Paralele.

Hmm, v-a fost dor de mine? :3 Da, da, stiu ca iar am lasat vantul sa bata pe blog, dar de data asta a fost motivat..cel putin partial…Hihi, am avut un weekend prelungit~ vineri dimineata eram deja in masina, pe autostrada spre Bucuresti. Prima impresie: asdfghhk, in ce naiba fel de jungla ma aflu?! Concluzia din final: iubesc orasul asta! -dar tot cred ca traficul e mai mult haos decat trafic…si cu asta nu ma refer la aglomeratie, pentru ca nu-i asa de exagerat de aglomerat cum are toata lumea impresia ca e. Am vizitat o gramada de chestii, dar in general nu prea ma atrag pe mine obiectivele turistice asa tare… Dar iubesc orasele mari cu parcuri mari si impadurite<3. Dada, un parc m-a facut sa ma indragostesc de Tragu Jiu, mai multe parcuri m-au facut sa ma indragostesc si de Bucuresti. Cismigiul mi-a placut cel mai mult<3. Am mai fost printr-unul mai micut, habar n-am cum il chema, si putin prin Herastrau..doar putin, ca deja nu prea ne mai tineau picioarele:)). Am inteles ca parcul asta are vreo 20 si ceva de km..asta inseamna mai mult decat e din Constanta pana acasa la mine…Am mers o data pe plaja vreo 10 km si cand am ajuns acasa eram lesinata, dar mi-ar placea sa fac totusi un tur al parcului…sau sa incerc:)). Faci drumetie acolo, pleci dimineata cu rucsacul in spinare si te intorci dupa-amiaza/seara, depinde cate opriri faci:). Peste vreo 2 ani pe vremea asta probabil o sa fiu si eu pe acolo, tre sa am antrenez pana atunci:)).

Cat despre titlu, asta n-are legatura cu mini-vacanta mea, ci cu mine si ce se intampla in jur in ultima vreme. Ca nu pot sa spun atlfel decat ca sunt paralela si ca n-am nicio idee pe unde-mi sta capul, uneori nu-i pe umeri nici macar la propriu.. Ca sa va dau un exemplu: azi, prima ora am avut chimie si am dat test; mai muuulte ore mai tarziu, eram cu o colega in statie; ea: si? ce-ai facut la test? eu: ce test? O.o ea: la chimie..? eu: am dat test la chimie? ..azi am avut chimie? O.o…mda, intr-un final mi-am amintit, dar tot e undeva in ceata..Sau alte doua chestii de saptamana trecuta, cand am amuzat-o tare pe mama:)). O data vroiam sa incalzesc ceva…si am bagat castronul in cutia de paine dupa care o priveam incruntata si foarte concentrata ca nu-i gaseam butoanele…Alta data eram cu mama pe strada si muult in fata era o pisica. Eu, ca de obicei, incep sa strig la ea pis pis, ea se uita la mine, eu o strig in continuare, spun ca-i draguta, ca are fata nu stiu cum ca bla bla..Am terminat palavrageala, mai facem vreo 2 pasi si ajungem in dreptul pisicii. Eu: hei, uite-o matza!
Mda, probabil o sa-mi traca curand..sau nu sunt sigura…dar macar asa am mai multe motive sa ma amuz de ce tampenii fac:)) Plus ca starea asta aeriana incepe sa-mi placa.

Ca sa trecem o lecuta si pe la categoria carti, eu inca citesc Misterul din Caraibe al Agathei Christie, dupa care asteapta la rand O crima anuntata, tot de Agatha, si Veronika se hotaraste sa moara a lui Coelho. Le-am luat pe toate de la biblioteca..si sper ca de data asta sa imi placa mai mult Coelho. Mama a citit-o deja, spune ca-i frumoasa…o incerc si eu curand:). Oh, si m-am uitat si eu la un episod din serialul cu Poirot, cel cu Ucigasul ABC mai exact. Siiii..abia astept sa vad mai multe<3. Si da, stiu ca am promis o recenzie la Lorelei; am s-o scriu saptamana asta:).
Voi ce mai faceti? Ce mai cititi? Cum mai e vremea? Si la voi ploua si a venit frigul? Aici ploua asa tare diminetaa ca tot trotuarul si strada spre liceu erau inundate si am luat-o prin gradinitele blocurilor, prin mormane de frunze ude…o colega mai sa se ia la cearta cu vremea, pe mine ma apucasera iar crizele de ras~ clooooro-florooo-diiiistractie:)).

