Miros de carti si vara:)

tumblr_mle3r8I9wG1rdssvwo1_400_largeBuna copii:) Ce mai faceti?
Pe aici e o caldura de zici ca-i vara si miroase a vacanta. A vacanta de vara. Dar…mai sunt doar tezele. Si vine vara:). Ei, acum depinde de voi pe ce ton cititi partea cu tezele, eu inca nu-s hotarata. In general stau bine *asdfgjk, azi tocmai am luat al doilea 9 la ascultat la istorie de cand am inceput liceul – daca l-ati sti pe prof, ati fi socati. eu sunt. ce-i si mai socant e ca cealalta data cand s-a produs fenomenul asta a fost tot semestrul asta – asta-i semn de apocalipsa, zau asa O.o*, daaaar imi trebuie un 8 in teza la mate, 10 in teza la biologie si.. inca un 10 in oral…si nici ca se putea sa-mi aleg materii mai ‘dragute’ la care sa am nevoie sa-mi repar mediile…Numai tampenii fac in ultima vreme. Si nu ma refer doar la note. Ieri am spart o sticluta de oja *nici eu nu stiu cum am reusit, doar am incercat s-o deschid O.o * si mi-am manjit pijamaua, mainile, picioarele si biroul..grr >.< Si acum o luna m-a apucat pe mine sa-mi fac parul roz cu nuantator…trecand peste faza initiala in care aratam ca un semafor ciclam, dupa ce-am facut baita de vreo 2 ori era draguta nuanta..problema e doar ca inca mi-a mai ramas o usoara nuanta de roz care nu vrea sa se mai ia. Si eu imi vreau blondul inapoi :(( Tocmai asta era motivul pentru care nu folosesc decat nuantatoare si nu ma ating de vopseluri, ca se presupune ca nu raman in par mai mult de 2-3 saptamani:(..
In fine.
520007_9242532_b_largeCu cititul iar tind spre…ih, cuvantul asta-mi adunce aminte de limite…si de mate xD cred ca ma indrept spre o pauza..sau poate chiar asta e pauza. Acum 2 saptamani am citit 3 volume din Fetele Gallagher si primul din Tunele in exact o saptamana. Apoi, luni am inceput O zi din sapte si azi, o saptamana mai tarziu, am ajuns la jumatate. Poate e si nevoia de o mica pauza dupa o saptamana de citit ca soarecele, dar cred ca e si cartea. Serios, nu inteleg de ce e asa de populara cartea asta. Personajul principal nu e decat o hiena dezmatata care, desigur, are si o haita de hiene cu care sa iasa la vanatoare si sa se dezmateze. Nu foarte diferie de cele din realitate. Dar cine stie, nu am ajuns decat la jumatate, inca mai are timp sa ma surprinda.
Voi ce mai cititi? :3 Am vazut ca librariile online au inceput cu reducerile de Paste. Eu de la inceputul lunii tot le dau tarcoale, dar am zis ca nuuuu, am ce citi, intai vreau sa-mi iau rochita, pe urma carti. Si *pam pam pam* weekend-ul asta in sfarsit s-a produs minunea si am gasit o rochita care sa fie si draguta, sa-mi stea si bine *ahem, nu ca ar exista rochii dragute in care sa nu-mi stea mie bine B-) :))* si sa-mi mai lase si banuti in portofel. Si aaaazi asdfghjk, cale libera la carti<3 Dar, cum se intampla mereu cand comand ceva la Libris, si doar cu carti pe care le iau pentru mine *incep sa cred ca au ceva cu mine O.o* la o ora dupa ce dau comanda ma suna sa-mi spuna ca nu mai au Femeia in Negru…Nuuuuu:( Am adorat filmul<3 Dar universul pare ca nu vrea sa citesc si cartea; dupa ce mi-a luat cateva luni bune sa ma hotarasc s-o comand, ca mereu luam altceva in locul ei, acum n-o mai au pe stoc. Wof!:( Tin minte ca ceva de genul am patit si cu Chimie perfecta, pana m-am enervat si am luat-o din Carturesti. Si pana la urma m-a cam dezamagit. Poate si asta o fi dezamagitoare, stie Universul ce stie, chiar daca am eu mereu impresia ca joaca impotriva mea.

Si pentru ca e acum la radio si imi aduce mereu aminte de o polaie de vara si..si o iubesc<3 ~

P.S. Ca tot vorbeam aici de mirosuri, voua a ce va 'miroase' vara? Pentru mine vara are un puternic parfum de superficialitate. Nu in sensul rau, ci in sensul de 'ia o pauza si mai relaxeaza-te', citeste o carte superficiala, culca-te tarziu chiar daca tot tu o sa te chinui maine sa te trezesti la cine stie ce ore tre' sa-ti sune alarma, fugi in parc la ultimile ore *azi tocmai am aflat ca in liceu, mama chiulea cu colegele la ultimile ore sa mearga la cinema..oh, ma intelege asa de bine<3:))*, pierde cat de multa vreme poti, pe oriunde poti si fa-te ca nu-ti pasa. Oh, da, vara:) *a se intelege ca m-ati prins intr-o dispozitie buna in care mi-e draga vara. Uneori mi-e foarte antipatica.*

Photobucket

13 comentarii (+add yours?)

