Recenzie~ Supranatural de Kiersten White

supranaturalImi pare rau sa spun asta, precum si sa incep asa recenzia, dar trebuie sa va spun de la inceput: nu mi-a placut cartea. Probabil si din cauza clasicelor pe care am inceput sa le tot citesc si care m-au dus imediat la concluzia ca nici nu se compara cu paranormal romance-ul, dar primul cuvant care-mi vine in minte cand aud de cartea asta este ‘superficial’.

Am citit primul volum cam acum un an si pe atunci mi-a placut destul de mult, dar singura ‘bila alba’ din Paranormal pe care am gasit-o si in Supranatural este suspansul cu care se sfarseste fiecare capitol, facandu-te curios de ce-o sa se mai intample. Dar in rest…primele 320 din 345 de pagini nu mi-au parut decat o umplutura care se poate rezuma la cat de sexy o crede Lend pe Evie, la cuvantul ‘fraiere’ aruncat de Evie ca nuca-n perete in jumatate dintre replicile adresate lui Jack si la cateva probleme adolescentine, tot de-ale lui Evie, desigur. Si se tot lungeste asa pana cand, dupa ce-ai asteptat vreme de 320 de pagini, se ivesc 2 capitole interesante! *pam pam pam* Oh, dar vai! 20 de pagini mai tarziu, cand incepea sa-ti para lumea mai draga, ce sa vezi? trebuie sa se termine cartea, asa ca se prepara rapid un final-la-minut: roz, fericit, plin de pace, clisee si iubiiiireeee.

Rar scriu recenzii negative, dar Supranatural chiar m-a dezamagit. M-am stradiut sa-i gasesc macar cateva particele bune, doar asa, sa am eu constiinta impacata dar, dupa cum ati vazut, rezultatul a fost aproximativ 0. Totusi, va sfatuiesc sa nu va lasati prea influentati de parerea mea, pentru ca nu poate fi altfel decat subiectiva. Daca v-a placut primul volum, exista sanse sa va placa si al doilea~ mai cautati si cititi si alte recenzii, caci sunt destule si pozitive:).
Daca vreti mai multe detalii despre poveste, aici puteti citi synopsis-ul, pe sit-ul Libris, librarie online de unde o puteti si comanda, precum si o laaarga varietate de carti online, atat in romana cat si in engleza:).

5 comentarii (+add yours?)

1. bibliodevafiliala3
    Feb 12, 2013 @ 18:28:49

Este nevoie ca cineva să scrie şi comentarii negative, este un ajutor pentru ca potenţialii cititorii să nu se apuce de titlul respectiv. Ar fi de dorit ca toţi tinerii să ajungă la concluzia la care ai ajuns şi tu după ce ai citit literatură de bună calitate – că literatura de consum este superficială şi nu oferă prea mult. Sunt unele cărţi ale unor autori tineri care mi-au plăcut. Sunt în căutarea unei cărţi despre care am citit foarte multe recenzii elogioase şi care a primit şi un premiu internaţional, fiind în acelaşi timp o carte cu vampiri, un horror medieval. Cartea se numeşte „…şi la sfârşit a rămas coşmarul” de Oliviu Crâznic. Sper ca după ce o citesc să rămân la fel de entuziasmată.

Feb 15, 2013 @ 18:35:01

Mi se pare ciudat acum cand ma gandesc ca ..anul trecut pe vremea asta inca ma cam strambam cand auzeam de carti clasice si citeam numai YA..si ca acum e invers. Poate ar citi mai multi tineri carti clasice, daca ar fi si acestea la fel de promovate cum sunt cele cu vampiri/varcolaci si alte cele. Sau daca ar avea cine sa-i indemne spre ele.
      Am auzit si eu despre ‘…si la sfarsit a ramas cosmarul’ dar inca nu sunt foarte convinsa daca vreau sa nu sa o citesc. Nu prea ma impresioneaza premiile pe care le primeste o carte ori numarul de limbi in care a fost tradusa sau alte de-astea..

• bibliodevafiliala3
        Feb 15, 2013 @ 18:58:00

Apropo de cărţile clasice promovate – am scris pe blog despre înfiinţarea Club-ului de lectură „Să povestim despre-o carte”. Dacă vrei poţi să intri, să vezi despre ce e vorba şi să votezi, eventual, cartea care să fie citită pe luna martie.

2. Ami
    Iun 07, 2013 @ 21:12:05

Am citit primul volum şi mi-a plăcut destul de mult (m-a făcut să-mi amintesc cu drag de Hex Hall datorită tuturor acestor creaturi paranormale), iar în prezent citesc al doilea volum şi deocamdată îmi place foarte mult şi acesta, dar desigur, tu probabil că ai la purtător mult mai multe cărţi decât mine şi poţi critica şi compara mult mai bine. :) În fine, eu totuşi le recomand aceste cărţi iubitorilor de cărţi cu dragoste, ficţiune şi suspans.

Iun 08, 2013 @ 11:27:10

Da, ai dreptate, nu spun că nu-i drăguţă, dar la un moment dat, după ce citeşti prea mult YA, începi să te saturi şi nu ţi se mai par toate cărţile aşa grozave ca la început..cel puţin asta am păţit eu :-s