Photobucket

19 comentarii (+add yours?)

  1. DORICE
    Oct 30, 2012 @ 09:21:21

    Uuuu, chimie. Incepeti chimia organica. Misto. E frumoasa si usoara aia.
    Ma bucur ca ai vizitat Bucurestiul, si da, nu e mereu aglomerat, dar la orele de varf nu ti-ar placea sa fii in vreo masina.
    E super tare Veronika se hotaraste sa moara, cred ca dintre toate cartile lui Coelho pe care le-am citit, asta mi-a placut cel mai mult.
    As fi vrut sa citesc si eu cartile cu Poirot inainte sa vad filmele.
    Acuma citesc ultimul volum din seria Dark Swan de Richelle Mead, in engleza pentru ca nu cred ca are de gand vreo editura din Romania sa o traduca.
    Cat despre Lorelei, pentru mine a fost cea mai dezamagitoare carte de Ionel Teodoreanu pe care am citit-o. Si asta inseamna ceva pentru ca am citit aproape toate cartile lui.
    Spor la citeala.

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 30, 2012 @ 19:23:01

      Chimie organica am facut si in a 10-a..nu inteleg de ce, dar nu se fac 2 ani de chimie anorganica si 2 de organica, ci 1 de anorganica, 2 organica si iar 1 de anorganica…Pana in a 12-a uiti toata chimia anorganica..nu ca as fi stiut eu vreodata asa ceva. Dar si mie mi se pare frumoasa si usoara asta organica…si cred ca esti singura pe care am auzit-o sa fie de acord cu mine. In rest la toata lumea aud ca cealalta e mai usoara..n-am sa inteleg niciodata de ce O.o
      Mie stilul lui Richelle Mead mi se pare ceva mai greoi de citit in engleza fata de ce am mai incercat…n-am reusit sa citesc decat putin din Bloodlines si apoi am lasat-o balta pentru ceva mai usor.
      Daca de Lorelei zici ca a fost o dezamagire, atunci sunt tare curioasa cum sunt celelalte. Mie Lorelei mi-a placut enorm de mult, am mers chiar pana acolo sa spun ca-i cea mai buna si frumoasa carte pe care am citit-o de cand am invatat sa citesc<3. Acum mi-a deschis apetitul si poate pana la sfarsitul anului ori in vacanta de iarna citesc si La Medeleni.
      Merci la fel:)

      Răspunde

  2. Rose ღ
    Oct 30, 2012 @ 11:58:08

    Oh, cât am râs la faza cu pisica :)) Şi mie mi se întâmplă chestii asemănătoare, iar mama începe să mă ia la întrebări de genul: ‘Ahaaa, îndrăgostitoo, ce de nu mi-ai spus şi mie? :>’
    Lectură plăcută >:D<

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 30, 2012 @ 19:26:29

      Eh, mie mama nu-mi pune niciodata intrebari de-alea ca stie ca nu-i raspund…adica nu-i zic nici da, nici nu, nici nu schimb subiectul, doar o ignor:)). De fapt, eu faca asa cu oricine mi-ar pune intrebari de genul, noroc ca prietenele mele se pricep sa deduca ce si cum fara sa spun eu mai mult de doua cuvinte:))
      Merci, lectura placua si tie<33

      Răspunde

  3. furelise
    Oct 30, 2012 @ 17:55:47

    :))) Aveam nevoie de o lectura usoara si amuzanta, asa ca am intrat pe blogul tau. Nah, glumesc, am primit mail cu noua postare si eram curioasa sa vad ce ai mai scris :D
    Da, frate este un frig de crapa pietrele (si eu odata cu ele) Ploua, si e noroi, si vant, si geeer. Macar de-ar ninge. Hei, apropo, eu n-am incalzit pana acum nimic in cutia de paine, folosesc cuptorul cu microunde, dar pare o idee buna, poate o incerc si eu :)) Deci peste 2 ani vii in Bucuresti? :) Si eu la fel, singura diferenta este ca eu nu mai fac chimie :)) -jealous?- Mi-a parut bine ca am mai stat de vorba ;;)

