Nou in biblioteca…(22)

Buna copilasi<3 Stiti ce e azi? Da, da, e ultima zi de iarna:) Anul asta am avut parte de o iarna destul de blanda, dar tot nu pot sa nu ma bucur ca vine primavara. Iubesc primavara<3
Deci, azi postez ultimul post al acestei ierni (simbolic doar, pentru ca n-am de gand sa palavragesc nimic pe tema asta), pentru ca si-asa trec cam rar pe aici :-s Ma simt cam obosita si nu prea am mare pofta de scris, asa ca cea mai buna solutie ca sa le-mpac pe toate e sa postez al 22-lea 'nou in biblioteca':).

Daca ziceam ca luna ianuarie a fost generoasa in carti, atunci nici februarie nu s-a lasat mai prejos.

Din Pravalia cu Carti mi-a luat mama Anna Karenina, pe care abia astept sa o citesc, dar am programat-o la citit abia undeva in prima jumatate a lunii aprilie, pentru ca la cat de dolofana e, imi ia o luna intreaga daca ma apuc sa o citesc in timpul scolii.
Fotografie-0626

Din Kaufland am luat Don Quijote de La Mancha, pentru ca vrea mama sa le citeasca, si Mizerabilii, pentru ca vreau eu sa le citesc ~ pe astea le-am programat tocmai pentru vacanta de vara, ca-s 3 volume, toate peste 500 de pagini de scris din care citesc in medie 25 de pagini pe ora, deci asta inseamna vreo 20 si un pic de ore/volum si asdfghjkl, matematiciana din mine unde era…Oricum, ati inteles ideea:)
Fotografie-0629

Fotografie-0632

Fotografie-0635

De la All, pentru campania vALLuntar, am primit Taramul invizibil, primul volum din Oksa Pollock si Disparuti fara urma de Cecelia Ahern (asta a rapit-o mama, asa ca n-am poza, pun coperta)
Fotografie-0624

Si de la Libris am primit ieri Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere (uh, ca lung titlu mai are – bun de comentarii la romana, mentionezi titlul de cateva ori si nu te mai strofoci ca n-ai cu ce umple 2 pagini:)) ) siiii, pare-mi-se ca azi-maine o si termin:)

Fotografie-0623

Fotografie-0634

Voi? Ce mai faceti? Ceva noutati?:)

Photobucket

14 comentarii (+add yours?)

  1. Anca
    Feb 28, 2013 @ 16:30:29

    Frumooos! Vreau și eu… cam tot ce ai tu pe acolo! :)
    Mizerabilii. Anna Karenina.
    Bunătăăți.
    Eu am primit Blink Once și Secta Asasinilor zilele astea. -.- Puțin.

    Răspunde

  2. Lexy
    Feb 28, 2013 @ 16:57:33

    De Anna Karenina incercasem si eu sa ma apuc in vacanta de iarna dar am amandonat-o :)) trebuie neaparat sa o reiau, am cam uitat de ea :) Plus ca vreau sa vad si filmul.
    Si Mizerabilii e pe lista mea de lecturi, doar ca e mare si destul de greu de indeplinit…aiurea cu scoala.
    Luna asta am citit Fericirea Incepe azi, printre altele dar e cea mai memorabila. Slabut, fondurile nu sunt prea mari in perioada asta :)

    Răspunde

  3. Ami
    Feb 28, 2013 @ 16:57:47

    Am citit toate cele 3 volume care deocamdată s-au tradus din Oksa Pollock. Sunt cărţile mele preferate şi le recomand tuturor persoanelor cărora le plac cărţile cu magie, romantism, suspans, aventură, acţiune etc. Sper să citeşti primul volum cât mai repede pentru că sunt foarte curiosă să ştiu ce părere vei avea!

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 02, 2013 @ 23:22:34

      Oh, ma bucur sa aud ca ti-a placut, ma mai incurajezi si pe mine un pic :). Deocamdata nu prea ma atrage cartea, dar abia am citit vreo 70 si ceva de pagini… Oricum, trebuie sa o citesc si sa-i scriu si recenzie pana pe 24 parca :-?..

      Răspunde

  4. gabilellobiu
    Feb 28, 2013 @ 17:52:23

    Lectură plăcută!
    Le meriți! :)
    Eu nu am primit nici o carte de curând ci niște swag-uri :) – primele mele swag-uri .

