Nou in biblioteca…(21)

Buna copii <3 Ce mai faceti? Mi-era dor de voi:). Stiu ca iar cam incep sa lipsesc, dar in timpul saptamanii n-am nici timp nici chef de blog, iar de weekend incerc sa profit la maxim de timpul liber. In plus (primul plus, ca mai am unul) weekend-ul asta a nins (incep sa cred ca vremea asta se joaca deja prea mult cu noi..saptamana trecuta erau 12 grade, sambata-duminca-luni ninge, acum iar e bine afara si..ploua..) si m-a prins o raceala zdravana, asa cum n-am mai avut demult, ca de', cand m-am vazut in varful unui delusor acoperit cu un strat gros de zapada parea o idee tare amuzanta si draguta sa ajundem jos de-a rostogolul. Daca stau sa ma gandesc..nu regret:))..a meritat, chiar daca 3 zile m-am simtit ca o zombilica. Azi sunt mai bine, pot sa respir pe nas!:)) Siii, al doilea 'in plus' e ca mai am 9 zile -doar 9! O.o- pana dau delf-ul si diriga ne-a bagat pe intensiv. O sa mor la proba orala @.@ Mi-e sa n-o dau pe engleza, ca in mintea mea e un terci si la simulare incepusem sa bag cuvinte si de pe acolo :-S.. Mdeh, voi supravietui eu cumva.

Trecand la cartile noastre, a mai sesizat cineva ca n-am mai dat o comanda de carti din..septembrie? Probabil ca nu, dar nu asta conteaza. Septembrie! Adica de vreo 4 luni. Am rezistat eroic de Black Friday, de Craciun si in fata tuturor ofertelor care au mai fost. Okay, au fost cateva dati in care mai-mai sa dau o comanda, dar am reusit sa ma abtin si sunt mandra de mine:)). Mda, nici o tentatie nu-i mai mare decat reducerile la carti si pantofi. Dar mi-am propus sa nu mai cumpar -prea multe- carti pana nu reduc numarul celor necitite din biblioteca. Toooootusi, cum de ceva vreme am devenit o fana a clasicelor, acum am dezvoltat o pasiune pentru cartile care au aparut cu ziare..stiti voi la care ma refer. Si cum prin hipermarketuri e plin de asa ceva, luna asta n-am mai rezistat si a trebuit sa mai fac cateva achizitii:)

*P.S.~ Sa nu cumva sa dati click pe imagini! Afara e inorat si ploua si fara lumina naturala telefonul meu face niste poze groaznice.*

Pe la inceputul lunii am fost cu bunica prin Kaufland si tinea neaparat sa-mi cumpere ea ceva de acolo…Cand a zis sa-mi cumpere o carte mi-a atins punctul sensibil si mi-am permis macar o data sa profit fara sa ma simt vinovata:)). N-aveau cine stie ce carti si singurele care n-aveau nici cine stie ce preturi exagerate si ma si atrageau erau cele ale Agathei Christie, asa ca am ales Pisica printre porumbei -pentru ca nu vazusem filmul si pentru ca avea coperta cea mai draguta:))
Fotografie-0594

De la Libris am primit Supranatural. Mai am vreo 100 de pagini, dar cam imi vine sa stramb din botic cand ma gandesc la ea..
Fotografie-0596

Si acum cele pe care le-am adunat de prin hipermarketuri:
Fantoma de la Opera, pe care o vroiam demult si Interviu cu un Vampir, pe care nu prea ma gandeam s-o cumpar, dar am dat peste ea si…da:)
Fotografie-0599

Cismigiu & Comp. Mor de nerabdare sa o citesc! Ca si pe celelalte, de altfel, dar sunt foarte curioasa in privinta asteia, si asta in mare parte probabil pentru ca in titlu scrie Cismigiu, iar Cismigiul e unul dintre locurile de care sunt indragostita<3.
Fotografie-0598

Siii seria completa Sherlock Holmes <3
Fotografie-0601

Fotografie-0602

Si mai am 3 carticele despre crosetat/tricotat, pentru ca mama-i fana. Asta in caz ca se intreba cineva de unde mi-am mostenit eu latura artistica:).
Fotografie-0605

