Nou in biblioteca…(20)

Ca sa fie totul clar, am sa incep prin a va anunta ca nu, Sayuki n-a murit. A fost stoarsa total de emotii si era sa dea o masina peste ea saptamana trecuta, dar e inca in viata.
Mda, stiu ca n-am mai trecut pe aici de…aproape 3 saptamani, dar am avut o perioada mai….aa..furtunoasa, ca sa zic asa. Emotional vorbind. A fost urat; am zis ca daca rezist pana la sfarsitul lunii sunt tare, dar n-am reusit si am cedat. Partea buna e ca, pe de o parte am rezolvat una dintre probleme si ca acum in sfarsit ma cred si ceilalti cand spun ca-s mult mai sensibiloasa decat par. Pe de alta parte, lucrurile stau la fel de prost ca inainte si chestia asta ma omoara. *Inainte sa ajungeti voi la cine stie ce concluzii: nu, nu mi s-a intamplat nicio nenorocire si nu, nici despre vreo problema cu vreun baiat nu vorbesc.* In fine, trecem peste. Inca sunt aeriana si in plin sezon de teze si teste si continui sa o dau in bara *deja am gafat-o urat la bio si idiot, ca de obicei, la mate..-pentru ca da dom’le, 2*2=2 si 2*2*2=2 si 2*2*2*…*2=2, ce naiba!*, dar creierasul meu e prea sus in nori ca sa proceseze asta si sa faca ceva. Zau asa, sunt ciudat de indiferenta, chiar si pentu mine! De citit n-am mai citit aproape nimic, dar am cateva carticele noi, desi nu tocmai recente.

De la Libris am primit luna trecuta Petrecerea de Halloween si luna asta Tacere, din care am citit caaaam… jumatate.


Si din Carrefour mi-am luat pe la inceputul lunii 3 carticele *sau cartulii* de Jane Austen: Parcul Mansfield, Persuasiune & Manastirea Northanger si Emma. Le cautam de o gramada de timp si eram prin Carrefour si aveau o gramada de carti din colectiile Adevarul, numai pe astea nu. Dupa ce m-am mai invartit putin pe acolo, le ochesc ingramadite undeva pe un raft jos, inghesuit, cu pret unic 4 lei. Le-am inhatat si-am fugit cu ele la casa:)). Abia astept sa termin Tacere si sa ma apuc de una dintre ele<3..intrebarea e de care?:))

Nu stiu de ce sunt atat de aiurea imaginile asezate in pagina, dar mi-e prea lene sa vad care-i problema…

Hm, dar voi ce-ati mai facut intre timp, cat am facut eu pe disparuta? Eu am sarit cu multa gratie peste Black Firday – nici macar n-am idee ce reduceri au fost-, dar sper ca voi ati profitat de promotii:). Si si si, cum a fost la Gaudeamus? A fost cineva? :D
Si si si pentru ca acum ma simt mai bine *puuuf*, trebuie sa ma bucur si aici ca am facut si ceva bun in astea 3 saptamani: am indeplinit toate chestiile pe care vroiam sa le fac in 2012! Mai stiti cand va spuneam ca mai am un singur lucru pe lista si ca e un ceva gen ‘acum ori niciodata’, ca daca nu-l fac pana la sfarsitul anului e destul de probabil sa nu-l mai fac niciodata? Ehe, am reusit:D. Si nu, n-am de gand sa va spun despre ce-i vorba:)). E felul meu de a fi egoista: tin unele chestii doar pentru mine, sa ma bucur doar eu de ele..desi da, sunt constienta ca vorbesc despre chestii importante doar pentru mine, deci oricum ma bucur doar eu de ele, indiferent ca stie toata planeta sau doar eu:).

P.S. Succes in ce-a mai ramas din perioada de teste/teze:)
P.P.S. Va vine sa credeti ca mai sunt doar cateva zile de tomana? Sau ca peste o luna deja a trecut Craciunul? O.o

Photobucket

16 comentarii (+add yours?)

