Si iarasi viiineri<3

Hei voi:) Da, da, stiu ca iar ma dati disparuta, dar…ah…n-am scuza, sunt doar neglijenta…si da, inca sunt paralela si aeriana si oricum mai vreti sa-i spuneti, daaaar azi ma simt foarte bune:)). Am stat o ora intreaga la fizica in fata clasei incercand sa rezolv o problema, apoi am fost amenintata cu un 2 si tot ma simt al naibii de bine, deci e..bine:)). Aiurea e ca profa imi mai punea intrebari si eu nu faceam decat sa ma uit la ea si sa ranjesc si unii din clasa credeau ca-mi bat joc de ea *se-ntelege ca nu-i tocmai o profa..aa…sa zicem placuta* cand de fapt chiar habar n-aveam pe ce planeta eram.. Azi m-am simtit la scoala ca-n zilelel alea dinainte de vacanta. Pentru ca la primele doua ore n-au venit profele, a treia a fost dirigentie, apoi fizica unde doar am stat in fata clasei toata ora, engleza care nu se pune niciodata ca ora si romana cu un argumentativ despre iubire si a fost okay si amuzant, cum e de obicei ora de romana atunci cand nu e enervanta:)). Plus ca toata ziua am avut bancile asezate cam aiurea, unite cumva intre ele si stateam toti la gramada:). Apoi, dupa ore, doar am schimbat locatia, pentru ca e ziua unei prietene -care e si colega si mda, noi in timpul liber suntem aceeasi gasca de la scoala:)-. Asa ca ma dor obrajii de la cat am ras azi..si aseara. Trebuie sa va povestesc ce-am patit aseara..ma rog, una dintre chestiile care mi s-au intamplat aseara:)). Unui caine i se pusese pata pe piciorul meu. Dupa ce s-a invartit putin pe langa mine, a inceput sa ma muste de picior. Eu dadeam din picior si tipam la el sa ma lase in pace, el nimic. Apoi imi suna telefonul, raspund, cainele se satura de picior, incepe sa-mi roada sireturile si trage de ele si le mesteca si roade si iar trage si eu inca dadeam din picior si incercam sa vorbesc la telefon si ‘Lasa-ma! Lasa-ma! Lasa-ma caine!’. Oh, incercati sa va imaginati scena:)). Si in timpul asta prietenele mele se prapadeau de ras si una se aseaza pe bordura si cade pe spate in boscheti si scap de caine ca se duce la ea:)). Apoi vreau sa-mi leg sireturile si iar vine si eu ii dau botul la o parte, el nu, ca vrea sa-mi roada sireturile..pana la urma imi fac o funda si plecam mai departe, dar a mai durat ceva pana am scapat de el. Uh, ce-am mai ras:)).

Okay, iar ma-ntind cu vorba:). Oricum, nu am nimic special de scris in postul asta (poate doar, in caz ca se intreaba cineva, sa anunt ca zilele trecuta iar mi-am bagat mancarea in cutia de paine si ma intrebam unde-i sunt butoanele), e doar asa, sa ma trec pe aici, sa va mai spun ce mai fac, daca mai traiesc, si sa va intreb si pe voi ce mai faceti, ce mai cititi? Eu am observat ca de ceva vreme ori nu citesc deloc, ori citesc o carte intr-o zi-doua..si apoi iar nu mai citesc deloc cine stie cat.. Adica da, inca n-am terminat Misterul din Caraibe. Si totusi, azi mi-a ajuns de la Libris Tacere *dadada<33* si nu ma pot abtine sa n-o incep si cum maine mai toata lumea e ocupata si nu prea am cu cine sa ies pe afara, presupun ca voi sta toata ziua sa citesc<3. Cand am ajuns acasa in seara asta m-am intalnit cu mama pe scari, ca pleca la munca. Si mi-a spus ca a luat cartea sa citeasca si am stat sa ne certam acolo, care sa-l ia prima pe Patch:)). Ofc, am castigat B-) :)).

Photobucket

11 comentarii (+add yours?)