Fotografie-0607

Voi? Ceva noutati? Cum o mai duceti? Sper ca nu sunteti atacati si voi de raceli..sau de scoala. La mine deocamdata nu pot sa spun c-a fost exagerat la scoala, abia acum vad ca incep testele..daaar deja am reusit sa iau un 6 la mate. Dar lasa, cum ziceam si inainte de test, ca eram constienta ca o sa fac un terci~ keep calm, semestru-i luuung, am eu timp sa repar:)) Totusi, ce ma sacaie e ca totusi am invatat si am luat tot 6. Adica, atunci cand am declarat c-o sa fac un terci era inainte sa fac vreun exercitiu si sa aflu cu ce se mananca. Exercitiile au fost mai simple decat ma asteptam, dar iar am facut greseli idioate la fiecare exercitiu si..mda:|. In fine, o sa continui sa ma gandesc ca dupa bac probabil n-o sa ma mai intrebe nimeni vreodata care-i limita nu stiu carei functii care da infinit inmultit cu zero sau orice alt nenorocit de caz de nedeterminare 8-| Pff, gata, mi-am spus si eu oful, pot dormi bine la noapte:)

Photobucket

27 comentarii (+add yours?)

  1. dark_eyes
    Ian 31, 2013 @ 17:18:43

    Nu pot sa cred :)) Tocmai ce mi-am luat si eu Cismigiu&Com. Asa putem face schimb de experiente.
    Apropo, trebuie sa iti spun ca am citit si eu intr-un final Lorelei. Ai avut mare dreptate: chiar e o carte senzationala. Una dintre cele mai frumoase pe care le-am citit.

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 31, 2013 @ 17:22:31

      Super:3 Sper sa reusesc s-o citesc in curand<3
      Uh, ma bucur c-ai citit Lorelei si ca-mi dai dreptate! Vad c-ai scris si recenzie, fug acum s-o citesc:D

      Răspunde

  2. bookish girl
    Ian 31, 2013 @ 18:21:30

    Cismigiu &Com. o sa-ti placa mult de tot, eu am citit-o pe nerasuflate.

    Răspunde

  3. Anca
    Ian 31, 2013 @ 19:24:36

    Vreau si eu Sherlock Holmes. Dar mi-am propus aceeasi chestie: fara carti pana nu le termin pe cele din biblioteca – aproximativ o.O
    Si eu racit! Si azi am stat acasa cu patura pe mine si caietul de mate in brate! Ti-am mai sus ca iti adooor blogul?

    Răspunde

  4. DORICE
    Ian 31, 2013 @ 19:43:35

    Hm, am citit si eu Cismigiu&Comp, dar imi amintesc tare putin din ea. Cred ca eram clasa a opta sau asa ceva. Acuma, yo stiu ca exista o varianta cenzurata si una necenzurata, si nu prea stiu pe care am citit-o. Oricum, la vremea aia mi s-a parut draguta.
    Hahaha! Asa am zis si eu cu limitele, ca nu o sa ma intrebe nici naiba! Dar am avut o surpriza foarte neplacuta cand a trebuit sa il ajut pe varul meu care face liceul la seral sa dea niste teste la mate.
    Am citit si din Sherlock Holmes, din pacate nu toata seria si, moama, chiar vreau si eu Fantoma de la Opera!
    Imi pare rau ca ai racit, sper sa iti treaca pana la delf. :)) Multa bafta, ca tot veni vorba!

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 01, 2013 @ 20:25:23

      Am si eu verisori mai mici..sper sa se descurce singuri cand o sa ajunga ei la liceu..Desi avand in vedere ca asta o sa se intample cand o sa am deja vreo 30 de ani, eu zic ca o sa scap:)).
      Imi trece pana la delf, deja sunt mult mai bine..numai sa nu racesc iar-totul e posibil:)).
      Multumesc frumos<3

      Răspunde

  5. BuburuzaBia
    Ian 31, 2013 @ 20:51:43

    Fantoma de la opera mi-am luat-o si eu :) N-am citit prea mult din ea ca n-am avut timp :)) Lectura placuta, ti-ai umplut un sfert din biblioteca vad. Mai ai loc? :))

    Răspunde

  6. Irina
    Feb 01, 2013 @ 00:51:56

    De unde ti-ai luat sherlock holmes?

