Duminica cinefila#1 Breaking Dawn – Part 2

Cum de prin vara vizionarea filmelor a inceput sa devina o activitate obisnuita pentru mine (inainte, daca ma uitam la cateva filme pe an era lucru mare) de atunci imi tot sta gandul la o astfel de rubrica, asa ca iaca in sfarsit o si ‘deschid’ oficial:). Pe langa faptul ca e primul nume care mi-a trecut prin minte, ii spune Duminica cinefila pentru ca am de gand sa postez doar duminica *evident..* -nu stiu daca in fiecare duminica, dar o a incerc- si pentru ca…atat, asta ca sa nu mai dau inca o explicatie stupida:).
Si uite-asa, am facut o listuta cu ce-am vizionat in ultima vreme si am hotarat ca astazi sa vorbesc despre mult asteptatul -de lume, nu de mine- *pam pam pam* Breaking Dawn – Part 2!

the-twilight-saga-breaking-dawn-part-2-280808l Am fost sa vad filmul la cinema in ziua aia libera de Sf. Andrei si pe drum ma gandeam cum, cu un an fara o zi in urma mersesem cu fetele sa vedem prima parte, dar nu mai erau bilete. Si cum pe urma am vazut filmul acasa si m-am bucurat ca n-am dat banii pe el. Ma bucur sa spun ca n-a fost si cazul partii a doua (si atat ii trebuia sa nu fie frumos!).
Nu ma aveam prea mari asteptari de la filmul asta, mai ales ca mama mi-a spus ca tot ce mai ramasese din poveste era lupta dintre Culleni si Volturi, dar trebuie sa recunosc ca a fost destul de interesant. Iar rasturnarea aia de situatie legata de ‘marea lupta’ (asta ca sa nu dau spoiler) m-a lasat ‘wow’ O.o si a fost momentul meu preferat, chiar daca a transformat ceva foarte dramatic inntr-un viitor final fericit (da, mie-mi plac dramele).
Ca sa fac o comparatie intre filme: primul chiar mi-a placut, dar urmatoarele au inceput sa ma dezamageasca tot mai tare, pana la partea 1 din Breaking Dawn, care nu mi-a placut de nicio culoare. Din feicire partea a 2-a a stricat sirul de dezamagiri si s-a cocotat in top imediat in urma Twilight :).

Avand in vedere ca stiti cu totii cam de ce se leaga povestea si ca nu le am cu comentatul efectelor speciale si alte d-astea, cam asta e tot ce-am avut de spus azi; Va las pe voi sa alegeti despre ce va fi urmatoarea duminca cinefila: mini-seria Sense and Sensibility, seria American Pie, animeul Say ‘I love you’ ori unul dintre serialele Teen Wolf/ The Lying Game? Pana atunci tre’ sa mai caut ceva la care sa-mi zgaiesc pupilele. Sugestii? :)

Photobucket

14 comentarii (+add yours?)

  1. sorina
    Ian 06, 2013 @ 11:28:05

    am vazut si eu toate partile si sunt deacord cu tine.eu ma uit la un serial destul de interesant pe vplay frumoasa si bestia e si politist si fantastic.

    Răspunde

  2. Krisz
    Ian 06, 2013 @ 12:34:45

    eu te sfatuiesc sa te uiti la mini seria BBC Mandrie si Prejudecata, sigur o sa-ti placa mult :). mai ales ca ti-a placut si cartea. eu o vazusem pe calculator acum cativa ani, dar anul acesta de sarbatori, au dat-o si la tv pe Film Caffe si am revazut cu mare drag episoadele :).

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 07, 2013 @ 21:09:12

      Am vazut deja filmul Mandrie si Prejudecata si un episod sau doua din mini serie. Era draguta si seria, dar cum doar ce vazusem filmul, citisem si cartea, era deja putin cam prea multa Mandrie si Prejudecata pentru perioada aia:).

      Răspunde

  3. Rose
    Ian 06, 2013 @ 13:52:28

    Eu am văzut doar primele trei părţi, nu ştiu de ce, n-am avut niciodată timp să le văd şi pe celelalte. BTW, am văzut poze cu Renesmee şi e adorabilă <3
    Eu îţi recomand American Horror Story, primul sezon. La început de un pic pervers dar per ansamblu e incredibil <3 Ododoo, şi vreau recenzia animeului! Le adoor :3 Te uitai la Inuyasha? Sau Fullmetal Alchemist? Au fost desenele copilăriei mele <3 Pfu, vorbesc ca o babă de 80 de ani :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 07, 2013 @ 21:13:41

      Nici nu ma asteptam la alta recomandare din partea ta:)). Ca sa te linistesc~ serialul era deja pe lista de asteptare..trebuie doar sa ma hotarasc cand sa ma uit la el.
      Okay, anime sa fie:). La Inuyasha nu prea m-am uitat, doar ocazional, dar Fullmetal Alchemist a fost dragostea mea din clasa a 6-a <3 Ma mai uitam si la Fullmetal Panic, Fullmetal Panic Fumoffu, Hell Girl si, ofc, Kyoro chan :))..oh, ce vremuri<3

      Răspunde

  4. BuburuzaBia
    Ian 06, 2013 @ 18:41:05

    te invit sa completezi o noua leapsa :D banuiesc ca acum te-ai antrenat. :))

    Răspunde

  5. BuburuzaBia
    Ian 06, 2013 @ 18:41:25

    Răspunde

  6. Rose
    Ian 06, 2013 @ 23:20:06

    Ăă, Sayuki, cred că a mers la spam comentariul meu :-?

    Răspunde

  7. yukiblack
    Ian 08, 2013 @ 12:38:42

    cum ti-ai facut blogroll?

    Răspunde

  8. bibliodevafiliala3
    Ian 17, 2013 @ 07:54:20

    Am văzut şi eu filmul. A fost o adevărată poveste felul în care am ajuns să-l văd. Am fost la fata mea la Timişoara şi am decis să mergem la CinemaCity la Mall să vedem Clouds Atlas. Am făcut rezervarea pe net şi a doua zi am mers la ora potrivită. Când să ne ridicăm rezervarea – ne spune doamna că, din cauza supraaglomerării, programul a dat eroare şi deci nu avem rezervare, nu mai sunt locuri. Singurul film la care mai erau bilete era Breaking Dawn Part. 2. Întrebăm de când începe şi ea spune … fără să se uite la ceas – mai destul timp până la şi 40. Era şi 39 de minute ceasul, deci ne-am gândit că este vorba de peste oră. Aşa că am intrat în sala la şi 40 … la jumătatea filmului. Tocmai se pregăteau de marea luptă. Am zis că nu voi uita niciodată filmul ăsta, care, altfel nu este o capodoperă, având în vedere că tinde să ia la toate capitolele Zmeura de Aur la Oscar.

    Răspunde

  9. Ami
    Feb 18, 2013 @ 19:36:12

    Eu îţi recomand să te uiţi la a 16-a lună, mai ales că ai citit şi cartea. Premiera a fost la noi în România pe 15 februarie 2013. Nu am fost să-l văd încă, dar am citit cartea şi mi-a plăcut mult, aşa că o să mă duc.

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 20, 2013 @ 16:50:58

      Eu nu sunt tocmai convinsa daca sa vad filmul sau nu..Mi-era ca o sa fac ca la Hunger Games cand abia asteptam sa-l vad la cinema si in final nu l-am vazut nici pana-n ziua de azi, nici macar pe calculator:)) Nu stiu de ce, dar pur si simplu nu prea ma mai atrage, desi cartea mi-a placut mult :-S

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

