; a inceput scoala…

tumblr_mgddqz5ai81r69ocpo1_500_largeUh, uite ca deja aproape a trecut si primul weekend de cand a inceput scoala. Pff, si ce saptamana! In vacanta mi-am stricat urat de tot programul de somn, ca ajunsesem sa ma culc pe la 3-4 si sa ma trezesc la ore la care in mod normal m-as fi intors acasa de la scoala. Asa ca a fost destul de nasoala trecerea asta brusca inapoi la trezitul la 6-7. Nu mai spun de prima zi de scoala, cand aveam ore de la 7 jumate si pe la 7 fara 25 ma suna o colega si ma intreaba daca am plecat de acasa..si eu eram ‘asdfghj, sa plec unde?! cand? lasa-ma sa dorm..’ si dupa ce mi-a spus cat e ceasul si am procesat si eu cum sta treaba dai si intra in panica si baga mare, ca trebuia deja sa fiu gata la ora aia:)). Teoretic si sunt destul de foarte sigura ca si practic, a sunat ceasul la 6 si l-am oprit, pentru ca altfel mai suna de vreo 5 ori..dar sa fiu a naibii daca-mi amintesc cand s-a intamplat asta:)). Oricum, genele mele vampiresti s-au facut simtite si la fara 15 eram deja in statie..am mai mers si o statie pana la cap de linie pentru ca cinevaaaa *nu, nu eu:))* n-a avut destul timp in 3 saptamani sa-si cumpere abonament, si de! cum sa-l las singur?…Apoi fuga dupa autobuz. Am avut noroc de-un sofer care nu-si tara masina pe sosea, asa ca nu doar ca n-am intarziat, ba am mai avut timp si de-un cappuccino cu ciocolata si nici n-am ratat sesiunea de imbratisari de dupa vacanta:). In celelalte zile am reusit sa ma trezesc..cel putin cat sa-mi misc fundul pana la liceu, dar am tinut-o tot intr-o stare de somnolenta continua si am profitat de fiecare ocazie ca sa dorm. Cum am o colega de banca la fel de somnoroasa ca mine si cateva ore pe care nu prea le-am facut, am dormit asaaa de bine<3. Dar tot somnoroasa eram. Si eu cand sunt somnoroasa devin ori zombilica, ori sentimentala, asa ca saptamana asta am cam alternat intre astea doua.
Cu cititul sunt inca la Tess D'Urberville, pentru ca-i cam stufoasa si saptamana asta mi-a fost prea somn sa citesc prea mult. Oricum, mai am cam 100 de pagini, deci poate o termin maine…poate. Mama avea dreoptate cand mi-a zis ca-i frumoasa, dar nu si cand a zis ca o sa-mi placa mai mult decat Jane Eyre. Si Tess imi place destul de mult, dar nu mi-a ajuns la inimioara asa ca Jane..cel putin nu inca.
Si legat de 'duminica cinefila', am sarit peste saptamana trecuta, pentru ca era ultima zi de vacanta si trebuia sa profit de ziua aia si cel mai probabil o sa sar si peste saptamana asta, ca nu prea ma simt in stare sa scriu un alt fel de articol decat un ghiveci, cum e asta. Daaaar la seriale m-am tot uitat. Mai am vreo 2 episoade si ajung la zi cu Beauty and The Beast si tot 2 episoade si termin primul sezon din Game of Thrones, care e foaaarte tare<3…si mai urmaresc si The Lying Game, cand mai apare cate un episod nou, desi de ceva vreme mi se pare ca prea abereaza, ca s-a indepartat de la subiect si s-a transformat intr-o telenovela…siii am mai vazut cateva episoade din Masters of Horror; primul episod l-am vazut prin vara, cand am fost vreo 3 zile singura acasa si am facut supradoza de horror si apoi am fost prea ingrozita ca sa ma mai uit la ceva de genul asta. Inca mai sunt ingrozita *daca urmeaza sa fiti singuri acasa vreo cateva zile si aveti o imaginatie boata, sa nu care cumva sa va apucati sa va uitati o zi intreaga la filme horror!*, dar avea cine sa stea se uite cu mine asa ca am zis hai sa ma incumet. Si cam atat, ca nu-mi place sa ma apuc de prea multe deodata. Urmatoarele pe lista ar fi True Blood, American Horror Story si The Walking Dead, nu stiu exact in ce ordine…
Hm, ajunge cu palavrageala, sper ca n-am fost prea..seaca :-S E o chestie care ma supara/enerveaza/sacaie..sau poate nu..ceva pe-acolo, nici eu nu-s foarte sigura. De fapt cred ca doar ma face sa ma simt naspa si aiurea, pentru ca e ceva care ar trebui sa se lase cu efecte pozitive dar care mie nu-mi convine, desi are legatura cu mine doar indirect si sunt confuza si..uh, las-o asa, ca nu prea stiu sa-mi explic nici macar mie cum vine asta:)).
Voi ce mai faceti? Ce mai cititi, la ce va mai uitai?:)

Photobucket

14 comentarii (+add yours?)