    Răspunde

  7. bianca
    Feb 01, 2013 @ 08:50:25

    fantoma de la opera am citit-o e frumoasa, iar aici e prezent un fan sherlock holmes pana la moarte;) am seria completa

    Răspunde

  8. Bianca G.
    Feb 01, 2013 @ 18:08:26

    Iti ador biblioteca si blogul. Meriti toata stima pe care o depui ca sa intretii blogul, sa citesti si inveti pentru scoala. Esti uimitoare!!! Ma bucur ca mai exista oameni pasionati de lectura. Eu ma lovesc in fiecare zi de oameni inculti si lectura este necesara intr-o astfel de societate.

    Răspunde

  9. Rose
    Feb 01, 2013 @ 21:34:29

    Of, ştiu cum e să nu poţi respira pe nas :C Ziua mai uiţi, dar noaptea, când trebuie să dormi, e groaznic :))
    Am primit şi eu Supranatural, sper să fie cel puţin la fel de drăguţ ca primul volum.
    Şi nu pot să înţeleg cum ai rezistat atâta ispitelor O.o eu îmi cumpăr cărţi imediat ce văd reduceri :)) Sunt mândră de tinee :3
    Baftă la delf! :*

    Răspunde

  10. Giddusadik
    Feb 02, 2013 @ 16:44:36

    Frumoase achizitii! Sa le citesti cu placere :) Supranatural o am si eu, dar m-am oprit pe la mijloc cu cititul ei deocamdata, in favoarea altei carti.

    P.S. Sper ca nu te superi daca postez aici un link spre concursul meu: http://inabookshelf.wordpress.com/2013/02/02/concurs-de-fidelitate/

    Sper sa participi!

    Răspunde

  11. T
    Feb 03, 2013 @ 18:41:31

    Hei, știe cineva când apare al patrulea volum din Instrumente Mortale?

    Răspunde

  12. booksaremyhome
    Feb 05, 2013 @ 10:45:49

    Cismigiu et comp. am citit-o hat de mult, prin clasa a 6-a sau a 7-a… e foarte frumoasa si amuzanta, scrisa din perspectiva unui profesor care-si aminteste de anii in care era elev la liceul Lazar, cu ocazia unei revederi dupa zece ani de la sfarsitul liceului, sau ceva de genul asta. Dar mie cel putin mi-a placut mult mai mult „Elevul Dima dintr-a saptea”, de Drumes cred, chiar daca finalul este ingrozitor de trist…

    Eu am citit primele cinci volume ale lui Anne Rice, dar demult de tot si pe-astea, si pot sa spun ca au fost superbe. Se merita, insa nu are rost sa judeci seria dupa primul volum, mie cel putin mi s-a parut enervant Louis ca personaj, La noi s-au tradus doar primele sase volume (Interviu cu un vampir, Vampirul Lestat, Regina Damnatilor, Povestea hotului de trupuri, Diavolul Memnoch, Vampirul Armand), la rao parca… dar le gasesti pe toate, in engleza, pe torrenti.

    „Supranatural” cum e? Ca ii tot dadeam ocol prin librarie… :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 05, 2013 @ 16:24:32

      Sincer, nu prea-mi place Supranatural :-s…ma plictiseste si ma chinui sa trag de ea s-o termin, desi primul volum mi s-a parut destul e dragut.. O sa-i scriu zilele astea si recenzia.

      Răspunde

  13. booksaremyhome
    Feb 05, 2013 @ 17:56:29

    Uhm, volumul 2? Credeam ca e prima carte din vreo serie. Atunci de-abia astept recenzia :D desi nu cred ca mai dau banii pe astea, ca am gasit seria „altfel de ingeri” in engleza, editie necartonata, deci ceva mai ieftine, toate trei volumele. De-abia astept sa ia prietenul salariul… :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 05, 2013 @ 18:05:44

      Adevarat ca daca nu deschizi cartea sa te uiti pe prima pagina, nu scrie pe nicaieri pe coperta ca face parte dintr-o serie ori ca-i volumul 2. Primul volum se cheama Paranormal:).
      Altfel de ingeri e frumoasa seria, primele 2 volume mi-au placut mult, dar pe al treilea inca nu l-am citit.

