Miroase-a frig.

In sfarsit. Afara e frigulet si plin de frunze moarte si e o atmosfera ploioasa *cica a plouat azi-noapte..* si stau cu geamul si usa de la camera inchise si cu papuci in picioare, vreau o ciocolata calda si simt nevoia sa-mi infofolesc gatul intr-o esarfa. Ascult MagicFM si din boxe se aude Heart- Alone si simt cum mi se topeste inimioara si mi se pare ca parca as fi in vacanta de iarna, atmosfera de decembrie…imi pare ca au trecut saptamani de cand am plecat vineri de la scoala iar ziua de maine mi se pare la fel de departe…Dar va vine sa credeti ca mai sunt 2 luni si jumatate si se termina anul? Mie nu. Dar e deja mijloc de octombrie si timpul zboara ataaat de repede, mult prea repede. Si nu vreau sa se termine 2012 vreodata, pentru ca a fost si este cel mai ciudat si mai frumos an al meu; si asta spune multe avand in vedere cat de aiurea ma simt de pe la mijlocul verii incoace si mai ales in ultima luna. Totusi, trebuie sa se sfarseasca. Sa vina 2013, cu noi vise si dorinte de implinit. In 2012 am facut deja tot ce-mi propusesem, mai putin un lucru. Si daca nu-l bifez pana la sfarsitul anului, probabil nici c-am sa-l mai bifez vreodata; dar cine stie? Observ ca anul asta sortii ii cam place sa se joace cu mine si cu chestiile despre care cred ca n-au sa se intample vreodata.
Pf’ui, iar scriu posturi de zombi sentimental…
Dar naspa ma simt, naspa scriu. De vineri trebuia sa fiu singura acasa, si de obicei imi place sa stau asa, dar in ultima vreme ma simt zombi cand sunt singura si nu-mi place deloc, asa ca mi-am chemat fetele la mine. Seara trecuta a fost tare vesela, dar vineri seara am stat cu o prietena care se simtea cam la fel de aiurea si naspa ca mine si ne-am si uitat la Dear John -flim romantic lacrimogen- asa ca tot ce ne lipsea era o cutie mare de inghetata si sa ne punem pe plans…dar pe la 3 dimineata ma apucasera crizele de ras, deci cred ca era semn bun. Totusi, ma bucur ca a lipsit inghetata, pentru ca si asa am o maaare durere in gat si nasul infundat si raceala deja si-a intrat in drepturi :-S
Ajunge cu palavrageala. Weekend-ul vostru cum a fost? Ce mai cititi?:) V-ati prins ca eu tot la Lorelei sunt. Dar o citesc asa de greu tocmai pentru ca e asa de frumoasa ca ma facea sa visez cu ochii deschisi si ma trezesc ca a trecut o ora intreaga si cu n-am citit decat cateva pagini..
Am impresia ca MagicFM-ul isi bate joc de mine, ca numai melodii melancolice au in playlist de vreo 2 ore incoace.. Eu va las una mai vesela de la Olly Murs, pe care o ascult cam mult in ultima vreme<3.

O duminica dragalasa sa aveti! <3

Photobucket

10 comentarii (+add yours?)

  1. Rose ღ
    Oct 14, 2012 @ 13:08:34

    Ah, inca un fan MagicFm <33 2012 a fost cel mai frumos an si pentru mine, si sper ca si 2013 o sa fie la fel, si 2014 :) Imi place vremea asta – ploua afara, imi las parul lung, imi pun pulovarul preferat si totul e asa cald <3 Suna ciudat, dar simt ca ma schimb in fiecare anotimp, si toamna e cea mai draguta versiune a mea :D
    Eu sunt la Dracula si Exuvii, dar merge destul de incet. Dracula e o carte clasica si o evit tot mai mult, chiar daca nu vreau, iar Exuvii e chiar simpatica, doar ca in toata cartea nu e nici o liniuta de dialog si ma plictisesc repede. Si mai trag cu ochiul din cand in cand la Ingerul Mecanic si Albastru de safir, si uite asa incep iar 4 carti :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 20, 2012 @ 23:39:01

      Ah, Dracula o citesc si eu..sau o citeam, ca am cam abandonat-o :)). Oricum, eu n-o evit, din contra, demult vreau s-o citesc, dar m-am apucat de ea cand mai citeam din vreo nu mai stiu cate carti si bineinteles ca nu puteam sa citesc asa n-spe mii de carti deodata asa ca am mai lasat din ele…Dar sper sa ma reapuc de ea in curand:).

      Răspunde

  2. krisszu95shinny
    Oct 14, 2012 @ 15:29:59

    Nici eu nu stau bine cu starile emotionale zilele astea =)) …dar ..de citit ..ma chinui sa termin Ps I love you.. o iubesc atat de tare, dar timpul nu-mi permite sa o termin …oricum frumoasa melodie …

    Răspunde

  3. Anca
    Oct 14, 2012 @ 17:52:36

    Eu stau chiar bine la capitolul stare . Ceea ce e ciudat. Deobicei , toamna sunt un amestec de … de toate. =)) Cat despre citit , ma delectez cu Fetele Gallagher. :>

    Răspunde

  4. DORICE
    Oct 15, 2012 @ 10:48:49

    E varsta pentru stari ciudate… S-ar putea ca si la anul sa fii asa, deci sa nu iti para rau dupa 2012.
    Singura? Oh, sa vezi ce placut e sa stai sinhura intr-un hotel in Stockholm, intr-o tara in care nu auzi nicio vorba romaneasca, desi auzi destule in engleza si spaniola. Cel mai dragut e ca au bufet suedez dimineata :)). Azi am fost sa mananc pe la 9:15 si era superaglomerat. am stat la masa cu doi baieti negri. Vorbeau englezeste amandoi. De obicei ma duc mai de dimineata, pe la 8:20 asa si atunci stau singura la masa.
    Azi as fi vrut sa ma duc sa ma plimb prin oras, dar am o problema lunara care acuma s-a gasit sa apara.
    In rest, weekendul a fost chiar placut. Sambata m-am plimbat si ieri m-am lalait prin camera toata ziua fiindca afara a plouat.
    Acuma citesc Dark Swan de Richelle Mead.
    O saptamana frumoasa iti doresc.

