The Young Victoria

Poate ati auzit de filmul The Young Victoria, poate l-ati si vizionat *in cazul asta astept pareri>;3*. Eu abia azi m-am hotarat sa-l vad, crezand ca e ceva in genul filmelor dupa cartile lui Jane Austen *desigur, singurul lucru pe care-l stiam despre film inainte sa-l vad era cantecul tema*. Dar nu e un film din perioada victoriana, ci e chiar despre perioada victorana, mai exact despre viata reginei Victoria, sau cel putin o parte din ea. Va las mai jos descrierea filmului, luata de pe Cinemagia, incompleta insa, pentru ca dupa parerea mea dadea prea multe detalii din continut.

the-young-victoria-444844lDominată din copilărie de posesiva ei mamă şi de către consortul acesteia, Conroy, un individ tiranic, tânăra Victoria le refuză acestora dreptul la regenţă în timpul lui William al IV-lea, unchiul acesteia. În schimb, Albert, vărul ei german, încurajat în a o curta atunci când tânăra accede la tron la 18 ani, ajunge în schimb să se îndrăgostească de ea. Impresionată de generozitatea lui Albert, şi Victoria are propria dorinţă de a-şi ajuta supuşii. Însă loialitatea tinerei regine faţă de premierul Melbourne, considerat de mare încredere (deşi văzut de alţii drept egoist), va duce la o criză politică.

Nu stiu voi, dar mie, desi urasc istoria ca materie, imi plac filmele istorice ori biografice, mai ales cele despre regine ori personalitati pe care le admir *acum realizez ca in general e vorba doar de femei:-?…oh, feminista din mine<3*. Si cand totul se petrece inainte de 1900 si mai pui si o poveste de dragoste, serios ca nu mai pot cere nimic in plus. Si asta e si cazul filmului de fata. E interesant si frumos si are si parti emotionante si la un moment dat romantica din mine a inceput sa si planga.. Daca va plac filmele de genul trebuie neaparat sa-l vedeti, mie mi-a placut tare mult<3.

Si va spuneam mai devreme ca imi plac filmele despre vietile reginelor..Ei bine, nu numai filmele, in general imi place si sa citesc despre ele, mai fac asta din cand in cand. Asa ca am inceput sa scotocesc internetul sa aflu mai multe despre Regina Victoria si asa mi-am dat seama ca filmul respecta destul de bine realitatea, fapt ce m-a facut sa-l consider si mai grozav O.o Si stiti ce m-a impresionat cel mai tare? Din ce-am citit, nu din film: pe langa tot ce-a facut pentru tara, pe plan politic, economic si-asa mai departe si lunga ei domnie..a purtat doliu 40 de ani! Adica pana in ultima ei zi. Asta mi se pare intr-adevar frumos si impresionant<3. Si si si…ea a fost bunica Reginei Maria! Am impresia ca stiam asta, doar ca pana acum nu citisem nimic despre Victoria. Ce-mi place cand se leaga bucatelele<3

Si nu pot, nu pot sa inchei fara sa va las cantecul de care spuneam la inceput<3


P.S. Poate ar fi trebuit sa incep cu asta, dar na’ :)

larger
Paste fericit dragilor, alaturi de familie prieteni, carti, pc sau cu oricine alegeti sa va petreceti ziua >:D<

Photobucket

5 comentarii (+add yours?)

  1. Zenna
    Mai 05, 2013 @ 16:47:56

    Și eu sunt fana filmelor și cărților din această perioadă (mai ales că am și studiat-o).
    Am văzut filmul acum ceva timp și a devenit unul dintre preferatele mele, chiar ți-l recomand.
    Și pe mine m-a impresionat cel mai mult același lucru, faptul că l-a iubit atât de mult pe prințul Albert încât a ținut doliu până în ultima zi din viață.

    Îmi place mult blogul tău.
    Paște fericit și sărbători frumoase!

    Răspunde

  2. Anca
    Mai 05, 2013 @ 20:34:02

    Epoca Victoriană! Of, mersi mult. Chiar nu știam la ce să mă uit. :)

    Răspunde

  3. dark_eyes
    Mai 05, 2013 @ 20:54:48

    M-ai facut foarte curioasa, cred ca maine o sa ii dau o sansa :)
    Paste fericit!

    Răspunde

  4. Lorena
    Mai 13, 2013 @ 14:01:57

    Am văzut filmul acum două zile. Şi mi-a plăcut mult, mult, mult. Mai ales că m-a ajutat să înţeleg nişte elemente care s-au dat la teza la istorie. Şi Albert arată ca un înger…Btw, melodia de la final e una dintre cele mai tulburătoare şi plăcute totodată.
    Mulţam că ai menţionat de acest film…de aici am aflat de el :x

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