  1. Rose ღ
    Noi 09, 2012 @ 21:30:18

    Aah, ce-mi place cum mă fac să zâmbesc postările tale <33 Eu mereu păţesc câte ochestie cu câinii de la bloc :)) De obicei, sar dintr-un tufiş câte patru, fiecare dă din coadă şi vrea să se caţere pe mine, şi ieu strig 'nu sări, nu sări, nu sării!' şi ei fac tocmai opusul în timpul ăsta :)) Păăi, să ne spui şi nouă cum e Tăcere şi să ai un weekend foarte fain <3

    Răspunde

  2. Cristi
    Noi 10, 2012 @ 13:18:51

    Buna. Incercam un top al blogurilor din Constanta. Blogul tau este pe lista si isi asteapta voturile.
    http://cristi.mirea.eu/2012/11/care-este-cel-mai-bun-blog-din-constanta-in-2012/

    Răspunde

  3. Books World (Amy)
    Noi 10, 2012 @ 13:44:38

    Hihihi! Imi imaginez faza aia cu cainele, gosh! Ce comiiic!:)) Eu acum citesc „Dragoste in vremea holerei” , am mai citit Legile atractiei (Chimie perfecta 2) si Aleph de Paulo Coelho… Mi-am reimprospatat blogul! ^^ peste o saptamana incep tezele…A da, si incerc sa o conving pe mama sa facem o comanda pe elefant, eu am tot adaugat in cos si trebuie sa o conving sa-mi dea 400 lei…Bineinteles ca si-a mai luat si ea cateva carti, dar inca n-am finalizat comanda…Tu cum ii convingi pe ai tai sa-ti cumpere carti?!

    Răspunde

  4. krisszu95shinny
    Noi 10, 2012 @ 16:45:30

    Ai o mama tare =)) ..Apoi superba zi :)) bietul caine ..voia si el ceva ;))

    Răspunde

  5. Anca
    Noi 10, 2012 @ 18:04:14

    Doamne cat am ras la faza aia =))) . Mi-ai facut ziua mai buna! As vrea sa apari mai des pe aici…

    Răspunde

  6. Stefan Liviu
    Noi 12, 2012 @ 12:27:51

    Pacat ca luni e asa departe de vineri, si vineri atat de aproape de luni.

    Răspunde

  7. Bia
    Noi 13, 2012 @ 14:35:03

    Ce amuzant :)) Mi-ai adus zâmbetul pe buze :D Şi la faza cu câinele, eu mor de frică. :-S Dacă văd un câine, indiferent cât de mic ar fi o iau la sănătoasa şi nu mă mai uit înapoi :))
    Eu am fost în excurie cu clasa tot week-endul la Braşov <3 Şi na, fiind prima excursie făcută în V-VIII cred că îţi dai seama ce distracţie a fost :))
    Citesc acum Ultimul cântec de Nicolas Sparks (am sentimentul că n-am scris bine dar mi-e lene să verific ), şi apoi vreau să văd şi filmul :-? Prietena mea mi-a spus că e plin e romantism şi trebuie să mă conving :)) Abia sunt la pagina 10.. deci mai am muuuult. :)
    Hihi, eu la fizică trebuie să stau ochi şi urechi la profă, că atunci când scoate pe cineva la tablă nu contează dacă eu completez ceva pe caiet sau fac o problemă sau altceva, dacă ea strigă "Bianca? Cum e acolo?" eu trebuie să-i zic dacă nu începe cu "Da' ce făceai? La următoarea problemă ieşi la tablă"…. mda, şi NU sunt un geniu într-ale fizicii, să ştii ;;)
    Acum am inspiraţie la carte o grămadăă, că na, la română studiem textul SF şi stau numai cu telefonul în mână prin pauze şi tastez în tăcere. :))
    Uh, iar m-am întins la vorbă :( Ups….

    Răspunde

  8. Rose ღ
    Noi 25, 2012 @ 00:02:21

    Răspunde

  9. Allexa.young
    Noi 25, 2012 @ 09:22:17

    Hei,hei,heiii! Se pare ca ti`a lasat Rose leapsa:P…oricum ai o leapsa si de la mine[chiar daca e aceeasi:))] :X
    http://allexa-young.blogspot.ro/2012/11/leapsaaaax.html

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