  1. larisaoana
    Ian 19, 2013 @ 22:39:39

    Eu abia am reusit sa citesc 10 pagini, ca sa mai vorbesc despre seriale/filme.
    Mda, am fost si inca sunt ingropata in foi, pregatiri pentru olimpiade din a doua zi, crezi asa ceva? Plus multe teme kilometriceee si lectii la biologie, istorie, civica pe care eu trebuie sa mi le rezum acasa si sa le invat pentru ca deh, m-a luat diriga la pregatire x_x Gata, ma opresc din vorbit. O seara frumoasa! :*

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 20, 2013 @ 18:10:02

      Si eu sunt destul de ingropata, mai ales ca in 3 saptamani dau DELF’ul, dar totusi inca sunt destul de indiferenta la toate astea… Eh, stai calma, o scoatem noi cumva la capat:)
      O seara frumoasa si tie<3

      Răspunde

  2. Anca
    Ian 19, 2013 @ 22:44:33

    Nu sunt sigură dacă chiar am înțeles ceva din ultimul alineat! =)) Da, așa am pățit și eu. Ce să zic? Școală.

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 20, 2013 @ 18:12:10

      Sincer, nici eu nu inteleg prea multe din ultimul paragraf daca-l citesc:)). Dar asta a fost unul dintre posturile alea in care scriu exact ce-mi rece prin cap in momentul ala, fara sa mai modific ceva pe urma..deci, cum ziceam~ sunt confuza; era normal sa scriu aberatii:)

      Răspunde

  3. bookish girl
    Ian 20, 2013 @ 08:42:29

    Scoala…a trecut atata vreme incat nici nu-mi mai amintesc cum era…ba da, imi amintesc…era naspa… Despre Tess D’Urberville, bine mi-a placut insa este prea trista am plans la cartea asta. Tess este cu siguranta un personaj in pielea caruia nu mi-as dori sa fiu…
    Acum citesc Numere de R.Ward si este foarte interesanta, ceva diferit de alte carti YA, in primul rand pentru ca autoarea este britanica si mai sunt o multime de alte motive.

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 20, 2013 @ 18:18:27

      Sunt curioasa daca o sa intalnesc vreodata pe cineva care sa-mi spuna ca era frumos la scoala:)). Si eu cred ca-i naspa, dar recunosc ca scoala are si multe parti frumoase, pe care chiar le iubesc (evident, nu cele legate de teme, ascultari si alte chestii d-astea..) si ultima zi de liceu e printre ultimile chestii pe care mi le doresc..
      Sunt curioasa ce sfarsit va avea Tess..stiu ca-i unul trist, dar sunt curioasa ce se mai intampla.. Despre Numere nu stiu ce sa zic, inca nu m-am convins daca vreau sa o citesc sau nu :-S

      Răspunde

      • booksaremyhome
        Ian 24, 2013 @ 03:05:25

        Frumos la scoala in timpul liceului nu prea mi s-a parut, poate doar la orele care imi placea mie, dar a fost frumoasa perioada aceea… nu stiu daca altii ii duc sau ii vor duce dorul, dar eu da, si inca cat… mult mai putine responsabilitati, iar viitorul parea proiectat sa arate fix cum ti-l imaginai… acum, la aproape doi ani de cand l-am terminat, am realizat pe propria piele cat de dura si absurda e lumea asta cu adevarat. As da orice sa fiu in clasa a 9-a din nou si sa ma indragostesc prima oara, sa ies dupa ore in parc cu colegii, sa fac parte dintr-o clasa mare si amuzanta, nu dintr-o grupa de 15 din care vin mereu maxim 10 la cursuri…

        Desi n-am mai comentat pe aici, tin sa spun ca am citit multe postari si m-ai facut sa-mi doresc/cumpar mult prea multe carti pentru bugetul actual :))

        Daca cineva de pe aici are chef sa intre si pe la mine pe blog, sa-mi dea o sugestie de ce carte sa ma apuc mai intai din ultima postare, i-as multumi teribil.