  1. Lexy
    Noi 27, 2012 @ 16:11:24

    Nu cred! Sa-mi iasa ochii din orbite cand am vazut faza cu masina! Pff, ai mai multa grija de tine, bine? Of, sper ca esti mai bine acum:X
    Eu am profitat de reduceri, chiar au fost bunicele, si mi-am luat printre altele si Tacere, desi am citit-o deja in engleza :))) Am si eu carticelele de la Adevarul din colectia Jane Austen, le-am luat atunci cu revista :)
    Din pacate nu am ajuns la Gaudeamus, dar am auzit ca a fost foarte fain. Ce mi-e ciudat ca nu pot ajunge si eu!! :(
    Ehee, pentru mine abia incepe sezonul tezelor/testelor :)) Am avut practica pana acum, asa ca urmatoarele doua saptamani voi face ceva cearcane :)))

    Răspunde

    • Sayuki
      Noi 28, 2012 @ 15:36:54

      Hm, cred ca am facut-o sa sune mai grav decat a fost defapt :-S…Creierasul meu a procesat pana la urma informatia si mi-a zis sa ma opresc..si creierasul soferului i-a spus si lui probabil ceva gen ‘ocoleste-o, ca asta-i aeriana’..oricum, macar am grija sa trec mereu pe trecere:)).
      Si mie-mi pare rau ca niciodata nu ajung la targurile astea :(..da’ las’ ca tto ajung eu sa fac facultatea la Bucuresti si nu mai ratez niciunul :))
      Eu sunt cam pe la mijlocul sezonului..mai am doar teza la info, dar o gramada de teste :-s

      Răspunde

  2. DORICE
    Noi 27, 2012 @ 17:46:38

    Doamne ce bine ca am scapat de teza si examene si chestii d-astea! Oricum mult succes.
    Si mai tine-ti si capul pe umeri, ca uite ce era sa patesti cu masina!
    Yo am citit seria The Goddess Test de Aimee Carter care mi s-a parut de vis. Dar in engleza. Nu stiu daca vreo editura sa pregateste sa o publice la noi. Totusi sa stii ca e foarte usoara.
    Si, nu, la Gaudeamus nu am ajuns. Mi-am petrecut weekend-ul meditandu-i pe verisorii mei de clasa a opta la mateoftica! Iti dai seama ca nu pe degeaba! :)
    Spor la citit si la invatat.

    Răspunde

  3. BuburuzaBia
    Noi 27, 2012 @ 18:52:23

    Ma bucur sa aflu ca esti bine, imi faceam griji. :) Sper ca esti ok si ma bucur ca esti fericita. Am si eu Parcul Mansfield si Emma, inca nu am inceput sa le citesc, dar urmeaza…sper :)
    Numa bine , pupici!

    Răspunde

  4. furelise
    Noi 27, 2012 @ 19:36:55

    In sfarsit! Incepeam sa ma ingrijorez ca ai patit ceva :* Sper sa treci peste momentele astea naspa :) EU EU EU! Eu am fost la Gaudeamus! Sambata! Si a foooost uimitooooor! Atat de multe carti ca ma lua cu palpitatii la pipotica :) Mi-am luat Fortele raului absolut si Divergent, ca doar nu era sa raman ultima persoana dupa pamant care n-a citit Divergent :))
    Dragute carti ti-ai luat acolo :> Lectura placuta, asteptam recenziile :)) Te pup :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Noi 28, 2012 @ 15:44:30

      Eh, o s-o scot eu cumva la capat, viata merge mereu inainte:).
      Oh, in sfarsit cineva care a fost:)) Numai bunatati ti-ai luat :3 Mda, si eu aveam impresia ca eram ultima care nu citise Divergent..pana am citit-o:))
      Mercic frumos, lectura placuta si tie >;D<