      Răspunde

  14. booksaremyhome
    Feb 05, 2013 @ 22:08:10

    apropo de recenzii, ca vad ca ai ceva pe aici, crezi ca ar interesa pe cineva recenzie ”beautiful darkness” si ”beautiful creatures”, de k, garcia si m. stohl? sau mai bine fac la ”the vanishing of katharina linden” de helen grant?…

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 06, 2013 @ 21:16:49

      Nu prea stiu ce sa zic, cred ca ar fi interesante toate recenziile, insa pentru Beautiful creatures s-au tot scris recenzii, deci poate ar fi mai interesante celelalte 2 -cel putin eu nu prea le-am vazut recenzate..

      Răspunde

  15. booksaremyhome
    Feb 07, 2013 @ 11:47:35

    eu acum sunt la jumatatea cartii ”perfect creatures” si chiar mi se pare superba, dar probabil ai dreptate… insa volumele 2, 3 si 4 nu s-au tradus la noi, asa ca as scrie la volumul 2 si banuiesc ca si la celelalte doua, daca imi vine mileniul asta ultima comanda. ”the vanishing of katharina linden” s-a tradus la noi, dar eu habar n-aveam pana nu mi-am luat-o in engleza. si la asta sunt la jumatate, ca asa sunt eu, citesc minim 2 carti in acelasi timp.

    Răspunde

  16. Gabriela
    Feb 10, 2013 @ 15:34:52

    Lectură plăcută !
    Lorelei – o carte foarte frumoasa , daca am ocazia o voi reciti cu drag .

    Răspunde

  17. bibliodevafiliala3
    Feb 12, 2013 @ 18:23:38

    Sper că acum eşti complet restabilită şi poţi scrie din nou. Îmi pare rău pentru matematică deşi eu mă bucuram intens când luam 6 la matematică ( că nu am excelat la acest capitol este puţin spus). Dar nu poţi fi bun la toate şi să ai şi talent la scris, aşa cum ai tu. Aştept un feed-back la articolul scris de mine la cartea pe care mi-ai recomandat-o, Trandafiri. Am puţin timp, din păcate, dar printre picăţele îmi fac timp să văd ce mai scrii. Frumoasă Cişmigiu&Comp. şi eşti chiar la vârsta potrivită s-o citeşti. Pisica printre porumbei este una din cărţile care mi-au scăpat de Agatha Christie. Cred că mi-ar plăcea s-o citesc, chiar dacă Poirot nu este detectivul meu favorit :) (sorry, mrs. Christie!) Între timp am tricotat şi eu pentru fiica mea eşarfe (cu material pretricotat pe numele lui Frilly sau Argentina). Vezi pe Google imagini, poate îţi place şi îţi faci şi tu, sau îţi face mama ta :) Fiicei mele i-au plăcut. Toate cele bune ţie şi multă sănătate!

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 15, 2013 @ 18:28:29

      Eh, nici bine n-am terminat cu delf-ul, ca m-am lovit de olimpiada si de una dintre perioadele alea pline de teste si ascultari…Dar scriu si eu cand apuc:).
      Eu sunt la mate-info si pana in clasa a 10-a am trait vremuri frumoase in care media 8 la mate parea o oribilitate. De-asta acum, desi ma multumesc cu media 8 si nici n-am sperante la mai mult, tot mi se pare urat cand iau mai putin de 7.
      Stiu ca nu poti fi bun la toate, dar eu m-am considerat mereu si inca ma consider mai degraba realista decat umanista..si nu m-as fi gandit niciodata ca marea mea problema de la mate o sa fie incurcatul la calcule de clasa a 3-a:))
      Am citit articolul si m-am bucurat, dar imi pare rau ca n-am lasat si un comentariu, de ceva vreme n-am mai comentat pe nicaieri, desi citesc o gramada de bloguri..
      Da, am vazut si eu genul ala de esarfe la nasa mea. Sunt tare dragute si din cate am inteles destul de simplu de facut:). Deocamdata mama imi face um pulovaras iar eu nu le am cu tricotatul, stiu numai pe dos, de cand eram mica si m-a invatat bunica de faceam hainute la papusi :).
      Multumesc la fel:)

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

