Căldură şi plictiseală…

tumblr_kwlg6cO8Va1qa13gio1_500_largeMdeh. Şi ăsta-i şi sezonul tezelor în semestrul ăsta. Şi am impresia că până şi asta şi-a pierdut fermecul, cu atâtea libere si mini-vacanţe. Nu că mi-ar lipsi atmosfera aia plină de stres, dar totuşi… Nu-mi place starea asta de plictiseală generala şi lipsă de chef. E sec. Deja nimeni nu mai are nici un chef de şcoală – şi nu mă refer doar la elevi- şi în afară de orele de recapitulare şi cele cu teste/teze nu facem decât să stăm degeaba la şcoală. Mai am vineri teza la biologie, săptămâna viitoare test la fizică şi teza la info, examenul la Cambridge in weekend şi gata. Tare mă întreb ce-o să facem la şcoală alea 2-3 săptămâni din iunie, dacă deja de pe acum nu mai predau decât profii de istorie si mate. Partea proasă e că, deşi nu facem nimic, majoritatea pun absenţe. Asdfghjkkl.
In fine, sper că treceţi şi voi cu bine de sezonul tezelor/examenelor, acum trecem la alte subiecte, mai livreşti:)

511129_large_largeAţi aflat? Aţi aflat? :D Cele două noi colecţii care vor începe săptămâna asta şi vitoare să fie distribuite cu ziarul Libertatea? E vorba de colecţia Iubiri de poveste şi Romane poliţiste celebre. Click pe nume pentru titluri si date de apariţie.
Ei? Ce părere aveţi? Eu vreau să-mi cumpăr mâine primul volum din Iubiri de poveste, chiar dacă nu ştiu descrierea cărţii, pentru că e o colecţie historical romance şi mie îmi place mult genul. Pe urmă rămâne să mă hotărăsc dacă sau care titluri ale colecţiei să le mai iau. Cat despre cealaltă colecţie, conţine doar romane ale Agathei Christie, despre care ştiti că îmi place mult cum scrie. Şi aici vreau să iau primul volum, Ceasurile. Pe al doilea l-am citit deja, la câteva le-am văzut ecranizările, aşa că nici aici nu ştiu dacă sau care titluri o să le mai iau.

Trecând şi peste asta, în weekend am început să citesc Emma şi, că tot vorbeam datat trecută de ‘cărţi pe drum’, zilele astea am început să o car după mine şi s-o citesc prin autobuz:) Poate o termin vineri…poate. Îmi place, totuşi, poate încă nu am ajuns eu la punctul culminant, dar Mândrie şi Prejudecată şi Raţiune şi Simţire mi-au plăcut mai mult.
Voi ce citiţi?:)

Oh, şi poate mi-aţi observat diaciticile. Şi poate vă aduceţi aminte că acum ceva vreme scriam tot cu diacritice. Nu-mi amintesc exact de ce am renunţat la ele, ştiu doar că era în perioada aia lungă când am avut pc-ul pe jumătate mort şi că avea o legătura şi cu asta, dar, oricum, am decis să revin la ele. Deja încep să mă obişnuiesc:)..cel puţin cu literele, pentru că semnele încă mă enervează.

După-amiază veselă vă doresc! :)

Photobucket

7 comentarii (+add yours?)

  1. Anca
    Mai 22, 2013 @ 18:45:20

    Sună interesant seriile astea!
    Și la noi e la fel, n-are nimeni chef de învățat.

    Răspunde

  2. TheoRyaMarya
    Mai 22, 2013 @ 18:54:46

    Ah, macar de n-as face nimic, dar eu intru in perioada cu examene si n-am dat nici tezele ca am fost bolnava si acum trebuie sa trag…am niste saptamani g-r-o-a-z-n-i-c-e
    Cambridgeul e pe o perioada limitata, ca de mult vreau sa te intreb… si iubesc imaginea aia anime, e superba, de unde le iei?

    Răspunde

  3. larisaoana
    Mai 22, 2013 @ 19:21:24

    Ce bine suna seriile :)
    Eu mai am teza la romana maine, la mate am luat 9 (pentru ca am copiat ceva gresit si am sarit peste un exercitiu). Sper sa iau un 10 la romana unde presimt ca va fi super simplu dupa ceea ce ne-a spus profa despre subiect. Cat despre ceilalti profi, continua sa predea si se anunta inca vreo 5 teste pana la vacanta, doar ca nu prea vad note bune ca nu mai invata nimeni si o sa se anuleze testele (asa s-a intamplat si in iarna).
    Acum citesc Naluca si Naucul si incerc sa continui (nu prea reusesc) Fetele Gallegher 2.

    Răspunde

  4. gabilellobiu
    Mai 22, 2013 @ 19:46:30

    Și eu intenționez să-mi cumpăr primul volum din seria „ Iubiri de poveste ” , cât despre seria Agathei … voi extrage unele cărți !

    Răspunde

  5. dark_eyes
    Mai 23, 2013 @ 14:59:49

    Multumesc pentru vestea cu „Iubiri de poveste”. Azi mi-am luat primul volum si abia astept sa il citesc :)
    La noi e teribil, inca dam teze peste teze si nu se mai opresc nici testele pana in 13 iunie… plus ca ploua de o saptamana si ceva.

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 23, 2013 @ 18:57:51

      Cu plăcere:) Eu nu m-am putut abţine şi am şi început să-l citesc…n-am mai citit demult un roman de dragoste, sunt curioasă dacă e ceva de el:)
      Şi aici tot plouă, dar numai noaptea sau când sunt la şcoală..şi îmi tot car umbrela după mine şi mă enervez că nu pot să o folosesc. Am impresia că mă ocoleşte ploaia…azi când ma pregăteam să plec la şcoală a început să pice, apoi să plouă mai tare…şi când cobor, ce să vezi? S-a oprit. După ce urc în autobuz iar începe să plouă. Când cobor se opreşte. Asdfghjkl. Probabil dacă n-aş avea la mine umbrela nu s-ar întâmpla asta…
      Succes la şcoală >:D<

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

