Bucuresti nu stiu daca mai e vreun oras in care sa fie mai multe seiuni, deci nu e bine in a 12-a pentru ca te amesteci cu bac-ul si nici n-ai avea timp sa-ti vina rezultatele pana la proba de engleza.
        Nu, e valabila pe viata:)

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

