Si a mai trecut inca un an….

602267_337530533009894_1016092062_n_largeAm facut o traditie pe blog ca la fiecare sfarsit de an sa am o postare cu acest titlu si, chiar daca am cam absentat eu pe aici in ultima vreme, nu ma lasa inimioara sa incalc traditia. Ca doar o data se sfarseste 2012, ne?

Ei, daca la sfarsitul anului trecut spuneam ca in sfarsit mi-am dat seama cine sunt..hm…acum spun ca n-am nicio idee cine sunt, ca n-am sa aflu niciodata si ca nici nu vreau sa aflu. Sunt Alexandra si atat. Sayuki e doar o particica din asta. Iar despre 2012 ce sa spun? Pe multi i-am auzit spunand ca a fost un an ciudat, altii ca a fost okay, mama spune ca a fost urat…Pentru mine 2012 a fost cate putin din fiecare. In 2012 am ras si am plans mai mult decat oricand, am avut perioade de fercire maxima si altele in care nu vroiam decat sa dorm si sa fiu lasata in pace si ma purtam ca o lamaie afurisita, am incercat chestii noi fara sa-mi fie teama ca o sa esuez *si am esuat, dar tot a fost distractiv – mai tineti minte cand incercam sa merg pe bicicleta? asta a fost doar una dintre chestii..*, am legat si mai strans prieteniile si, fara sa-mi dau seama, am lasat globul ala de sticla sa se crape si in sfarsit au aflat si ceilalti ca nu-s asa indiferenta si tare pe cat par. La sfarsit de 2011 mi-am propus cateva lucrusoare pentru 2012, dar principalul scop era sa fac din 2012 cel mai tare an de pana acum siiii *pam pam pam* ~misiune indeplinita! Imi amintesc ca pe la inceputul verii spuneam ca daca anul s-ar termina atunci, cu siguranta telul asta ar fi fost atins, dar nici a doua jumatate a anului nu s-a lasat mai prejos:). A fost un an ciudat, in care s-au intamplat multe, si bune si rele, dar tocmai asta a fost farmecul~ am iesit putin din monotonia de pana acum<3. Totusi, tot nu-mi vine sa cred ca deja e gata. De la an la an am inpresia ca timpul trece tot mai repede…
tumblr_m9yxrcPku91r2q9tyo1_500_large
Despre 2013 nu prea stiu ce sa spun. La sfarsit de 2011 era plina de optimism cand ma gandeam la anul urmator, dar acum ceva imi pare ca-mi lipseste. Trecand peste faptul ca vreau sa iau delf-ul, cambridge-ul, sa am note ceva mai mari decat semestrul asta si alte chestii d-astea, am 2 dorinte pentru 2013. Atat:

1. Sa continui ce-am inceput in 2012, adica sa traiesc…in adevaratul sens, sa ma bucur de viata, adica mai mult decat sa respir si sa mananc si sa traiesc in paginile cartilor. Nu ca as vrea sa ma las de citit, nicidecum, dar…da, trebuie sa va dau un citat din Lorelei, asa sper sa intelegeti si de ce trec mai rar pe aici.

– Gabico, cred ca n-am sa mai scriu…
– Cum, Lorelei? Si ce-ai sa faci?
– Am sa ma bucur de viata.

2. Sa imblanzesc acel monstru de metal *sau ce-o fi* cu coarne, sa si roti cu spite. La inceput de 2012 nici nu-mi trecea asa ceva prin minte, dar m-a apucat asa deodata prin iunie ca vreau eu sa merg cu bicicleta si daca nici anul asta nu reusesc sa invat, ma declar dezamagita de mine.

