Vanatoare in biblioteca<3

Pentru ca iar n-am mai trecut pe aici de ceva vreme *nu aruncati cu pietre! de data asta chiar am avut motiv si anume pregateala de olimpiada la franceza.. care a fost sambata..siii..am fost la 5 sutimi de nationala. 5 sutimi! initial eram in extaz si totodata socata ca sunt a doua, apoi sa-mi dau pumni in cap c-am scris gresit Eiffel in toata compunerea; de ce? de ce fac mereu cele mai stupide greseli .. gata, m-am calmat:)..si app de chestii ‘frantuzesti’, acum pot sa ma laud si ca am luat DELF’ul, cu o nota destul de buna chiar *. Deeeci, cum spuneam, n-am mai trecut demult pe aici, am fost ocupata si inca sunt ca trebuie sa dau gata cartile de la All pana sa se termine campania. Si partea grea de aici e sa termin mai repede cu Oksa, care ma cam plictiseste si abia am reusit sa ma tarasc pana la jumatatea cartii. Sper sa o termin sambata. Sper. Totusi, mi-era dor de blogulet si ca sa mai postez ceva, am zis sa fac si eu leapsa care tot circula prin partea asta a blogosferei in ultima vreme:) -stiu, stiu, ca am de facut inca vreo 3 lepse, dar sunt lungi si habar n-am cand o sa pot sa ma ocup si de ele :-s –

1. Găsește un nume de autor sau titlu de carte care să conțină litera Z.
Fotografie-0588

2. Găseşte o carte clasică.
Fotografie-0591

3. Găseşte o carte cu o cheie pe copertă.
N-am gasit cheie, doar asta:)
Fotografie-0594

4. Găseşte în bibliotecă un obiect care nu e carte.
E un fluturas crosetat de o cunostinta a bunicii si o floricica primita de martisor de la un coleg, tot crosetata:)
Fotografie-0595

5. Găseşte cea mai veche carte din bibliotecă.
Toate cartile din biblioteca mea sunt editate mileniul asta..am si o gramada de carti vechi, dar sunt in biblioteca mamei. Totusi am reusit sa gasesc una din ’91. E cartea aia despre care nu sunt eu prea sigura cum a ajuns la mine, daca isi mai aduce cineva aminte:)
Fotografie-0598

6. Găseşte o carte cu o fată pe copertă.
Oh, am o gramada de-astea, asa ca am ales una dintre coperile mele preferate<3. Nu zice sa fie numai o fata, nu?:))
Fotografie-0599

7. Găseşte o carte cu un animal.
Eu, motanul:)
Fotografie-0601

8. Găseşte o carte în care protagonistul să fie bărbat.
Fotografie-0602

9. Găseşte o carte care să aibă numai cuvinte pe copertă.
In afara de astea de la ziar, care au totusi un fel de desen pe coperta, da’ na..n-am gasit altceva.
Fotografie-0604

10. Găseşte o carte cu ilustraţii.
Fotografie-0606

Fotografie-0609

11. Găseşte o carte care să aibă litere aurii pe copertă.
Nu prea se vede ca-s aurii..dar sunt.
Fotografie-0615

12. Găseşte un jurnal (real sau fictiv)
Fotografie-0617

13. Găseşte o carte scrisă de un autor cu un nume comun. (ex: Ionescu, Popescu… )
Din cate stiu Smith e cel mai comun, desi nu la noi.
Fotografie-0618

14. Găseşte o carte care să aibă pe copertă imaginea apropiată a ceva/cuiva.
Fotografie-0620

15. Găseşte cartea a cărei acţiune se petrece cel mai devreme.
Cred ca Don Quijote. N-am citit-o inca, dar din cate imi amintesc e scrisa cel mai demult dintre cartile pe care le am in biblioteca, deci presupun ca si actiunea se petrece cel mai demult..
Fotografie-0622

16. Găseşte o carte cartonată fără supracopertă.
Fotografie-0624

17. Găseşte o carte turcoaz.
Niciodata n-am stiu daca turcoaz e doar albastru deschis ori albastru deschis si putin spre verde, dar Bufnita imi pare cea mai turcoaz carte posibila pe care o am.
Fotografie-0626

18. Găseşte o carte cu stele pe copertă.
Fotografie-0627

19. Găseşte o carte care să nu aparţină genului Young Adult.
Trebuia sa o pun si pe Lorelei undeva, nu? >;3
Fotografie-0628

Gata cu vanatoarea, eu ma intorc la Oksa. Sper ca o duceti bine si sa ne mai auzim curand…de fapt, garantez ultima parte. Cam in urmatoarea saptamana si un pic sunt datoare cu 3 recenzii. Si mai am de citit nu mai putin de o carte si jumatate; si abia astept sa termin cu ele, atat ca sa scap de-o grija, cat si ca sa ma pot apuca de orice-mi pofteste inimioara in momentul ala- chestie cam greu de decis, pentru ca am 3 carti intre care chiar nu ma pot decide si toate sunt ‘animale’ de carti. Poate ma ajutati voi:). Ce-ati alege sa cititi mai intai intre Anna Karenina, Urzeala Tronurilor si primul volum din Stapanul Inelelor?

