Walking in a Winter Wonderland




Niciun alt anotimp nu apropie sufletul, ca iarna, si de fragezimea copilariei si de reculegerea batranetii. Esti bunic si copil in acelasi timp, privind la fereastra fulgii care sclipesc imbatranindu-te cu un zambet fata de amintirea propriei copilarii ivita cu manuta intinsa dupa fulgi.

Ionel Teodoreanu, Lorelei

snowy_love__my_heart__by_limeflowery-d4o3oenIarna trecuta, mergand cu zapada scartaindu-mi sub ghetute, incercand sa-mi pastrez echilibrul cand ajungeam pe gheata, am avut unul dintre rarele mele momente mai sentimentale si i-am spus cuiva drag mie ca iarna mi se pare cel mai calduros anotimp. Si inca mai cred asta. Si, paradoxal, tocmai frigul si zapada il fac sa-mi para atat de calduros- desigur, ma refer la caldura din sufletele noastre. Cand ar putea o cana de ciocolata calda, un calorifer incins sau o imbratisare calda si dragastoasa sa aiba mai mult farmec decat iarna?

tumblr_megop3BEwP1rjhoi6o1_500_largeCum spunea si Ionel Teodoreanu, iarna esti copil si bunic in acelasi timp, topai de bucurie la prima ninsoare, astepti cu nerabdare sa se adune si sa iesi la tavaleala si cui ii mai pasa atunci cate grade sub 0 sunt?..si totusi, cum sa nu te gandesti si la iernile trecute ale copilariei tale fara macar un piculet de nostalgie? Iarna inseamna zapada, bucurie, nostalgie, spirit de sarbatoare si miros de frig si portocale.
Imi amintesc iernile din copilarie, cand mergeam la bunica si zapada era mare si cutreieram toata gradina cu verisoara mea si dupa ce tavaleam toata zapada, intram inghetate in casa, unde ne cocotam in fotoliu si ne urcam picioarele pe soba, la caldurica. Dupa ce ne incalzeam nitel, urma runda a doua. Si uite-asa o tineam toata ziua, asa ca seara nu mai era pic de zapada neatinsa iar in mijlocul curtii trona o familie de oameni de zapada – care revenea in fiecare an, asa cum cerea traditia.
winter_wind__by_lukreszja-d35dd9yImi amintesc de gradinita, cand ningea afara si mama venea sa ma ia cu saniuta..
Si imi amintesc cu cel putin la fel de mult drag si de iarna trecuta, cand, dupa scoala, drumul spre statia de autobuz dura de doua ori mai mult decat de obicei si ajungeam acasa cu parul ud, cu rimelul intins de parca eram ursulet panda si cu un zambet larg pe fata..
Si asta doar legat de zapada…Ce sa mai spun de sarbatori, impodobitul bradului si al casei..zau asa, pana si curatenia de Craciun are farmec<3.

Oh, ce vremuri<3 Imi umplu inima de fericire! Abia astept sa ninga si iarna asta si ma simt de parca-mi doresc asta mai mult decat oricand <3.
Voi ce amintiri aveti legate de iarna si zapada? :)

P.S. Asta a fost pentru Postarile de Iarna ale fetelor de la Love for Books, Etapa 1 :)

Photobucket

15 comentarii (+add yours?)

  1. Anca
    Dec 09, 2012 @ 19:55:09

    UUh! :x Ce n-as da sa ninga frumos si la noi…

    Răspunde

  2. Anushka
    Dec 10, 2012 @ 08:45:56

    frumoase ganduri!am o intrebare :cum ai facut sa-ti cada fulgii de pe fundal?…aaa melodia lu train e super tare ,nici nu am auzit de ea:)

    Răspunde

  3. Lulu
    Dec 10, 2012 @ 11:04:57

    Pur si simplu IUBESC IARNA!!!

    Răspunde

  4. Sandra Way
    Dec 11, 2012 @ 11:40:07

    Buna, Sayuki! Iti urmaresc blog-ul de ceva vreme si astept cu nerabdare noile postari. Nu stiu daca esti interesata, dar am vorbit cu cei de la editura Trei si la tradus au cartea The Fault in Our Stars de John Green. Eu astept de foarte multa vreme sa apara aceasta carte… Scuze daca a parut ciudat, dar vroiam sa-ti spun si tie pt ca iti iubesc blog-ul si gustul tau in carti:)

    Răspunde

  5. DEni
    Dec 17, 2012 @ 19:23:22

    buna , blogu tau e super dar ar fi extraordinar daca la ai pune actori dupa cum ti se pare tie a sa fie iintr-o carte exemplu
    nu plange sub cla de luna
    selbby sar potivi sa fie Lucy Hale
    iar austin :
    adika ce actor\ cantaret ti se pare tie ca seamana cu personajele din carti :P este parerea mea dac vrei e ok daca nu mie tot imi place blogu tau :D

    Răspunde

  6. Vero
    Dec 18, 2012 @ 22:02:58

    Răspunde

  7. Rose
    Dec 20, 2012 @ 16:15:59

    Pe unde umblii, Sayuki? :-w Ne e dor de tine :o3

    Şi de la mine ai o nominalizaree :)
    http://rose-books.blogspot.ro/2012/12/nominalizari.html

    Răspunde

  8. Iuliks
    Dec 22, 2012 @ 00:09:59

    Răspunde

  9. Anca
    Dec 22, 2012 @ 18:38:14

    Răspunde

  10. furelise
    Dec 22, 2012 @ 21:17:25

    Răspunde

  11. larisaoana
    Dec 23, 2012 @ 00:16:33

    Ai primit o nominalizare de la mine aici:
    http://oanabooks.wordpress.com/2012/12/22/liebster-award-yeeeeey/

    Răspunde

  12. larisaoana
    Dec 23, 2012 @ 23:57:56

    Răspunde

  13. Simona Husaru
    Dec 29, 2012 @ 16:15:00

    Ai primit o leapşă de la mine dacă doreşti să o faci >:D< : http://secretelecartilor.blogspot.ro/2012/12/liebster-award.html

    Răspunde

  14. roxtao
    Dec 30, 2012 @ 20:29:03

    Nominalizare pe final de an ^_^
    http://roxtao.com/2012/12/30/blog-of-the-year/

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