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 30, 2012 @ 19:35:57

      Eh, cred ca totusi e un pic cam devreme pentru zapada:)). Si nici nu-mi doresc inca zapada, zapada are farmec iarna, in rest nu:)).
      Acum c-ai adus vorba, eu incalzesc de obicei untul in cutia de paine. Serios, adica nu bag untul acolo din greseala:)). Ca mi se pare ca daca il bag la microunde se topeste si se face apoasa partea de deasurpa si inauntru e tot tare…asa ca trebuie sa-l las sa se incalzeasca singur, incet…si il bag in cutia de paine, ca acolo e mereu mai cald decat in restul camerei:))
      Eu asa ma gandesc…desi nu prea cred c-am sa ma razgandesc, n-am de ce: oras mare, destul de aproape de casa, frumos, cu parcuri mari si copaci multi, mare parte din trupa planuieste sa ajunga tot pe acolo..ce-as putea vrea mai mult?:) Deci ne vedem peste 2 ani pe-acolo:)). Si nu, nu-s geloasa ca nu mai faci chimie, mie-mi place chimia..cel putin asta organica:) In schimb sunt geloasa ca nu faci nici fizica, nu-i asa? Curand fizica o sa-mi faca viata grea…

      Răspunde

      • witching6maia
        Oct 30, 2012 @ 20:25:50

        Nici fizica nu fac. Si nu plang dupa chimie. Am urat-o din clasa a 7-a. Biologia este alta poveste. Mie chiar imi placea. :( Gimme back my biology! Ceea ce ma determina sa ma apuc sa invat anatomia (ca aia imi place) separat. :) Cum sa nu iubesti anatomia? mm? ;;) Da, cu siguranta peste 2 ani ne vedem in Bucuresti, oricum mai tinem legatura pana atunci. Blogul tau minunat are grija de asta :)

  4. Sim Ona
    Oct 30, 2012 @ 19:51:13

    Am citit Veronika se hot sa moara si sincer mie nu mi.a placut. A avut intradevar niste parti bune dar per total nu prea mi.a placut. Sper totusi sa iti placa. Agatha Christie o recomand. Am citit toata seria Miss Marple. E absolut geniala.

    Răspunde

  5. BuburuzaBia
    Oct 30, 2012 @ 20:34:04

    Veronika,nika nika…sper sa nu mai incalzesti mancarea in cutia de paine :))

    Răspunde

  6. krisszu95shinny
    Oct 31, 2012 @ 15:04:50

    dap mie mi-a fost dor de tine..cum mai esti? Ce ai mai citit?

    Răspunde

    • Sayuki
      Noi 03, 2012 @ 07:51:37

      Eu suuunt..sincer, habar n-am cum sunt..cum spuneam, paralela..Iar cu cititul stau la fel de prost. In septembrie am citit doar 2 carti, in octomrie 3…Au trecut 2 ani de cand n-am mai citit asa de putin..Imi vreau pofta de citit inapooooi :(

      Răspunde

  7. Bia
    Oct 31, 2012 @ 21:09:37

    Postareeee <3 Îmi pierdusem speranţa, iar :(
    Şi foarte amuzant, păcat că eu nu am cutie de pâine ca să încălzesc mâncarea în ea :)) Şi eu vreau să vizitez Bucureştiul, şi mă rog să se facă vreo excursie acolo vreodată.
    Eu citesc Şovăire, incredibil dar nu am terminat-o :O Şi nu o să o termin prea curând, cred.. :o3 Oricum, tu vei fi prima care află părerea mea despre ea. Până la pagina 100 e superbăăă :X
    Eu m-am lăsat de blog, nu sunt făcută pentru munca asta :)) Poate voi începe ceva mai târziu să mă ocup de el :D
    Nu am mai vorbit de mult prin e-mail, dar cred că amândouă am fost destul de ocupate. :(
    Apropo, mi-e dor de momentele artistice :o3