Photobucket

9 comentarii (+add yours?)

  1. dumbyd
    Mar 14, 2013 @ 18:02:34

    În mod sigur Urzeala tronurilor. Am citit toate cele 3 cărți între care nu poți tu să alegi și asta e de departe cea mai bună.

    Răspunde

  2. Ioana Andrei
    Mar 14, 2013 @ 18:46:41

    Clar Urzeala Tronurilor! E cea mai bună alegere din cele trei. Cel puțin după mine. Ideea e că Anna Karenina e destul de plictisitoare și kilometrică. Dacă vrei neapărat s-o citești eu zic să te ocupi de ea când ai timp liber…mult timp liber.

    Răspunde

  3. Anca
    Mar 14, 2013 @ 19:02:40

    Anna Karenina! ^-^ Trebuie să mă apuc și eu de eaaa… imediat ce termin restul teancului de cărți începute…
    Eu acum citeam O zi și e asdfghjkL! Da, coperta aia e genială!

    Răspunde

  4. BuburuzaBia
    Mar 15, 2013 @ 12:50:02

    De ce n-ai mentionat conturile de youtube pe care a fost lansata provocarea?! Vrei sa te amendam? :O :)) Ar fi dragut sa pui link-urile…sa vada si altii ca si cea care a lansat provocare a facut vanatoarea in biblioteca. P.S Si eu am pus „panza de paianjen” in leapsa, dar la carti non YA :)). Felicitari pentru nota de la Delf!

    Răspunde

  5. dark_eyes
    Mar 15, 2013 @ 18:36:49

    Felicitari pentru DELF! E cu adevarat greu testul ala…
    Eu te-as sfatui sa incepi Urzeala Tronurilor. Pentru Anna ai nevoie de dispozitia necesara, iar Stapanul inelelor merge mai mult pentru o vacanta :)
    Ai o leapsa de la mine: http://alexandraslibrary.blogspot.ro/2013/03/leapsa-d.html

    Răspunde

  6. vlad
    Mar 15, 2013 @ 22:21:39

    Buna, imi place foarte mult blogul tau si vreau sa stiu daca te intereseaza sa facem schimb de linkuri: http://www.ditoate.com .Eu te-am adaugat deja , si astept raspunsul tau. Multumesc anticipat.

    Răspunde

  7. Bia.
    Mar 15, 2013 @ 23:09:39

    Postare nouăăă <3
    Ăăăm, am stat acum şi m-am uitat prin minuscula mea bibliotecă care ocupă un singur raft şi am încercat să văd dacă am şi eu ceva care să se potrivească :) Şi spre surprinderea mea, am găsit ceva ceva.
    Felicitări pentru Delf! :* Şi, ştii ce e ciudat? Pe o dolegă din clasa mea a despărţit-o 1 punct de naţională. Deci, nu eşti singura în această situaţie neplăcută :o3

    Răspunde

  8. Rose
    Mar 16, 2013 @ 23:12:22

    Pfua, nu ştiu de ce, nu prea am mai trecut de mult timp pe aici. Citeam postările, ziceam că intru mai târziu ca să comentez şi… da, pe naibaa. Iartă-mă, Sayuki :o3
    Când am văzut titlul şi pozele am crezut că dai toate cărţile la schimb, iar eu eram gata să fac happy-dance :)) BTW, drăguţă leapşa <3
    Pe mine în clasa a5a m-a despărţit un punct de naţionala la info. Şi două puncte de locul II la română. Asta e viaţa :3 Profa mea de română zice că toate se întâmplă cu un scop. Şi într-un final mi-a prins bine că nu m-am calificat la info atunci *în loc de = am scris <= şi în loc de long long am pus int – şi asta era toată şmecheria*, pentru că de atunci nu mai fac greşeala asta. Plus că m-aş fi pierdut pe acolo, departe de casă :)) În orice caz, eşti foarte tare cu locul 2! Eu nici jumătate de puntaj n-aş putea să obţin pe la franceză. Profa noastră ne-a împărţit în două categorii: PROŞTI *cu care nu lucrează şi îi pedepseşte şi nu le explică nimic* şi OLIMPICI DEŞTEPŢI ŞI PERFECŢI *cu care face toată ora chestii de olimpiadă, scenete pentru concursuri şi sunt lumina ochilor ei de babă*. Mda. Ghici în ce categorie sunt :)) Adică, ar putea măcar să vorbească frumos cu noi. Nu e vina noastră că am avut 2 profe proaste înainte de ea.
    Cât am putut să scriu o.o Să ai un weekend plăcut, little vampire girl :o3
    Ah, şi mi-am amintit! ŞTIU CARTEA AIA CU GNOMII! Mă simt aşa şmecher :))

    Răspunde

  9. Stefana
    Mar 29, 2013 @ 13:42:37

    Interesanta leapsa asta. Si sigur as incepe cu Game of thrones.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

