Recenzie~ Tacere de Becca Fitzpatrick

tacere-2071In sfarsit, mult asteptata Tacere; pentru ca sunt sigura ca nu sunt singura care astepta cu nerabdare sa citeasca acest volum. Mi-era dor de Patch si Nora, precum si de Vee si de Scot dar, din pacate, aceasta “reintalnire” nu s-a ridicat tocmai la asteptarile mele. Ori cartile clasice m-au facut sa diger mai greu romanele young-adult, ori Tacere a fost intr-adevar mai slabuta decat primele doua volume ale seriei; sau poate amandoua…

Dupa cum stim *probabil*, volumul 2 a avut un final mai mult decat plin de suspans. In Tacere, Nora se trezeste singura in cimitirul orasului, fara sa stie cum a ajuns acolo. Afla ca e luna sepembrie, ca ultimile 3 luni fusese data disparuta si constata ca ultimile amintiri pe care le are sunt din urma cu 5 luni. Evident, firul memoriei sale se rupe in ziua in care l-a cunoscut pe Patch, nemaiamintindu-si-l nici pe el nici, ei bine, tot ce stim ca s-a petrecut in primele doua carti ale seriei. Si, bineinteles, Nora incearca sa-si recapete amintirile, fapt ce o conduce direct in centrul confruntarii dintre nefilimi si ingerii cazuti.

Cartea a avut actiune, suspans, mister, la fel ca si celelalte volume, dar mie ideea cu pierderea memoriei mi s-a parut putin cam trasa de par si, avand in vedere ca stiam tot ce incerca Nora sa-si aminteasca, prima jumatate a cartii nu prea m-a impresionat; cat despre a doua jumatate, a avut mai multa actiune si l-a avut si pe Patch, care sa mai anime putin atmosfera si, desigur, sa adauge si o doza de mister. Concluzia: mi-a placut, dar sunt sigura ca Becca Fitzpatrick putea si mai mult.