  1. dark_eyes
    Apr 29, 2013 @ 21:23:04

    :) Mi-a fost dor de un post marca Sayuki! Vreau si eu sa vina vara (jur, nimeni nu mai suporta sa stea in clasa) si sa fiu superficiala… Dar mai avem si tezele si mi-e atat de groaza :( Ei, asta e. Hai, iunie, hai!

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 29, 2013 @ 21:40:14

      Stiu stiu stiu, si mie mi-era dor sa scriu un post d-asta:))…doar ca, nu stiu, trebuie sa nimeresc momentul cand am starea necesara si scriu dita mai articolul fara sa-mi dau seama, ca daca ma gandesc si vreau sa scriu un articol d-asta nu pot, ca nu stiu ce sa scriu:))
      3 saptamani, doar 3 saptamani! Urate, dar macar sunt doar 3..si vine vaaara<3 Rezistam noi, trebuie:)

      Răspunde

  2. Vero
    Apr 29, 2013 @ 21:23:35

    Paaai tu faci cu Dominte sau cu Vicol istorie? Eu fac cu Dominte si arata ca un drac impielitat cand cand se joaca cu batul ala cu care arata la ecran, mai ales cand ne asculta si il rasuceste pe toate partile… E sadic rau mitititelu’ Dominte.
    Si tu faci cu Goga romana? Ca eu da si tulai Doamne, da’ enervanta mai e:))

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 29, 2013 @ 21:36:17

      Dada, fac si cu Dominte si cu Goga:)) Pe Dominte nu-l inghit deloc, a fost detest la prima vedere in a 9-a:)) Si mie profa de romana mi se pare mai degraba amuzanta si stupida decat enervanta:)) Dar ce-mi place la ea e ca nu prea pune absente, mai ales ca vinerea avem ultima ora romana si cred ca a trecut mai bine de o luna de cand am facut ultima data ora aia si totusi n-a pus decat o data absente:) Ori ca daca vrea sa te asculte si n-ai invatat poti sa incepi cu scuzele si pana la urma te lasa in pace, chiar dacaintai iti comenteaza si rade de tine:))

      Răspunde

  3. zorzonica
    Apr 29, 2013 @ 21:46:44

    Dacă vară înseamnă că vei posta mai des, Daa. ÎMI ERA AȘA DE DOR DE BLOGUL ĂSTA. Începeam să mă fac bucățele mici.
    Pentru mine, vară înseamnă examen. Dar abia aștept să scap, deci… de s-ar mișca totul mai repede.

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 29, 2013 @ 21:56:11

      Probabil ca voi posta mai des la vara, adica..o postare la 2 saptamani!? asddgfh, sunt groaznica @_@
      Mdeh, ca mi-ai adus aminte, am si eu Cambridge-ul pe 1 si 2 iunile…frumoos cadou de ziua copilului. Dar deocamdata sunt in faza de ‘Relax, take it eeeeaaasy’, o sa ma panichez mai tarziu:)

      Răspunde

  4. denisucca
    Apr 30, 2013 @ 11:21:35

    Vara , vara , vara @_@ VREAU vara!!!! DA sti eu ma gandesc DOAR la vacanta , niici o teza , nada just holiday ^.^ , nu vreau sa ma gandesc ca am de recuperat niste chestii la scoala sau ca la mate sunt proasta bata :)) DOar holiday , desi mama imi aminteste mereu de scoala >_< , astazzi stau akasa yeeey a inceput vacanta yeeey
    Love Adele :X

    Răspunde

  5. popdani
    Apr 30, 2013 @ 15:08:16

    Si ti-o placut Tunele?

    Răspunde

  6. BuburuzaBia
    Mai 01, 2013 @ 09:50:16

    Vara voastra va fi buna dragilor, nu a mea…la mine incepe perioada de stres, Bac, si nici nu mai vreau sa pomenesc de admiterea la facultate… :|
    Imi place fetita asta blonda din dreapta care sta langa bicicleta :)) Cred ca te distrezi citind, eu acum citesc „coliba unchiului Tom”, stiu ca e aiurea, dar e inca o carte pe care am ratat-o in pre-adolescenta :))) never say never.
    La multi ani de ziua muncii si sarbatori fericite!:)

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 01, 2013 @ 11:10:18

      Mdeh, trebuie sa profit si eu de ultima mea vara ca eleva de liceu…asdfgj, nu vreau sa ajung a 12-a si apoi sa termin liceul si sa plec la facultate; de fapt vreau, dar vreau sa-mi iau cu mine toata viata de aici, exact asa cum e :-s.
      Din ‘Coliba unchiului Tom’ am citit si eu ceva acum cativa ani, dar nu stiu, nu mi-a prea placut, nu ma atragea deloc subiectul si n-am terminat-o..
      Merci, sarbatori fericite si tie>;D<

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