    Răspunde

  5. Simona Husaru
    Oct 16, 2012 @ 09:07:47

    Sper sa poti bifa ultimul lucru pe anul asta *^^* ~~ Afara cand miroase a frig, cand miroase a cald. Nici nu stiu ce sa mai cred. Mie imi place vremea mai calduroasa insa imi place si cand se racoreste ca pot sa ma infofolesc bine in hainute pufoase <3
    Nu mai e mult pana la vacanta… zboara timpul foarte repede! Sunt curioasa cand o sa avem prima zapada… dar pana atunci asteptam ploile toamnei.
    Savurare placuta in continuarea. Sunt curioasa cand o sa termini Lorelei :D Eu inca citesc din Fior. Dupa calculele mele trebuia sa o fi terminat deja dar vad ca inca ma tin de paginile ei :] Mai citesc si poezii de dragoste din ultimul volum aparut la ziarul adevarul: "Cele mai frumoase poezii de dragoste". Sunt cateva foarte frumoase <3

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 20, 2012 @ 23:46:50

      Pe mine incepe sa ma enerveze rau vremea asta cu o zi mai rece si apoi iar caldura caldura caldura, o zi rece, caldura caldura caldura..Zau asa, totusi, inca putin si vine ultima luna de toamna si noroc cu mormanele de frunze cazute, ca altfel as fi crezut ca vine vara, nu iarna..
      Zboara tinmpul mult prea repede, uneori am impresia ca raman in urma O.o…si cred ca intr-adevar sunt in urma, pentru ca eu tot am impresia ca scoala abia a inceput iar gandul meu e si mai departe chiar, undeva prin luna iunie..
      Si eu sunt curioasa cand o sa termin Lorelei:)). Dupa calculele mele ar fi trebuit sa o termin de cel putin o saptamana, daaar… mda. In timpul saptamanii imi lipseste ba timpul, ba cheful, iar prin weekend nu prea stau in casa…Acum recalculez si sper sa o termin totusi saptamana asta…daca nu, rerecalculez;))
      Lectura placuta si tie:)

      Răspunde

      • Simona Husaru
        Oct 23, 2012 @ 16:26:27

        E o vreme indecisa :)) Nici nu stii cum sa te imbraci cand iesi din casa. Au anuntat o racire la mijlocul saptamanii… Sa vedem ce si cum. Si eu m-am bucurat de frunzele de toammna zilele astea insa inca ma mira cati copaci sunt inca verzi :D O sa avem iarna copaci verzi in ritmul asta :] ~~ Ce bine a fost in iunie <3 De fapt iulie pentru mine ca in iunie aveam examene xD. Vom sta cu gandul la vara cat timp o sa ne infofolim in urmatoarele luni. Vad ca ai trecut de la Lorelei la Agatha Christie :D Lectura placuta ~~
        Mersi! O sa ma bucur si eu de niste Poirot cand o sa am timpul necesar *very soon bwahaha*

      • Sayuki
        Oct 23, 2012 @ 19:15:35

        Mda, vad ca s-a facut cam frigulet deja afara..dar imi place<3. Mi-era asa dor de vremea asta…dar nu stiu de ce ma face sa ma simt ca in vacanta de iarna:))
        Pentru mine iunie a fost cea mai frumoasa luna din tot anul, pot sa stau mult timp de'acum incolo cu gandul la ea:)).
        Daaa, am stat duminica aproape toata ziua in casa si nu m-am putut dezlipi de Lorelei pana n-am terminat-o <3. Intr-un fel mi-era teama si nu vroiam sa o termin, dar nici n-o puteam lasa din mana, e superba<3. Am sa-i scriu si recenzie zilele astea, ca altfel nu se poate:). Siiii am fost la biblioteca sa o caut pe Agatha. Dar majoritatea cartilor erau imprumutate, si am luat singurele doua titluri pe care le aveau si nu le citisem deja: Misterul din Caraibe si O crima anuntata. M-a prins iar marea pasiune pentru cartile astea :3

  6. Simona Husaru
    Oct 24, 2012 @ 19:58:32

    Da, s-a mai racorit. Chiar daca mai vad 20 de grade la termometru se simte un aer mai rece ~~ Sa stii ca iti da o senzatie de vacanta de iarna… poate pentru ca trece timpul foarte repede xD
    Abia astept recenzia :D Am vrut si eu de cateva ori sa citesc, cartea si tot nu am apucat *rusinica,rusinica!*. Woooo ;D Ce tare! Ma bucur ca ai reusit sa gasesti niste carti cu Agatha la biblioteca >u< Lectura placuta! Sa ne zici cum e Misterul din Caraibe pentru ca as vrea si eu sa o citesc :-?. Am citit O crima anuntata dar mi s-a parut asa si asa (e posibil sa nu o fi citit intr-o perioada favorabila si de-aia) dar oricum e interesanta. Enjoy capturing the criminal(s)!

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