Si, tot parte din traditita acestui post, trec si la carti:). Intai un top al cartilor citite anul asta, nu chiar in ordine, dar pe-acolo~

1. Lorelei de Ionel Teodoreanu ~ cartea care pentru mine a intrecut-o pe oricare alta *dada, chiar si pe Fior*, care mi-a ajuns cel mai adanc in inimioara si nu mai vrea sa iasa de acolo si din care imi vine mai mereu sa citez -Sayuki, aia care nu citeaza niciodata din carti-

2. Jane Eyre de Charlotte Bronte ~ pentru ca si Jane a reusit sa-mi ajunga destul de adanc in inimioara

3. Mandrie si prejudecataa, alaturi de Ratiune si Simtire, ambele scrise de Jane Austren, autoare pentru care am facut o adevarata pasiune anul acesta <3

4. Panza de paianjen de Cella Serghi ~desi e 75% descriere, am spus-o si o s-o mai spun: m-a facut sa iubesc cu adevarat marea si sa-mi fie dor de ea asa cum nu mi-a fost niciodata, desi locuiesc la putin peste o jumatate de ora de mers pe jos de plaja

5. Harry Potter de J. K. Rowling ~ma refer aici la primele 4 volume, pentru ca pe restul inca n-am apucat sa le citesc, dar in special la volumul 3, Prizonierul din Azkaban, pe care l-am citit intr-adevar pe nerasuflate

tumblr_loam6u2ULx1qf557zo1_500_largeSiii..cred c-am sa ma opresc aici cu topul. Observ ca de la an la an topurile mele sunt tot mai scurte. Mai am carti care mi-au placut mult, dar nu le pot baga in aceeasi oala cu acestea. Si da, constat surprinsa ca, poate cu exceptia volumului 4 din Harry Potter, toate celelalte carti sunt scrise cu mai (foarte) mult sau mai putin inainte de 2000; si da, am observat si ca nu-i niciun YA pe acolo. Deci in sfarsit am ajuns la concluzia ca tot clasicele sunt cele mai bune <3.
Oh, dar totusi am de acordat si cateva mentiuni:
* 2 mentiuni mai…’importante’, ca sa zic asa, pentru Divergent a Veronicai Roth si Pasiune de Lauren Kate
* 3 mentiuni mai micute pentru Crescendo de Becca Fitzpatrick, Orasul de Sticla de Cassandra Clare si Sapte zile pentru o eternitate de Marc Levy
* o mentiune speciala pentru Plumb a lui George Bacovia, pentru ca e singurul care m-a facut vreodata sa citesc o intreaga carte de poezii si pentru ca ma trezesc mereu recitand versuri de-ale lui de cate ori cineva rosteste cuvinte precum sange, corbi, abator, liceu, etc.

Gata cu topul, mai ramane o singura chestie: sa vedem lista cu ce vroiam anul trecut sa citesc anul asta, ce-am citit si ce nu din lista aia, si sa fac o noua lista cu ce vreau sa citesc anul care vine:)
Anul trecut spuneam ca anul asta vreau sa citesc: Pasiune, Paranormal, Harry Potter, Divergent, Daca as ramane, Legaminte. Bifat, bifat, bifat. Singura chestie e ca n-am reusit sa termin toate volumele din Harry Potter, dar nu-i bai, trecem pe lista pentru la anul:
1. Volumele 5-7 din HP
2. Persuasiune, Manastirea Northanger, Parcul Mansfield, Emma ~ toate scrise de Jane Austen
3. Tess D’Urberville de Thomas Hardy
4. Poveste despre doua orase de Charles Dickens
5. Anna Karenina de Lev Tolstoi
Cam astea ar fi:). Poate si Pe aripile vantului si sa recitesc La rascruce de vanturi, in speranta ca de data asta voi putea s-o duc pana la capat, dar in principal vreau sa completez lista de mai sus. Uh, anul trecut pe vremea asta n-as fi ghicit niciodata ce fel de carti voi trece in urmatoarea mea astfel de lista O.o…dar sincer, YA-urile nu ma mai atrag asa cum obisnuiau s-o faca acum nu chiar foarte multa vreme..

