Recenzie~ Tacere de Becca Fitzpatrick

tacere-2071In sfarsit, mult asteptata Tacere; pentru ca sunt sigura ca nu sunt singura care astepta cu nerabdare sa citeasca acest volum. Mi-era dor de Patch si Nora, precum si de Vee si de Scot dar, din pacate, aceasta “reintalnire” nu s-a ridicat tocmai la asteptarile mele. Ori cartile clasice m-au facut sa diger mai greu romanele young-adult, ori Tacere a fost intr-adevar mai slabuta decat primele doua volume ale seriei; sau poate amandoua…

Dupa cum stim *probabil*, volumul 2 a avut un final mai mult decat plin de suspans. In Tacere, Nora se trezeste singura in cimitirul orasului, fara sa stie cum a ajuns acolo. Afla ca e luna sepembrie, ca ultimile 3 luni fusese data disparuta si constata ca ultimile amintiri pe care le are sunt din urma cu 5 luni. Evident, firul memoriei sale se rupe in ziua in care l-a cunoscut pe Patch, nemaiamintindu-si-l nici pe el nici, ei bine, tot ce stim ca s-a petrecut in primele doua carti ale seriei. Si, bineinteles, Nora incearca sa-si recapete amintirile, fapt ce o conduce direct in centrul confruntarii dintre nefilimi si ingerii cazuti.

Cartea a avut actiune, suspans, mister, la fel ca si celelalte volume, dar mie ideea cu pierderea memoriei mi s-a parut putin cam trasa de par si, avand in vedere ca stiam tot ce incerca Nora sa-si aminteasca, prima jumatate a cartii nu prea m-a impresionat; cat despre a doua jumatate, a avut mai multa actiune si l-a avut si pe Patch, care sa mai anime putin atmosfera si, desigur, sa adauge si o doza de mister. Concluzia: mi-a placut, dar sunt sigura ca Becca Fitzpatrick putea si mai mult.

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. Rose ღ
    Dec 03, 2012 @ 21:35:17

    Oh, e a doua recenzie negativă pe care o citesc :( Nu ştiu, volumul 2 m-a dezamăgit puţin şi speram ca Tăcere să readucă lucrurile la normal, dar asta e, sper ca măcar volumul 4 să fie exploziv :3 Mai sunt replici geniale? Îmi e aşa dor de Paatch <3 O să-mi ajungă şi mie cartea săptămâna asta, dar nu mai am răbdare :))

    Răspunde

  2. Books World (Amy)
    Dec 03, 2012 @ 22:12:43

    Ohh, ce hainuta de iarna! E ataaat de draguta! Despre recenzie, acum citesc Tacere, sunt pe la pagina 150 si sincer, am tendinta sa tip la Nora pentru ca stiu tot ce ea nu-si mai aminteste. Dar, e doar o carte, deci nu ma asculta…I know.. I’m crazy but wilde:> :)) Cum stiu ca esti din Constanta… ai simtit cutrmurul?

    Răspunde

  3. BuburuzaBia
    Dec 03, 2012 @ 23:57:47

    Exact genul de cartulii comerciale pe care incerc sa le evit, nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar din cartile acestea parca lipseste substanta… au toate cam aceleasi teme, vampiri (probabil nu cartea de fata), intuneric, o lume damnata in care cei oropsiti ori incearca sa-si faca singuri regulile ori sa-i termine pe oamenii normali. Acuma, depinde si de gusturile fiecaruia, eu nu m-am aruncat prea „adanc” in lecturile de gen pana acum si poate n-am citit chiar ce trebuia, probabil ca ar trebui sa ma abtin de la comentarii pana nu experimentez mai bine, dar ce am citit pana acum m-a cam nemultumit.
    Imi plac luminitele de Craciun foarte tare. Cum le-ai pus? :D

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