      Răspunde

  5. Books World (Amy)
    Noi 28, 2012 @ 10:01:58

    Draga Sayuki, eu cred ca voi muri. Saptamana viitoare am 2 simulari. Pe 4 la romana si pe 6 decembrie la mate…Sa nu mai zic, tot judetul de simulare atunci, dei nu numai eu o sa am /mos Niculae stricat… Aaa da, pe 5 am teza la istorie si azi am la mate. Mi-am luat foooarte multe carti.. Deja sunt derutata, sunt prea multe! Si mai derutant e ca mama mi-a luat orice carte am vrut, fara sa clipeasca sau sa-mi spuna discursul ala ca sunt a 8a si trebuie sa invat… Nu-ti fa griji, cat timp n-ai mai scris ti-am luat la rand fiecare postare! >:D:D<

    Răspunde

    • Sayuki
      Noi 28, 2012 @ 15:50:50

      Habar n-aveam ca la examenele din a 8-a se face simulare O.o…Pe vremea mea *batrana de mine* n-am dat asa ceva…Oricum, succes, si la simulari si la teze >;D<

      Răspunde

  6. Simona Husaru
    Noi 28, 2012 @ 12:27:16

    Frumoase achizitiile :D Am si eu cele 3 carticele de Jane Austen. Au bagat niste super preturi la cartile aparute in trecut la ziare/reviste ^^ ~~
    Arata bine Tacere :D Vreau si eu sa ma apuc de seria asta @-)
    Ai grija la masini :)) Am avut si eu o patanie cu un autobuz mai demult si eram wtf?
    Succes si la teze/teste etc ~~

    Răspunde

  7. Anushka
    Noi 28, 2012 @ 19:20:32

    Heiiiii bine ai venit !sper sa maresti numarul recenzilor..poate imi dai vro idee:Peu acu citesc un e-book ,am comandat Huliganii de M.Eliade,tre sa termin petrecerea le halloween(iti vine sa crezi ca inca nu am terminat-o ,lenesa de mine:))),si dupa vreau sa citesc Circul Ororilor de Darren Shan(habar n-am cine-i asta:DP..aaa nu numai tu esti aeriana,eu am luat o cearta zdravana la romana..ișșș ce nu-mi place cand are dreptate profa..in fine..iti dorresc bafta pe la teze _teste,si la citit,bineinteles.:*

    Răspunde

  8. Bia
    Noi 29, 2012 @ 23:34:33

    Iaaaai <3 postare postare postaree :X
    Îmi pare rău de tine, ştiu cum e să fii aşa de aerian. Mai demult şi la mine 2×2=2 şi 3×3=3, deci nu eşti singura care a trecut prin aşa ceva :))
    Nu, nu şi nu. Şi un singur DA care presupun că l-ai cam aşteptat (presupun) . Am terminat Şovăire :x :x :x Doamne, carte mai bestială şi mai minunată şi mai superbă şi mai extraordinară şi etc. nu voi mai citi. Finalul e… wow. Adică, eram la ultimul capitol, şi nu ştiu ce era în capul meu, iar când văd "blană" şi "ochii lui Grace" rămân şocată şi încep să vorbesc singură "CUM? DE CE? DE UNDE PÂNĂ UNDE?".
    Şi ah, părinţii ei tocmai acum s-au găsit să fie responsabili X_x
    Oricuuuum, am mai citit şi Ultimul cântec, şi am văzut apoi filmul şi nu mi-a plăcut deloc. DELOC. Cartea e de o mie de ori mai bună.
    Şi acum sunt în stadiul acela de disperată şi nebună şi obsedată după Breaking Dawn 2 şi îmi stresez prietenii cu el =)) L-am văzut de 5 ori. Până acum. Fără subtitrare, şi sunt mândră de asta, abia mai învăţ şi eu engleză:))
    Vreau să-mi iau Chimie perfectă 2 deoarece colega mea de bancă e obsedată de seria asta la fel cum sunt eu de Twilight :D . Şi mă seacă non-stop cu ea. :))
    Interesante tare cărţile tale, cine ştie, poate voi încerca şi eu una, până atunci, succes la teze/teste, aştept recenziile şi ai grijă să-ţi revii cât mai curând. :*
    Uf, n-ai idee cât de mult îmi lipseşte vorbitul prin e-mailuri. Dar cred că amândouă suntem ocupate. :(

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