        Si apropo, vroiam sa te intreb daca tu ai citit „Prima zi” de Marc Levy si cum ti s-a parut?… De asemenea, se merita sa iau toata seria Beccai Fitzpatrick, sau doar o carte e buna si restul sunt mediocre?…

        Raluca

      • booksaremyhome
        Ian 24, 2013 @ 03:06:03

        * care imi placeau mie, scuze de greseala daca par o agramata :))

  4. BuburuzaBia
    Ian 20, 2013 @ 14:56:45

    Ha, in sfarsit citesti ceva ce am citit si eu inainte :))
    Cat despre Tess, am un coleg care imi chinuie cartea de acum, sa zicem, 5 luni si inca n-a terminat…nici nu are in plan sa o terminte de citit prea repede, in cat sa o poata prezenta la ora, cum ar trebui. :)) Probabil ca daca o termina cu o saptamana inainte de sfarsitul scolii, el va fi multumit :))
    Da, cartea e buna, dar nu mai bunde deca Jane Eyre. E buna intr-un alt sens.
    Ma bucur sa vad ca dupa o saptamana ai ajuns si tu la concluzia ca a inceput scoala. Cand am vazut titlul tau in blogroll la mine mi-ai dat impresia ca ai aflat azi ca a inceput scoala lunea trecuta :))))

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 20, 2013 @ 18:23:45

      Am si eu o colega careia i-am dat o carte in a doua zi de scoala si inca n-a terminat-o. M-am enervat saptamana asta si i-am zis ca daca in 2 saptamani n-o termina, nici nu i-o mai las sa citeasca. Ce naiba, asta-i citit? Uiti si ce-ai citit pana atunci pana te apuci sa mai citesti un capitol peste 3 luni @.@
      Ei, avand in vedere cat de greu (nu) procesez eu ce se intampla in jur, n-ar fi fost de mirare:)). Eu inca ma simt prin vara, asa ca nu prea imi dau seama cum am ajuns in semestrul 2. Stiu ca a reinceput scoala, dar nu prea simt asta..

      Răspunde

  5. yukiblack
    Ian 23, 2013 @ 14:12:08

    Oh da, scoala….pai nu ai timp nici sa mananci, dar sa mai citesti? M-am apucat si eu de Eragon 4, dar sunt numai la pagina 450…mai am vreo 300 si nu am timp cu toate olimpiadele astea….:(

    Răspunde

  6. Giddusadik
    Ian 23, 2013 @ 19:30:51

    Eu acum sunt pe la pagina 80 din ”Ce-as fi eu fara tine?”. Super cartea, Guillaume Musso e un geniu!

    Sper ca nu te superi daca las un link catre concursul meu aici :)

    http://inabookshelf.wordpress.com/2013/01/23/concurs-2/

    Sper sa participi si tu :D

    Răspunde

  7. Bia
    Ian 23, 2013 @ 20:42:30

    Şcoală… credeam că mă obişnuisem cu ideea de a fi într-a 8a, dar nu :/ Din a treia zi de şcoală profa de civică a urlat (şi a blestemat toată clasa :)) ) că de, nu merg la olimpiada ei pentru că am un motiv cât se poate de serios.. mdea. Profii ăştia îmbătrâniţi!
    Eu n-am noroc la comenzile de pe Elefant :)) Am făcut iar comandă de două cărţi şi voila, n-au venit, deşi au trecut 2 săptămâni. Ai vreo idee de ce oare, în caz că ţi s-a întâmplat? Şi n-am mai citit nimiiic de mult timp :(
    Hihi, măcar la cărticica mea am mai scris o mulţime, şi din fericire, cititoarele au început să apară <3
    Mult succes cu Delf-ul!

    Răspunde

  8. DORICE
    Ian 26, 2013 @ 12:19:37

    Stii, cand o sa fii la facultate, o sa te uiti asa in urma si o sa zici: „Ah, liceul, ce misto era…!” Mie asa mi s-a intamplat. Acum ca am terminat si facultatea chiar vreau inapoi la scoala, eventual din clasa a cincea daca s-ar putea. :)) Am o verisoara clasa a cincea, e imposibil sa nu apara cel putin o data pe saptamana cu o tema la mate/romana/engleza. Asa ca incep sa imi amintesc si despre VERBE, SUBSTANTIVE, PRONUME… in conditiile in care eram hotarata doar sa dau meditatii la matematica celor doi verisori clasa a opta. Nici nu ai idee cat de tare ma distreaza sa ii ajut pe copii astia!
    Anyway, despre Tess… Personal, recunosc, nu am citit Jane Eyre (nici nu stiu sigur daca am scris-o coresct) dar din ce stiu despre ea mi se pare de-a dreptul deprimanta. Nu ca Tess, nu ar fi, dar nu chiar asa. Oricum Tess are un final mai dragut.
    Acum eu citesc Halo de Alexandra Adornetto. Nu ti-o recomand. E un fel de Twilight cu ingeri. Mdeaaa… toate chestiile romantioase si bla bla. Ca sa nu mai spun ca numele personajului principal masculin e Xavier. Cine naiba isi numeste personajul Xavier? (Cica ar insemna „lumina”, nu stiu in ce limba, da’ chiar si asa)
    Cat despre seriale, ma uit la Vampire Diaries si Being Human varianta britanica.
    Ce sa mai zic, mult succes la scoala!
    A, da! Si de Thomas Hardy iti mai recomand si „Primarul din Casterbridge”. Mi-a placut mai mult decat Tess.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