Hm, cred ca deja am palavragit cam prea mult…dar trebuia sa recuperez, nope?:)) Ah, da, tot pentru la anul mi-am propus sa mai dau putina viata blogului. Stiu ca nu voi mai posta asa cum o faceam odata, dar macar cat de cat acolo, pentru ca nu vreau sa-l abandonez. Si app, multumesc frumos tuturor care au trecut pe aici, mi-au lasat comentarii si mi-au pasat lepse/nominalizari chiar daca eu eram plecata in spatiu! Tare dulce din partea voastra si e cam jumatate din motivul pentru care nu pot abandona blogul <3

Va urez La multi ani!, un an mai mult decat bun in 2013, sa parasiti 2012 fara regrete si sa va distrati in seara de revelion! Si sa ne-auzim cu bine si la anul!:)

hTaKE8rRpPg_large

Photobucket

9 comentarii (+add yours?)

  1. larisaoana
    Dec 31, 2012 @ 00:26:06

    O sa vim mereu ai. Sper sa fii si tu chiar daca pe jumatate si nu la fel ca inainte :*
    Simpla daca prezenta conteaza :)
    Despre 2012, o sa vorbesc si eu pe blogul meu maine. Daca vrei sa imi citesti trairile, te astept maine pe la mine , dar mai spre seara ;))

    Răspunde

  2. Rose
    Dec 31, 2012 @ 00:41:57

    Chiar mă gândeam azi, în maşină: Nu mai posteată Sayuki inventarul de sfârşit de an? Îmi plăceau postările acelea. Şi-acum yaaaay, dorinţă îndeplinită :X
    Sper să trec mai des pe aici în 2013 :* Mie mi-a fost dor de drăguţeniile tale. Mult. Păi a trecut mult timp şi credeam c-o să iasă un comentariu mai lung, that’s it :))
    Un an nou fericit :* :*

    Răspunde

  3. Lexy
    Dec 31, 2012 @ 10:41:03

    La multi ani Sayuki! Eu ma incadrez in categoria persoanelor ce cred ca anul acesta a fost urat, daca nu ingrozitor, am primit suturi cat si pentru 2013 :)) Daar sper sa cel ce vine sa fie putin mai linistit, si ai dreptate in ceea ce zici, sa ma bucur si eu mai mult de viata :)

    Răspunde

  4. Vero
    Dec 31, 2012 @ 12:10:16

    Haă, măăăă, chiar așa ne lași baltă :( Unde-i Sayuki aia veselă? Mai vrem postări, recenzi, meniul obișnuit a la Sayuki :*

    Răspunde

  5. Anna
    Dec 31, 2012 @ 12:56:54

    Bună Sayuki ! Recent ţi-am descoperit blogul ( mă consider extrem de norocoasă) …aş vrea să-ţi mulţumesc deoarece postările tale au trezit în mine dorinţa de a citi . Înainte de a da peste blogul tău ( asta s-a întâmplat la începutul lunii decembrie ) nu eram adepta cărţilor insă acum …e altfel:nu trece zi fără să citesc , am inceput să-mi comand cărţi de pe internet iar bibliotecara a devenit o bună prietenă. Schimbarea părerii mele asupra cititului datorită ţie e probabil cel mai bun lucru ce mi s-a întâmplat în ultimul timp.Al tău blog va fi mereu vizitat de mine .

    Mulţumesc Sayuki ! La mulţi ani !

    Răspunde

  6. DORICE
    Dec 31, 2012 @ 13:07:57

    Mda… Si pentru mine anul 2012 nu a fost prea frumos, exceptand faptul ca am fost in Suedia.
    LA MULTI ANI! Sper sa ai un an mai bun!
    P.S. Chiar ar trebui sa mai incerci si alte cartie de Ionel Teodoreanu! S-ar putea sa ajungi ca mine, care si eu am crezut ca Lorelei e cea mai frumoasa si cea mai minunata, pana am citit altceva.

    Răspunde

  7. Cupcake.
    Dec 31, 2012 @ 15:26:14

    La mulți ani și ție. ^^
    Blogul tău a fost printre primele descoperite de mine… Ar fi trist să ne lași doar cu amintirea blogului ăstuia absolut superb. În orice caz, să ai parte de un an nou fericit. >:d<

    Răspunde

  8. Trackback: LA MULŢI ANI!!! « bibliodevafiliala3
  9. Patty
    Dec 31, 2012 @ 18:58:19

    La multi ani, Sayuki! Sa ai un an nou fericit si plin de realizari! :*

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

