Leapsa<3

tumblr_mfwu07SQCz1qm441wo1_500_largeBunaaa copilasi <3 Dupa cum am promis, incerc sa nu mai las blogul in paragina pe termen nelimitat, asa ca iata-ma cu primul post pe 2013. Si app de 2013, nici n-a inceput bine ca deja mi se pare ciudat si il vreau inapoi pe dragutul de 2012; din 4 zile 2 au fost complet proaste, genul de zile in care totul pare impotriva mea, iar celelalte 2 au fost proaste cam in proportie de 50-75%…mda…dar in 2012 am cam renuntat detot la pesimism, asa ca sper stiu ca saptamana viitoare o s-o incep mai frumos :)..pentru ca de fapt nici macar nu sunt eu aia careia i-a mers atat de prost, ci celor care au fost prin preajma mea zilele astea si care in mare parte au fost posomorati, tristi si fara chef de viata, iar eu sunt un adevarat magnet cand vine vorba de emotiile altora.. Daaar totusi trebuie sa recunosc ca a existat si o parte buna *una, doar una* in zilele alea proaste: am tot avut mancarici in palme! Chestie care se traduce prin chef de desenat *serios, uneori chiar am impresia ca ma mananca palmele:))* si ce-i si mai bine e ca am si desenat! Doua desene, doua! Unul l-am si terminat, celalalt mai trebuie sa-l colorez. Si, avand in vedere ca sunt maritata cu toate instrumentele mele de desenat si ca totusi astea 2 sunt singurele mele desene din ultimile..aa..5 luni?..asta e o veste tare buna:)). Oh, da, si intr-unul dintre desene, ala inca neterminat, e Clary <3. Daaa, imi doream s-o desenez de un car de vreme si chiar imi place cum a iesit <3
Mda, acum trecand peste inceputul meu de an, am sterpelit o leapsa de la Lexy :). Stiu ca am primit si eu ceva lepse, dar am cam pierdut socoteala ce si cum, asa ca daca tot am dat peste asta si mi-a placut, am zis de ce nu?

1. Cea mai buna carte citita in 2012?
Lorelei de Ionel Teodoreanu

2. Carti pe care abia asteptai sa le citesti, pe care credeai ca o sa le iubesti dar nu a fost asa.
Linger (adica Sovaire a lui Maggie Stiefvater, dar am citit-o inainte sa apara la noi), Chimie Perfecta, Tacere

3. Cea mai surprinzatoare ( in sensul bun ) carte din 2012?
Lorelei. Ma asteptam sa fie buna, pentru ca mama mi-a recomandat-o si ne potrivim destul de bine la gusturi, dar tot m-a surprins intr-un mod foarte placut si mji-a intrecut cu mult asteptarile.

4. Cea mai recomandata carte de tine oamenilor in 2012?
Ah, asta nu prea stiu…nu prea recomand eu carti ca n-am cui.

5. Cea mai buna serie citita in 2012?
N-am citit nicio serie intreaga anul asta, doar cate 1-2 volume, 4 din Harry Potter. Deci as putea raspunde cu HP :)

6. Autorii preferati din 2012?
Ionel Teodoreanu si Jane Austen

7. Carti favorite care au iesit din genurile tale preferate ori obisnuite.
Presupunand ca anul asta genurile mele ‘preferate ori obisnuite’ au fost YA, romance si clasicele, nu prea imi raman multe carti din afara genurilor astora. De fapt cred ca le pot numara pe degetele de la o mana. Hm..sa zicem Plumb de George Bacovia?

