Nou in biblioteca…(23)

Buna copilasi<3 Ce mai faceti? Stiu ca eu abia mai postez si ca, oricum, de un car de ani n-am mai postat altceva decat recenzii si 'nou in biblioteca', dar inainte de vacanta si 'scoala altfel' *nu ca asta ar fi fost altceva decat o saptamana in plus de vacanta neoficiala* eram cam presata de timp iar acum, cand credeam ca o sa scriu si eu un pic mai des…ei bine, acum nu stiu… Acum o saptamana eram cu moralul muuult sub nivelul marii, dar dupa ce a stat pe fundul marii cateva zile si-a dat seama ca nu poate trai asa si a inceput sa inoate dupa aer. Dar nu stiu daca a reusit inca sa ia o gura de aer. Sau nu vreau sa stiu. Oricum, ideea e ca am simtit nevoia de o pauza de la…orice. Si mi-am petrecut saptamana facand puzzle-uri imposibile *momentan lucrez la unul de 1000 de piese si mai am cam un sfert, care e doar cer si asdfgj, toate piesele sunt identice @_@*, jucand Tera *oooooh, genial joc<3 Daca intr-o zi o sa ajung sa lucrez si eu la asa o grafica o sa fiu a naibii de mandra de mine xD* siiiii pierzand vremea. Ah, da, m-am mai uitat si la How I met your mother, dar numai 2-3 episoade intr-o zi, pentru ca am ajuns la sezonul 7 si iubesc serialul si nu vreau sa ajung la final..sau cel putin la faza in care trebuie sa astept o saptamana pentru inca un episod:(. Totusi mi-era dor de blogulet; mereu mi-e. ASa ca stiti solutia mea de a posta atunci cand am chef de postat dar imi lipseste cheful de scris: nou in biblioteca:)).
Luna martie si inceputul asta de aprilie n-au fost prea bogate in carti, dar nu ma plang, mai ales ca-mi lipseste si pofta de citit si se presupune ca tot incerc sa micsorez numarul cartilor necitite..sau cel putin sa-l mentin cat mai mic.

Luna trecuta mi-am cumparat de pe Elefant Insurgent, Fratia Inelului *dadada, abia astept s-o citesc<3 Ce fel de cititor sunt daca inca n-am citit Stapanul Inelelor?* siiii Urzeala Tronurilor *care e foaaarte tare<3 Am citit doar vreo 350 de pagini inainte sa ma apuce starea asta, dar chiar imi place. E chiar si mai buna decat serialul -nu ca nu m-as fi asteptat la asta, dar mi-a placut mult si serialul<3-..Sper s-o continui cat de curand:)*

Fotografie-0001t
Fotografie-0005t
Fotografie-0003t

De la Libris am primit Pulbere de Stele, la care i-am scris deja recenzia aici:).

Fotografie-0008t

Si saptamana trecuta mi-am luat din Real *parca* o carticica de teste de personalitate…pentru ca mi se pare amuzant sa faci teste d-astea si pentru ca era doar 3 lei:).
Fotografie-0007t

Fotografie-0009t

App..okay, fara legatura cu postul, dar stiti sentimentul ala de nici nu stiu cum sa-i spun cand auzi la radoi o melodie care iti place foarte mult dar pe care in mod normal nu o da la radio? Eu am 3 trupe care-mi ajung la inimoiara, dar, fiind ascultatoare de MagicFM, Directia 5 aud toata ziua, U2 obisnuiau sa mai dea, dar vad ca in ultima vreme nu prea:(…dar dar dar..dar alaltaieri noapte a fost Vama Veche cu Epilog<3. Oh, da, nici nu stiti ce bucuroasa am fost in momentul ala xD


P.S. Sper ca va place noul-nu-chiar-asa-de-nou aspect al blogului:). Tema tot n-am schimbat-o, dar am simtit nevoia sa schimb macar cat de cat imaginea..okay, am schimbat numai maginile, dar m-am luptat mult cu Photoshop-ul pentru asta..mai ales ca era CS4 si eu de ani de zile n-am mancat decat CS3 xD

Photobucket

7 comentarii (+add yours?)

  1. Gabriela
    Apr 11, 2013 @ 14:53:41

    Aspectul e foarte drăguț ! Îmi place !
    Ai cumpărat niște cărți foarte frumoase ! ^^ Arată interesant cartea ” Urzeala tronurilor ” cu acel detaliu frumos pe cotor !

    Răspunde

  2. Raluca P.
    Apr 11, 2013 @ 15:27:05

    Superbe!! Lectură plăcută îţi doresc. ^_^

    Răspunde

  3. zorzonica
    Apr 11, 2013 @ 17:35:49

    Lectură plăcută! Îmi place noul-vechi aspect! :) Foarte drăguț. Sper să te vedem mai des pe aici.

    Răspunde

  4. Rall
    Apr 11, 2013 @ 19:34:39

    Fratia inelului e cea mai plictisitoare carte posibila.

    Răspunde

  5. Vyky
    Apr 11, 2013 @ 21:14:22

    Lectura placuta!!Sper sa citesti toate cartile pe care ti le-ai luat cu placere si sper sa-ti placa Insurgent :d

    Răspunde

  6. Raisa.
    Apr 12, 2013 @ 16:35:18

    Yyuuyy,Insurgent!Love that:x

    Răspunde

  7. Bia
    Apr 13, 2013 @ 23:03:22

    Am tot auzit de „Urzeala tronurilor”, cred că mi-o iau şi eu :-? Acum înţeleg cum este cu „dorul de blog”, dacă nu scriu vreo 2 zile deja mă simt vinovată :))
    Îţi urez lectură plăcută <3

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