    Răspunde

    • Sayuki
      Noi 03, 2012 @ 07:56:58

      Eh, lasa, poate va veni si ziua cand o sa te trezesti cu chef de scris un blog:)..mie mi se intampla chestii d-astea:)).
      Da, stiu ca nu ti-am mai scris de un car de vreme, imi pare tare rau:(…Dar cum spui, si eu sunt destul de ocupata *nu credeam ca o sa vina vremea cand o sa spun eu asta O.o..eu mereu am fost aia cu timp liber pentru orice..* dar nici stare de spirit de scris mail-uri..sau de orice altceva, nu prea am..
      Acum ca ai mentionat asta, si mie mi-e cam dor de momentele artistice..si de alte rubrici pe carel e-am cam ignorat :(….Merci ca mi-ai amintit, am sa incerc sa le mai readuc la viata :3

      Răspunde

      • Bia
        Noi 03, 2012 @ 20:03:32

        Ce biiiine <3 O să aştept , să ştii :-j Capitolele alea sunt deja trimise, parcă. Şi dacă le postezi la vreun moment artistic când vei avea timp abia aştept să aud părerea ta despre ele :)

  8. Simona Husaru
    Noi 01, 2012 @ 18:33:59

    Eu ma bucur ca am scapat de chimie :D Nu o uram insa nici fanul ei nu eram :)) ~~ Se pare ca frigul pune stapanire pe oras insa de unde au fost azi 19 grade?!?! de unde? :)) Ce toamna ciudata avem (ca deobicei!)!

    Nu am ajuns in Bucuresti decat de vreo 2 ori si am fost in trecere extrem de rapida => nu am sesizat daca e aglomerat sau nu insa fata de Constanta sigur e o diferenta :)) Ne-am rataci pe acolo.

    Lectura placuta in continuare. Poirot la putere ^^ Nu am citit nimic de Coelho insa poate voi incerca vreodata :-?
    Ma bucur ca ti-a placut episodul cu ABC :’D La cat mai multe! Dupa ce citesti cartile e interesant sa poti vedea o adaptare e lor astfel ~~

    Răspunde

    • Sayuki
      Noi 03, 2012 @ 08:07:38

      Mie mereu mi se pare dubioasa vremea pe aici, nu doar toamna:)).
      In trecere am mai fost si eu prin Bucuresti, dar acum a fost prima data cand am stat pe acolo.Sigur ca este o diferenta fata de Constanta, mai ales la aspect…Bucurestiul mi s-a parut mai modern si mai…’vechi’ in acelasi timp. Adica are fi foarte multe cladiri vechi si mari *cel putin pe unde am fost eu erau multe*. Ce mi s-a parut extrem de ciudat a fost ca n-au semafoare d-alea cu numaratoare, cum sunt in Constanta. Stiu ca e un detaliu minor, dar mi s-a parut foarte ciudat O.o
      Merci frumos, lectura placuta si tie<3
      M-am mai uitat cu mama la inca 2 episoade. Si mai urmeaza. Am molipsit-o si pe ea:)).

      Răspunde

  9. Alex
    Noi 02, 2012 @ 21:07:48

    „uite-o matza” :)) hai ca m-ai amuzat cu intamplarile tale. Si frumos si destul de potrivit citatul pentru vremea de afara: „Some people feel the rain, others just get wet”. Frumos si profund. :D

    Răspunde

    • Sayuki
      Noi 03, 2012 @ 08:10:16

      Hhi, ma bucur ca te-am amuzat:)). Si eu ma amuz de ce tampenii fac si spun, ca nu-s deloc atenta la ce vorbesc. Uneori ma trezesc ca intreb pe altcineva ce-am spun mai devreme, ca eu nu-mi amintesc:)).
      Si mie mi s-a parut frumos si potrivit cu vremea citatul, de aceea l-am pus:).

      Răspunde

  10. Bianca G.
    Ian 17, 2013 @ 16:14:32

    La Medeleni este foarte frumoasa, profunda, dar trista… Mie mi-a placut foarte mult. Iti ador blogul, insa nu stiu de unde iti gasesti atat timp de a citi. Din partea mea ai toata stima. Imi plac tare mult recenziile tale si ma faci sa imi gasesc mai mult timp liber pentru a citi. Lectura placuta in continuare!!

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