8. Cea mai uimitoare carte din 2012, cea pe care ti-a fost greu sa o lasi din mana.
Lorelei. okay, si Jane Eyre..siii Harry Potter si Prizonierul din Azkaban :)

9. Carte citita in 2012 si cu siguranta o vei reciti si la anul.
N-am idee, mi-ar placea sa recitesc toate cartile mele preferate <3

10. Coperta favorita a unei carti citite in 2012?
Pasiune de Lauren Kate

11. Cel mai memorabil personaj intalnit in 2012.
Jane Eyre si Luli din aaa..Lorelei :D

12. Cartea scrisa cea mai frumos pe care ai citit-o in 2012.
Ghici ciuperca. Lorelei, desigur <3

13. Cartea care a avut cel mai puternic impact asupra ta in 2012.
Panza de paianjen si da, Lorelei :))

14. O carte pe care nu poti sa crezi ca ai asteptat pana in 2012 sa o citesti.
Harry Potter. Adica asdfgfgh, cine a mai asteptat pana in 2012 ca sa se apuce de seria asta?!

15. Citatul preferat .
Oh nu, te rog nu ma pune sa aleg! Oricum, ar fi unul de aici <3 *nu ma injurati va rog:))*

16. Cea mai scurta si cea mai lunga carte citita in 2012.
Cea mai scurta~ Oscar si tanti roz de Eric-Emmanuel Schmitt si Dragoste si Prietenie de Jane Austen, ambele in jur de 110-120 de pagini
Cea mai lunga~ Jane Eyre de charlotte Bronte, 560 de pagini

17. O scena dintr-o carte despre care voiai sa vorbesti neaprat cu cineva.
Nu prea stiu, sunt multe scene din cartile care mi-au placut mult despre care vreau mereu sa vorbesc cu cineva..

18. Cea mai frumoasa relatie.
Luce&Daniel din Pasiune(Damnare) siii cei din Sapte zile pentru o eternitate, dar nu-mi amintesc cum ii cheama :-s

19. O carte pe care ai citit-o numai bazandu-te pe o recomandare.
Oscar si tanti roz.

tumblr_lzusukemCd1qkhe9mo1_400_largeSper ca nu v-am zapacit prea tare cu Lorelei, dar, daca ar fi posibil asa ceva, zau ca m-as marita cu cartea asta. Nimeni nu m-a inteles vreodata asa cum a facut-o ea :o3
Hm, voi cu cititul cum mai stati? E am citit pe 1-2 volumul 2 din Eve, dar nu prea m-a impresionat si acum ma chinui sa trag de Fata cu picioare de sticla, care la inceput (adica primele vreo 30 de pagini) parea tare interesanta, dar acum (la urmatoarele 30 de pagini) incepe sa ma plictiseasca si sa ma eneveze cu calmul ei. Sunt cea mai calma persoana pe care o cunosc (okay, asta daca trec peste profa de engleza..), cartile pe care le iubesc cel mai mult sunt calme si fara prea multa actiune, e iarna si frig si citesc stand cu picioarele cocotate pe calorifer ascultand MagicFm, deci intr-o atmosfera a naibii de calma, deci ce asdfghjjkl nu functioneaza intre mine si cartea asta? O fi prea mult calm? Am nevoie de o carte care chiar sa ma prinda, care sa aiba acel *puf* de praf magic, dar nu stiu de unde s-o iau. Mai sunt si pretentioasa…Vreau ceva ce am deja in biblioteca, vreau sa nu fie YA..as incerca sa continui din HP, dar mi-e ca pana o sa intre cu adevarat in actiune am sa ma plictisesc si nu vreau sa-mi stric parerea despre serie doar pentru ca o citesc intr-un moment nepotrivit. Poate ceva de Jane Austen..sau mai trag putin de Fata cu picioare de sticla, cine stie, poate devine interesanta :-??…Hm, a citit cineva Comedianta de Wladyslaw Reymont? Am primit-o la premiu cand am terminat a 10-a si de-atunci se tot holbeaza la mine de pe raft :-s

Photobucket

8 comentarii (+add yours?)

  1. pixselz
    Ian 05, 2013 @ 15:14:47

    ceeeeee draguuut!Mda si eu aici de fata este una dintre persoanele care INCA nu a citit Harry Potter(bine am doar volumele 4,5 sau 5,6 ceva p-aici).Dar tot vreau sa citesc seriaa.Chiar asa buna a fost Lorelei?!?Vad ca ti-ai facut o imagine placuta despre ea…Poate o sa o citesc si eu anu’ asta.