    Răspunde

  5. andreea chirita
    Feb 28, 2013 @ 18:16:52

    ce faine sunt cartile! cu cat le-ai luat pe cele de la adevarul din kaufland? as vrea sa-mi iau si eu mizerabilii :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 02, 2013 @ 23:29:41

      Nu mai stiu exact, undeva in jur de 6 lei – 6 lei si ceva.. Succes la scotocit, eu am stat cu mama vreo 10 minute sa rascolim toate cartile de acolo pana am gasit toate 3 volumele :))..cred ca erau intr-un singur exemplar :-S..

      Răspunde

  6. Vero
    Feb 28, 2013 @ 19:35:31

    Duh, nu mă strofoc cu Anna Karenina. Sună bine, dar parcă am o ezitare la Tolstoi. Eu de la Libris am primit Zece Lucruri pe care le-am făcut (și probabil n-ar fi trebuit) și am mai primit niște colete cu câteva cărți, am să le postez pe blog peste câteva zile, când le strâng pe toate la un loc.
    Vrem să postezi mai deees. Hai, că și eu sunt din Constanța:)) Din aceiași școală cu tine:)) *Ferbinte scoate flăcări, marți am oră cu el:)) ducă-s-ar cu folclorul lui:))**

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 02, 2013 @ 23:26:10

      Mie mi s-a pus pata sa citesc si alte natii de autori decat americani si englezi, deci abia astept sa-l cunosc pe Tolstoi:)
      Si eu vreau sa postez mai des, dar postez cam cat de des pot :-S..
      Ehe, eu am scapat de Fierbinte ca nu mai am muzica:))…oricum, nici in a 10-a n-aveam decat o ora la 2 saptamani, asa ca din fericire nu-l vedeam prea des:))

      Răspunde

  7. Bianca G.
    Mar 01, 2013 @ 20:03:39

    De curand am terminat „Intalnire cu moartea” de Agatha Christie si mi-a placut, a fost psihlogica . A fost interesant de studiat comportamentul familiei Boynton. Si acum m-am apucat de „Tess D’urberville” de Tomas Hardy si imi place mult. Apoi pe lista de lecturi am pus „Castelul palarierului” de A.J.Cronin si „Mizerabilii” o citesc la vara, ii voi aloca timp suficient.

    Răspunde

  8. Christophe Reynard
    Mar 01, 2013 @ 21:53:47

    Heeeyy..buna sayuki….nu intri deloc pe id ala de mess..sa imi dai si mie add…..am terminat si eu Damnare….ma apuc de Ratacire maine…..Pana la sfarsitul lui martie sper sa termin si Razboi si pace….si eventual Crima si pedeapsa…..Tolstoi si Dostoievsky sunt preferatii mei….!!

    Răspunde

  9. Arachbell
    Mar 05, 2013 @ 16:52:55

    Foarte frumoase carti ti-ai luat,disparuti fara urma am citito si eu si e destul de interesanta.Anna Karenina vreau si eu s-o cumpar ,am auzit ca e destul de groasa si ma bucura asta.

    Răspunde

  10. booksaremyhome
    Mar 11, 2013 @ 21:21:53

    Ana Karenina e o carte superba, dar mie Mizerabilii mi s-a parut si mai frumoasa. Am citit-o de mult de tot, printr-a cincea… mi-a luat vreo 2 luni, dar a meritat :)
    Am citit ”Singur pe lume”, de Hector Malot, la sfarsitul clasei I, apoi am continuat sa citesc carti pentru copii (mi-au placut mult Morcoveata, Emil din Lonnerberg, Cartile cu Apolodor, Intamplari de pe strada mea, sau ceva de genul, de Ana Blandiana… ehee… mi-e dor sa fiu copil iar :)…), iar din generala, cand m-am apucat de Mizerabilii, mi-am dat seama cu adevarat cat de frumoasa poate fi o carte.
    Eu m-am apucat, momentan, de „The Catcher in the Rye”: am zis sa o citesc in engleza pentru ca, spre rusinea mea, de-abia auzisem de ea.
    Dupa aceea as vrea sa recitesc „Razboi si pace”.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