    Răspunde

  2. BuburuzaBia
    Ian 05, 2013 @ 19:10:21

    Eu ti-am citit intrebarile de la coada la cap :)) Mare fan lorelei, tz tz tz. Iti sugerez sa citesti si Ciuleandra de Rebreanu, cred ca o sa-ti placa, ma gandesc sa o citesc si eu :)) . Am auzit cartea povestita de cateva ori si suna bine. „Oscar si tanti roz” eu ti-am recomandat-o? :-? stiu ca ti-am spus si eu de ea dar nu stiu din a cui recomandare ai citit-o :)).

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 05, 2013 @ 22:36:32

      Mare fan e putin spus:)). Hmm, nu stiu ce sa spun despre Ciuleandra..am auzit de ea, dar habar n-am despre ce e..dar simplul fapt ca e scrisa de Rebreanu ma face sa ma stramb; am si eu prejudecatile mele:)). Da, tu mi-ai recomandat Oscar si tanti roz…am impresia ca mi-a mai recomandat-o cineva, dar nu sunt sigura..dar stiu ca tot tu mi-ai dat si link-ul unde sa o citesc e-book :)

      Răspunde

      • BuburuzaBia
        Ian 06, 2013 @ 12:33:42

        Asa. Ciuleandra e un roman psihologic, ceva de genul si mai e vorba despre casatoria unei tinere…e destul de intortocheata dar si buna cred :)

  3. alexa
    Ian 20, 2013 @ 14:58:15

    Hmm, vad pe aici multe titluri cunoscute.
    Lorelei, este una din cele 2 carti pe care le-am pastrat din biblioteca parintilor meu, care odata cu divortul lor s-a destramat si ea. Dar rusine mie, nu am si citit-o.
    Vad ca iti place seria Damnare. Eu am primit acum cateva zile Rapture. Astept sa scap de examene sa pot sa o citesc linistita. Desigur ca nu m-am putut abtine sa nu citesc primele pagini. Este grozava.
    In Sapte zile pentru o eternitate personajele sunt Lucas şi Zofia. Foarte draguta cartea desi in prima jumatate se misca cam greu.
    Fata cu picioarele de sticla, a citit-o actuala mea colega de blog si una din cele mai bune prietene, si mi-a zis ca nu e stralucita. Adica e destul de simpla cartea.
    Pe mine m-au captivat foarte mult: Gradina uitata de Kate Morton, O zi de David Nicholls, Femeie albă pe bicicleta verde de Monique Roffey. Ultima carte a fost Gelozie, volumul 3 din Altfel de ingeri, la fel foarte captivant.

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 20, 2013 @ 18:07:12

      Iubesc seria Damnare! Intr-un top al seriilor YA cred c-ar fi pe un loc 2, imediat dupa Fior<3. Da, am vazut cartea la tine pe blog si mai sa nu mai pot sa-mi dezlipesc ochii de la monitor…uh<33
      De acord, la Sapte zile pentru o eternitate prima jumatate mai ca ma adormea, dar a doua a fost…wow:)
      Am dus Fata cu picioare de sticla pana pe la jumatate, dar pana la urma am lasat-o pentru vremuri mai bune, e prea…monotona ca sa pot s-o citesc acum.
      O zi am citit-o si eu acum vreun an si ceva, dar nu m-a impresionat asa tare. Adica am citit-o numai pentru coperta, cea cu posterul filmului. Si filmul l-am vazut tot pentru posterul ala..imi placea prea mult:)).

      Răspunde

      • alexa
        Ian 20, 2013 @ 19:42:09

        Nu stiam ca are film. O sa ii zic la colega mea, poate o sa vrea sa se uite.
        SI mie imi place foarte mult Damnare. Mi-am comandat Rapture hardcover, si are o coperta suberba.. E catifelata.

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

